Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ZetorProxa8441

Zetor Proxima 8441 [zmniejszenie obrotów]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ferdek07    63

za wysokie tzn jakie? silniki z turbo mają troche wyższe obr min. 850-900 obr to wcale nie za wysokie, pozatym przynajmniej masz mniejsze szanse zaduszenia ciągnika co jest bardzo szkodliwe dla turbiny podczas ciężkiej pracy np. orki przy nawrotach :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie wolne obroty na biegu jałowym wynosza trochę ponad 1000 i czy byłaby możliwośc ich zmniejszenia??

I mam pytanie jeszcze do sprzęgła ręcznego WOM czy uwas też cieżko włączyc

te sprzęgło??? Bo u mnie żeby włączyć te sprzęgło to musze się zaprzeć że

aż w kręgosłupie strzyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mackov    4

ja mam taki ciągnik dwa i pół roku obroty to ok850-900 a sprzęgło dziecko mogło by podnieść chyba w tyn ciągniku trzeba pogrzebać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to że u mnie sprzęgło ręczne do załączania WOM ciężko

chodzi,(tzn jak chcę włączyć do te sprzęgło ręczne musze pociągnąć do

prawie pionu ale tak ciężko idzie).Chciałbym wiedzieć czy te sprzęgło

morzna podregulować żeby działało lekko.

I chciałbym wiedzieć jak w waszych proximach działa te sprzęgło WOM-u??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Zobacz kolego małoletni (no bo raczej to jak zinterpretowałeś wypowiedź kol.mackova wskazywałoby na wykształcenie co najwyżej podstawowe niepełne biggrin.gif )-kol.mackov wskazał jedynie na to że u Niego sprzęgło WOM-u chodzi lekko a Ty od razu-"morze"-morze nam najbliższe to Bałtyk jest biggrin.gif .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Obroty silnika mają takie być, ale zobacz czy przypadkiem dzwigienka od ręcznego nie da się cofnąć, może tego nie przyuwazyłeś... a sprzęgło powinno chodzić w miarę lekko, tak samo jak ręczny obok. Jak nie to najprostsza sprawa, tam gdzie się da popsikaj WD-40, a jeżeli to nie pomoże to jak piszesz ciagnik jest nowy to zgłoś to na przeglądzie to zajrzą łaski nie robią....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mackov    4

dzieki Jaro nasz kolega jest jeszcze zieloniutki i strasznie przejęty tą usterką, proponował bym zadzwonić na serwis jak jest ciągnik na gwarancji.To nie takie proste dlamnie rozwiązać problem przy kompie można by tu gdybać i gdybać, weż sie jutro obejżyj dokładnie czy pod kabiną nic nie blokuje linki od womu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Z pewnością nie tak ma być-sprzęgło WOM w moim Zetorze 7211 chodzi dosyć lekko-więc w Proximie powinno być tylko lepiej biggrin.gif -z kolei obroty silnika z PEWNOSCIĄ są zbyt wysokie-a wnoszę to stąd iż w moim JD obroty jałowe to tak 820-850 obr/min a przecież silnik w nim musi napędzać co najmniej tyle samo odbiorników energii (pompy ,sprężarka etc) co Zetor-a spokojnie przy tych obrotach się wyrabiato tak na chłopski rozum biggrin.gif .

PS.Posty edytujesz naprawdę szybko smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z pewnością nie tak ma być-sprzęgło WOM w moim Zetorze 7211 chodzi dosyć lekko-więc w Proximie powinno być tylko lepiej biggrin.gif -z kolei obroty silnika z PEWNOSCIĄ są zbyt wysokie-a wnoszę to stąd iż w moim JD obroty jałowe to tak 820-850 obr/min a przecież silnik w nim musi napędzać co najmniej tyle samo odbiorników energii (pompy ,sprężarka etc) co Zetor-a spokojnie przy tych obrotach się wyrabiato tak na chłopski rozum biggrin.gif .

 

Nie ma co się sugerować JD, ja w MF mam obroty jałowe ponad 1000rpm. W instrukcji nic nie piszą na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mackov    4

no jasne że jak rozłączać WOM to wajcha do pionu a nie jak w h-ręcznym z ząbkami, ciekawe jak długo by ci wytrzymało sprzęgło jak byś zawsze manewrował na pół sprzęgle, spaliłbyś je i tyle. w tym ciągniku zeby uruchomić silnik trzeba ją unieść, ja osobiście do zapalania unosze ją tylko tyle, zeby zaświeciła sie lampka na konsoli ale przy napędzie maszyn zawsze do końca i pamiętaj nie jezdzij długo na uniesionej, sama jej nazwa mówi za siebie "5minutówka" jak byś miał inne pytania to pisz zanim zniszczysz ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale mozre myslałem że tylko u mnie trzeba podnieść do pionu rzeby wpadło na ząbek.

PS. Byli dzisiaj z agromy odnośnie sprzęgła i chodzi trochę lżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    1

u mnie tez ciezko ta dzwignia chodzila ale troche regulacji linką i oliwka i jest ok! a tak przy okazji wie ktos czy mozna do proxy 7441 z 2004 roku zalozyc rozrusznik szybkoobrotowy taki jaki zakladany jest teraz do nowych modeli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    99

pewnie że możesz a rozruch masz 12 czy 24 i jeszcze jedno możesz kupić tańszy od starych modeli powinien pasować o ile ten nowy będzie duzo droższy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    1

pewnie że możesz a rozruch masz 12 czy 24 i jeszcze jedno możesz kupić tańszy od starych modeli powinien pasować o ile ten nowy będzie duzo droższy

kupilem dzisiaj nowy 640 zł, wlasnie niedawno go zalozylem ciagnik pali lepiej niz jak byl nowy!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Gość Profil usunięty
      Przez Gość Profil usunięty
      Zapowiada się, że rok 2012 to początek dużych zmian w ofercie ciągników Zetor. W połowie roku mapojawić się nowy model ciągników Forterra z oznaczeniem HSX. Ciągnik będzie wyróżniał się przede wszystkim nową przekładnią z elektrohydraulicznym rewersem. Przekładnia 30/30 będzie miała 5 biegów, dwustopniowy wzmacniacz momentu oraz 2 zakresy. Poza tym dostępna będzie preselekcja wzacniacza momentu, co oznacza, że ciągnik będzie automatycznie zmianiał przełożenia w zależności od obciążenia. Sterowany elektrohydraulicznie WOM będzie można obsługiwać z zewnątrz ciągnika. Poza tym w Forterrach HSX zwiększony zostanie o 100 mm rozstaw osi w porównaniu z dotychczas oferowanymi ciągnikami tej serii. Nowa seria ciągników składać się będzie z 5 modeli o mocy od 90 do 137 KM.
      W 2013 roku Forterra HSX ma być dostępna z czterema prędkościami WOM, amortyzowaną kabiną i zachodzącą na dach szybą przednią, co zwiększy komfort pracy z ładowaczem czołowym. Kolejną nowością, jaką Zetor przygotowuje na rok 2013 jest Forterra HSX HD. W ciągnikach tych rozstaw osi zostanie zwiększony o kolejne 100 mm. Poza tym w ciągniku montowana będzie wydajniejsza hydraulika 80l/min. Forterra HSX HD oferowana będzie z nową, amortyzowaną przednią osią i wielofunkcyjną dźwignią w kabinie, którą zmianiać będzie można m.in. przełożenia. Poza tym konstrukcja najlepiej wyposażonej Forterry będzie przygotowana do zamontowania większego, sześciocylindrowego silnika. Producent nie zdradza więcej szczegółów.
      Wszystkie modele ciągników Zetor Forterra od 2012 r. wyposażone będą w dwa siłowniki wspomagające podnośnik. Zwiększy to udźwig do 6000 kg. Poza tym w podnośniku Bosch z EHR oferowana będzie standardowo funkcja HitchTronic. Po wybraniu tego trybu pracy podnośnik będzie zbierał informację o TUZ i automatycznie regulował parametrami pracy tak, aby głębokość pracy narzędzia nie uległa zmianie [...]
       
       
      Tekst zaczerpnięty z wydania 02.2012 magazynu TopAgrarPolska (str. 180).
       
       
      Hmm.. I co wy na to koledzy?? :rolleyes:
    • Przez Sawa
      Witam, mam zamiar zakupić proxime 100, teraz przede mną dobór wyposażenia, myślalem o klimatyzacji i pełnych obciążnikach na przód. Zasadniczo, co myślicie o dodatkowym oświetleniu? czy warto je dobrać? czy warto kupić obciążniki na tylne koła? co one dają? jaki fotel kupić? kto z Was formumowiczów ma proxime z fotelem mechanicznym i jak on się sprawdza? czy warto dopłacić tysiąc złotych do lepszego? Jak nazywają się typy foteli w proximie? jest opcja na traktor bez regulacji kierownicy? czy warto taki kupić, czy jednak dużo dla komfortu daje kierownica regulowana?
       
    • Przez PrzemoO
      Czy próbował ktoś z Was reanimować ten zawór ? Uchodzi mi przez niego powietrze .

    • Przez darus74
      Witam. Zamierzam kupić Zetora serii x540 . Interesuje mnie jak użytkować wzmacniacz momentu (półbiegi) dwuzakresowy i trzyzakresowy. Konkretnie chodzi oto czy przełączanie między zakresami musi odbywać się przy konkretnie dużych obrotach (jak to jest np. w ursusach i zetorach ciężkich ) i czy używać wszystkich zakresów można na wolnych obrotach silnika. Zwracam się o poradę zwłaszcza użytkowników tych modeli. Osobiście posiadam ursusa 904 i instrukcja wspomina o utrzymaniu wysokich obrotów w momencie przełączania na inny zakres. Denerwuje mnie to a nie zawsze pasuje mi zwiększać obroty. Jeszcze jedno czy można używać tych półbiegów non stop czy tylko krótkotrwale jak w wyżej wspomnianych ciężkich ursusach.
       
    • Przez sznajdik
      Mam problem ze znalezieniem części do wału napędowego do zetora pękł krzyżak a razem z nim ucho od krzyżaka w tej flanszy przy moście co się skręca z dwóch części i nie idzie znaleźć tej flanszy ma ktoś jakiś namiar bo krzyżak daje radę namierzyć
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.