Skocz do zawartości
News
polishhorse

zamierzam kupic deutz fahr dx 90, co myslicie na jego temat na okolo 15 ha?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fahr
polishhorse    0

zamierzam kupic deutz fahr dx 90, co myslicie na jego temat na okolo 15 ha?

to bedzie glowny traktor w gospodarstwie. Ile pali? czy nie za duzy jak na taki areal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

karol924    8

Deutz Fahr dx 90 ma 5 cylindrów, 88km, skrzynia biegów 15/5, udźwig na tylnym TUZ 3500kg. Miałem kupować taki sam, ale wybór padł na case 744s. 27tyś? troche drogo jak na taki ciągnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrursus    0

fajny ciągnik u nas ma go paru gości i chwalą sobie ale osobiście wolałbym jakiegoś u914 albo 8145 do 30 tys spokojnie kupisz :D


zbieram na mf255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol924    8

Jak masz do wydania około 27tyś, to bierz coś zachodniego, części wcale nie jest trudno dostać. Nie pchaj się w Zetory, spali dużo więcej od takiego Deutza, w zachodnim ciągniku masz większy komfort i dużo lepsze wykonanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateush    2

deutze mało pala to wiem jedno bardzo oszczędne sa.. ale uwaga bo mankamentem deutza są skrzynie tak wiec uważaj jak bedziesz kupował bo spotykam sie z ogłoszeniami w niemczech ze skrzynie są uszkodzone więc w polsce mogą być troszke poicowane... to chyba jest jedyna wada DF jaka ja dostrzegam... znajomy ma DX 140 na ponad 50ha mówi ze w orcxe schodzi do około 10l ja sam am JD na jakieś 20ha 90KM... w galeri fotki i filmik z prac moge wysłac na gg...


sprzedam wałek strunowy szer 2,2m z dociskiem pojedyńczy dzielony zapraszam po info na PW lub gg PŁUG RABE 4+1 w stanie idealnym na ażurach cena do uzgodnienia możliwośc przesłana zdjec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
focus07    1

Świetny ciągnik, niskie spalanie i bardzo mała usterkowość, no i oczywiście masa tego ciągnika robi swoje:)

. Ja mam dx85 , 5 garowego i jestem zadowolony z niego ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba1183    0

A ja posiadam Deutza D 7206 4 cylindry 4x4 z ładowaczem 78 rocznik świetny sprzęt!!!(male spalanie, duza masa wlasna, bardzo zwrotny, wydaje się jakby miał wiecej koni niz te swoje 70:)

Mam również zamiar kupić drugiego Deutza z serii Dx:)

czy mozecie mi napisać jakie są róznice miedzy Dx85 a Dx90!!!

Z góry dziekuje& pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matus951    5

Co jak co ale posiadam Deutza tylko że 110 ale sobie chwale i nie dam złego słowa powiedzieć. Dobry komfort, awaryjność i nieduze spalanie to są napewno jego plusy!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
focus07    1
A ja posiadam Deutza D 7206 4 cylindry 4x4 z ładowaczem 78 rocznik świetny sprzęt!!!(male spalanie, duza masa wlasna, bardzo zwrotny, wydaje się jakby miał wiecej koni niz te swoje 70:)

Mam również zamiar kupić drugiego Deutza z serii Dx:)

czy mozecie mi napisać jakie są róznice miedzy Dx85 a Dx90!!!

Z góry dziekuje& pozdrawiam:)

DX 90 ma ciutke wiecej mocy:) jeśli bedziesz chciał kupic deutza chłodzonego powietrzem , to zdaj sobie sprawe z tego , ze taki motor nie lubi długiej pracy , szybciej sie zużyje od chłodzonego cieczą , ale ma nioesamowitą MOC!!! I OGROIMNIE NISKIE SPALANIE!!!;) DLA PRZYKŁADU 12 GODZ. PRACY=22 LITRY OLEJU NAPEDOWEGO:) I CO?:)NIEKTÓŁRZY MOGĄ NIE UWIERZYC. PRACOWAŁ W PRZYCZEPIE SAMOZBIERAJACEJ:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
focus07    1

mi też jest trudno uwierzyć, ale na suchy bak była wlana 20stka i tak pracował , cały czas jeżdził trójka:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seba1183    0

mi też jest trudno uwierzyć, ale na suchy bak była wlana 20stka i tak pracował , cały czas jeżdził trójka:)

Witam:)mój też jest chłodzony powietrzem...i ma się całkiem dobrze:)

ze spalaniem się zgodzę, bo np. mój w gruberze mającym 13 łap, puszczonym na jakieś 20 cm!!! na 1,1 ha kukurydziska spalił 7,5 litra!!! A było tak twardo, że pługi nie chciały wchodzić( przed tym zabiegiem:))

Powiem tak: mialem C-330, 3-P,to z Ursusa, 6718 & 7011 z zetora, mam mtz-82 95 rok (którego chyba sprzedam) ale najlepszy z tych wszystkich traktorów jest Deutz (D 7206). Więc Dx może być tylko lepszy:)

pozdrowionka!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2257    110

Ludzie nie róbcie sobie jaj z tym spalaniem myślicie, że ktoś wam w to uwierzy ? są oszczędne ale nie do tego poziomu :blink: ...


JD 5720, Fendt 412 vario, MF255

AF już nigdy nie będzie takie jak kiedyś...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LukaszP    2

jaka jest różnica pomiędzy np.dx 6.05 a dx 90 bo jestem zielony w temacie a interesuje mnie ta marka

 

 

6.05 ma szybsza skrzynie, ma inne drozsze szyby w kabinie:)) to tyle co zaobserowowalem jak sam szukalem.

Z taka kasa jak ma autor tematu odpuscilbym temat, sam tak zrobilem, kupilem polski ciagnik i jestem zadowolony.


Bykom - Stop! Poprawna pisownia i ortografia w Internecie. Dbajmy o język ojczysty.
Kupię prawą pokrywę deski rozdzielczej do Ursusa C385 i pochodnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    128

jaka jest różnica pomiędzy np.dx 6.05 a dx 90 bo jestem zielony w temacie a interesuje mnie ta marka

Jest wielka róznica Dx90 ma silnik 5cylindów 88KM a Dx 6.05 ma 6cylindrów i 98KM.

Skrzynie są też inne bo wiekszy ma 6biegową a mniejszy 5

Zbiornik paliwa w 6.05 jest pod kabina z lewej strony w Dx90 nad silnikiem

Dx90 ma starszy typ maski nawiązujacy do wiekszych Dx'ów

Inne przednie mosty

Z zewnacz kabina jest podobna ale rózni sie znaczaco szczegółami tzn:

Nowszy model(6.05) ma mniejsza kierownice, inne gałki dźwigni, uchylane boczne szyby, okienko na kable w tylnej szybie, inna podsufitka, ramy kabiny sa ciemno granatowe i wiele innych szczegółów...


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Tomi3312
      Witam.
       
      Posiadam dwa ciągniki a mianowicie C 330M i 3512. Wiadomo przydałoby się jeszcze coś, bo te dwa na pewno tworzą dobry zespół ale nie w przyszłości do sianokiszonki. Rozmyśliłem się nad czymś między właśnie C 360 3P a C 360. Ciągnik miałby pracować w prasie rolującej pewnie w uprawie ściernisk itp. C 360 jest tania ale słyszałem że dużo pali, a 3P nie kupi się w takiej cenie jak C 360 nawet do remontu.
      Proszę Was na pewno duża ilość z Was posiada któryś z tych ciągników i na pewno może się wypowiedzieć.
       
      Pozdrawiam Tomi.
    • Przez radzikus
      Witam.
       
      Szanowni Panowie.
       
      Powoli, ale nieubłagalnie zmierzam do decyzji odnośnie wyboru ciągnika pod mój wniosek o modernizacje.
       
      Jak sie łatwo domyślacie jestem jednym z tych z zielonej listy (ponoć szczęśliwców), poprawki szczerze mówiąc z pierdołami zdążyłem wyprostować a tym samym czekam już tylko na podpisanie umowy. Ci sprytniejsi przedstawiciele handlowi już zaczęli mnie nękać telefonami jakiś czas temu (prawdopodobnie widzieli moje nazwisko na liście łapiących się).
       
      No i tutaj dylematy jak u Sheakspear’a: Być albo nie być, kupić jelonka, Folks „Dojcza” czy może jednak ciągnik rodem z kraju Nokii (valtra dla niewtajemniczonych)
       
      Do rzeczy: wniosek mówi, że mogę zakupić ciągnik z przedziału mocy 90km-105km do kwoty 230 tys zł brutto. Pierwotnie oferta która była złożona opiewała na DF Agrofarm Profiline 420.
       
      Mam w zasadzie 3 typy i w ramach tylko tych 3 bardzo bym prosił o rzeczowe, rzetelne, oraz w miarę kompetentne sugestie co Wy byście mi doradzili/polecili. O Fendzie proszę nie wspominać ponieważ gdyby nie chodziło o kasę to bez wahania brałbym Vario….
       
      Typ nr 1.
       
      John Deere 5090R
      • Wersja Comfort (full wyposażenie)
      • Komplet obciążników
      • Szerokie ogumienie
      • Dodatkowe 3 para hydrauliki
      • Przedni TUZ
      Kwota brutto około 205 tys zł brutto
       
      Typ nr 2.
       
      Valtra N92

      - Silnik: 4 cylindrowy o pojemności 4,4l (44 DTA)
      - Moc silnika: 101 KM przy 2200 obr./min.
      - Moment obrotowy: 405 Nm przy 1400 obr./min.
      - Liczba biegów: 24 do przodu + 24 do tyłu (DPS 3 zakresowy)
      - Prędkość maksymalna: 40 km/h
      - Wałek odbioru mocy: 540/1000 obr./min.(ewentualnie opcjonalnie obroty wałka ekonomiczne)
      - Wymiary wałka WOM: 35 mm, 6 frezów
      - Skrzynia nawrotna: elektrohydrauliczna
      - Układ sterowania podnośnikiem: elektryczny EHR
      - Udźwig podnośnika: 4.000 kg
      - Wydajność pompy hydraulicznej: 73 l/min. (196 bar)
      - Napęd na przednią oś: w standardzie, załączany elektro-hydraulicznie
      - Blokada tylnego mostu: załączana elektro-hydraulicznie
      - Pojemność zbiornika paliwa: 220 l
      - Koła przód / tył: 420/70R24 / 520/70R34
      - Rodzaje zaczepów: zaczep stały, zaczep rolniczy, zaczep transportowy górny A10 Ø31,5 w ramie Scharmuller
      - Masa własna: 5030kg(bez obciążnika dodatkowego)
      - Wyposażenie uwzględnione w cenie ciągnika:
      gniazdo elektryczne 12V/8A DIN, żółta lampa ostrzegawcza, instalacja radiowa, klimatyzacja, błotniki przednie, błotniki tylne o zmiennej szerokości, sprężarka powietrza z instalacją, układ hamulców pneumatycznych, cięgła dolne hakowe z kulami 2/3 kat., IV zawór hydrauliczny( jeżeli chodzi o III-ci zawór to jest on w komplecie z przednim TUZ), przedni podnośnik TUZ(jeżeli zamawiamy przedni TUZ odliczamy od ceny obciążniki przednie ponieważ fizycznie niemożliwe jest ich zamontowanie), obciążnik na przedni TUZ 650 kg, siedzonko dla pasażera, fotel pneumatyczny operatora podgrzewany i obkręcany 0 180º z regulacją wzdłużną i oparcia, szerokie ogumienie TYŁ: 520/70 R34, PRZÓD: 420/70/R24 Contnental, sterowanie z błotnika podnośnikiem, możliwość załączania WOM z błotnika, dodatkowe reflektory robocze łącznie 4 + 4, kolor czerwony, CBM
       
      Cena- 230 tys brutto.
       
      Typ nr 3.
       
      DF Agrofarm Profiline 420
      • Full opcja
      • Dodatkowe obciążniki
      • Klima
      • Dodatkowe siedzenie pasazera
      • 3 wyjścia hydrauliki
      • Szerokie ogumienie
      • Przedni TUZ
      Około 210 tys brutto
       
      Konkludując; najtaniej mimo wszystko John Deere+ prawie najbogatsze wyposażenie, najcieższą, oraz największą rozmiarowo maszyna byłaby Valtra, ale brak Common Rail’a+toporny wyglad. DF fajny wygląd, ponoć spalanie także bardzo dobre wyposażenie włacznie z podłokietnikiem, ale maszyna lekka, silnik wyżyłowany (4l) + wysoka cena.
       
      Czekam na wasze sugestie co byście wybrali i dlaczego.
       
      Z góry wielkie dzięki.
    • Przez marek0609
      Witam chciałbym uruchomić biznes związany z wykopami,chce kupić koparke 5 ton I zastanawiam się jakim dyrektorem mógłbym ja ciągnąć, tak aby prędkość była 40km/h
    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
    • Przez zulus
      Jak w temacie nowy czy stary mam belarusa 920 to wiem co to ciągnik ze wschodu ,case troche znam smam obawy jeden nowy ale awaryjny a drugi też ma wady i zalety poradzcie co zrobić z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.