Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ZetorProxa8441

Zetor Proxima 8441 [zmniejszenie obrotów]

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Ferdek07    63

za wysokie tzn jakie? silniki z turbo mają troche wyższe obr min. 850-900 obr to wcale nie za wysokie, pozatym przynajmniej masz mniejsze szanse zaduszenia ciągnika co jest bardzo szkodliwe dla turbiny podczas ciężkiej pracy np. orki przy nawrotach :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie wolne obroty na biegu jałowym wynosza trochę ponad 1000 i czy byłaby możliwośc ich zmniejszenia??

I mam pytanie jeszcze do sprzęgła ręcznego WOM czy uwas też cieżko włączyc

te sprzęgło??? Bo u mnie żeby włączyć te sprzęgło to musze się zaprzeć że

aż w kręgosłupie strzyka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mackov    3

ja mam taki ciągnik dwa i pół roku obroty to ok850-900 a sprzęgło dziecko mogło by podnieść chyba w tyn ciągniku trzeba pogrzebać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to że u mnie sprzęgło ręczne do załączania WOM ciężko

chodzi,(tzn jak chcę włączyć do te sprzęgło ręczne musze pociągnąć do

prawie pionu ale tak ciężko idzie).Chciałbym wiedzieć czy te sprzęgło

morzna podregulować żeby działało lekko.

I chciałbym wiedzieć jak w waszych proximach działa te sprzęgło WOM-u??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Zobacz kolego małoletni (no bo raczej to jak zinterpretowałeś wypowiedź kol.mackova wskazywałoby na wykształcenie co najwyżej podstawowe niepełne biggrin.gif )-kol.mackov wskazał jedynie na to że u Niego sprzęgło WOM-u chodzi lekko a Ty od razu-"morze"-morze nam najbliższe to Bałtyk jest biggrin.gif .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodiw    2

Obroty silnika mają takie być, ale zobacz czy przypadkiem dzwigienka od ręcznego nie da się cofnąć, może tego nie przyuwazyłeś... a sprzęgło powinno chodzić w miarę lekko, tak samo jak ręczny obok. Jak nie to najprostsza sprawa, tam gdzie się da popsikaj WD-40, a jeżeli to nie pomoże to jak piszesz ciagnik jest nowy to zgłoś to na przeglądzie to zajrzą łaski nie robią....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mackov    3

dzieki Jaro nasz kolega jest jeszcze zieloniutki i strasznie przejęty tą usterką, proponował bym zadzwonić na serwis jak jest ciągnik na gwarancji.To nie takie proste dlamnie rozwiązać problem przy kompie można by tu gdybać i gdybać, weż sie jutro obejżyj dokładnie czy pod kabiną nic nie blokuje linki od womu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    165

Z pewnością nie tak ma być-sprzęgło WOM w moim Zetorze 7211 chodzi dosyć lekko-więc w Proximie powinno być tylko lepiej biggrin.gif -z kolei obroty silnika z PEWNOSCIĄ są zbyt wysokie-a wnoszę to stąd iż w moim JD obroty jałowe to tak 820-850 obr/min a przecież silnik w nim musi napędzać co najmniej tyle samo odbiorników energii (pompy ,sprężarka etc) co Zetor-a spokojnie przy tych obrotach się wyrabiato tak na chłopski rozum biggrin.gif .

PS.Posty edytujesz naprawdę szybko smile.gif

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Z pewnością nie tak ma być-sprzęgło WOM w moim Zetorze 7211 chodzi dosyć lekko-więc w Proximie powinno być tylko lepiej biggrin.gif -z kolei obroty silnika z PEWNOSCIĄ są zbyt wysokie-a wnoszę to stąd iż w moim JD obroty jałowe to tak 820-850 obr/min a przecież silnik w nim musi napędzać co najmniej tyle samo odbiorników energii (pompy ,sprężarka etc) co Zetor-a spokojnie przy tych obrotach się wyrabiato tak na chłopski rozum biggrin.gif .

 

Nie ma co się sugerować JD, ja w MF mam obroty jałowe ponad 1000rpm. W instrukcji nic nie piszą na ten temat?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mackov    3

no jasne że jak rozłączać WOM to wajcha do pionu a nie jak w h-ręcznym z ząbkami, ciekawe jak długo by ci wytrzymało sprzęgło jak byś zawsze manewrował na pół sprzęgle, spaliłbyś je i tyle. w tym ciągniku zeby uruchomić silnik trzeba ją unieść, ja osobiście do zapalania unosze ją tylko tyle, zeby zaświeciła sie lampka na konsoli ale przy napędzie maszyn zawsze do końca i pamiętaj nie jezdzij długo na uniesionej, sama jej nazwa mówi za siebie "5minutówka" jak byś miał inne pytania to pisz zanim zniszczysz ciągnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale mozre myslałem że tylko u mnie trzeba podnieść do pionu rzeby wpadło na ząbek.

PS. Byli dzisiaj z agromy odnośnie sprzęgła i chodzi trochę lżej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    1

u mnie tez ciezko ta dzwignia chodzila ale troche regulacji linką i oliwka i jest ok! a tak przy okazji wie ktos czy mozna do proxy 7441 z 2004 roku zalozyc rozrusznik szybkoobrotowy taki jaki zakladany jest teraz do nowych modeli?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    83

pewnie że możesz a rozruch masz 12 czy 24 i jeszcze jedno możesz kupić tańszy od starych modeli powinien pasować o ile ten nowy będzie duzo droższy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio1    1

pewnie że możesz a rozruch masz 12 czy 24 i jeszcze jedno możesz kupić tańszy od starych modeli powinien pasować o ile ten nowy będzie duzo droższy

kupilem dzisiaj nowy 640 zł, wlasnie niedawno go zalozylem ciagnik pali lepiej niz jak byl nowy!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Samtron1990
      Witam
      W moim zetorze 9540 od dziś przestały działać świece żarowe, klakson oraz światła mijania i drogowe. Swieci tylko postój. Bezpieczniki sprawdziłem - dobre. Macie może jakiś pomysł od czego zacząć by szukać problemu. Z góry dziękuje. 
    • Przez krzysiekwm90
      opinie na temat ciągnika

      piście

    • Przez tomekch43
      Witam mam problem z hamulcami w zetor proxima 90 otóż hamulce trzymają i ciągnik ma ciężko ciągnąć, obudowa z tyłu tak się nagrzewa po dłuższej jeździe że nie da się jej dotknąć a ponadto wczoraj po trasie ok 20 km olej w przekładni zmienił kolor na ciemny a był żółty proszę o pomoc !!!
    • Przez krzysztofz14
      Witam
      Posiadam zetora 11441 od dwóch lat.Silnik słabo reagował na pedał gazu poniżej 1500 obr/min ale znalazłem na to sposób.
      Wszystkiemu winna rurka od kolektora wydechowego do ssącego.
      Ten wynalazek powoduje turbodziurę .Przy niskich obrotach w kolektorze wydechowym jest małe ciśnienie by poruszyć turbinę
      dodatkowo obniżone przez wspomnianą rurkę. Ciągnik dymi czarnym dymem i nie wchodzi na obroty.Najlepiej byłoby zaślepić ?ą rurkę ?
    • Przez Kamil1025
      Witam posiadam forterke jak w temacie i mam problem z klimatyzacją. Byłem dzisiaj nabić klime i wszystko ładnie pięknie chłodzi już wyjeżdżam od gościa a tu zaczął piszczeć pasek bo stanęła klimatyzacja. I moje pytanie brzmi czy jest możliwość regeneracji czegoś takiego? Gość mówił że się pewnie zatarla bo była włączona bez gazu i dlatego. A nowa kosztuje około 2k, także nwm co robić a może pasuje od czegoś innego np auta bez większych przeróbek? Z góry dzięki za odp. 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.