Zaloguj się, aby obserwować  
bolsred

nie dziala wspomaganie Zetor 8011

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tak.Ja wiem.

 

następnym razem za takie posty poleci warn.

Edytowano przez Matey

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

najlepiej pokolei

-olej

-filtr

raczej masz serwo

-później pompa

a @pawel81 powinien być zbanowany za syf! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

słuchaj bolsred ale takie tematy juz sa wiec po co nowe

przeciesz sererwo w 8011 a 8111 i 12145 i 16145 sa takie same w zasadzie działania to po co nowy temat

ale dobra

wymien filtry olej a ciekinie ci to serwo?

no i jak cieknie to pobaw sie w wymiane uszczelnienia jak dasz rade a jak nie to 500zł i serwo po regeneracji dostaniesz

ja wkładałem 3 razy serwo i 3 dopiero było dobre

a moze jakiegos syfowatego oleju wlałes i nie działa a tak w ogole to ci sie to tak nagle stało pompa i serwo czy go kupiłes niedawno

 

a i pawła zbanowac ze te głupoty

ja zrobiłem błedy ortograficzne i dostałem bana chociasz pisałem na temat a ten jeszcze nie co wy spicie moderatorzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bolsred    0

ja mam już kilka lat ten ciągnik. z serwa mi nie leci olej wymieniany filtr też. wszystkie przewody czyszczone. tylko nie wiem jak z pompa. a to sie stało tak nagle było dobrze a później się nie da skręcic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

pozwolę sobie już wtrącić swoje 4 litery :i powiem tak sprawdz sobie pompe czy nie jest penknięta znaczy wkład pompy ja tak miałem :rolleyes:


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pimper21    61

przy pompie niema dużo roboty wyciągni zobacz czy nie chodzi zaletko jak chodzi leciutko to na złom i po nową lup po regenaracji .Wrazie pytani pisz :rolleyes:


Zetor Team
Massey Ferguson 255 Zetor 8011 Zetor 10045 <-- moje sprzęty, 40 ha.
Zetor Is Power, Power Is Zetor :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Rzepakowiec
      Cześć, mam pytanie ile oleju wchodzi do orbitrola w zetorze 8145? nie mam żadnego bagnetu w zbiorniku. 
    • Przez daron64
      Witam
      Jakoś w tamtym roku wziąłem serwo na wymianę, bo moje miało na wąsie duży luz już. Nowe ciężej się kręciło, a już po gwarancji zaczęło podciekac, ale małe ilosci, także sobie

      dolewalem po prostu co jakiś czas. Ostatnimi czasy coraz więcej i więcej, aż ostatnio jak siałem zaczęło się z niego lać. Zjechałem do domu. Dziś patrzę a tam jeden wężyk pęknięty. Wyciągnąłem go,  założyłem na wierzch przewód gumowy i myślałem, że jakos zmęczę siew, a na jesieni i tak miałem orbitrol zakładać. No ale po założeniu przewodu i jeździe próbnej matula mówi, że coś te serwo tak lata jak skręcam. Ja patrzę a ono całe się podnosi. Aż na chłodnice ciśnie i na koło pasowe na wale.  Zdjalem chłodnice, a tu kuźwa śruby mocujące urwane. Chyba będę od razu ten orbitrol zakladal. W ogóle jeszcze teraz problem, bo weź to jakoś wykręć ze wspornika. Ale mam pytanie - co mogło się stać, żeby urwać takie śruby? Bo nawet jak jakoś wykrece te urwane śruby i założę nowe, to może być tylko leczenie skutków. Ktoś ma jakiś pomysł? 
      Po zakupie zmieniłem też zawór w zbiorniku, olej. Teraz już by trzeba było końcówki wymienić. Złożone było wszystko raczej dobrze.

    • Przez cradi
      Witam.
      Szukam informacji na temat usterki jaka trapi mojego zetora 8011. Otóż nabyłem go z niesprawnym do końca wspomaganiem na orbitrolu. Podczas jazdy drogą jest luz na kierownicy i tak nim rzuca raz do prawej, raz do lewej i ciagle trzeba korygować, a nie raz się zatnie i to na amen. Dodatkowo, zeby utrzymać tor jazdy powiedzmy na dlugosci kilometra wykonuje dodatkowe obroty kierownicą. Odnalazłem wypowiedź w podobnym wątku: 
      Seweryn20 pisze tam, że winny jest orbitrol i odległość między płytkami może być nieodpowiednia przez co występują takie objawy i są one w sumie takie jak u mnie. Chyba nigdzie nie znalazłem na forach podobnej usterki. Myślicie, że w moim przypadku może być to samo?
    • Przez slawek1981
      witam w mf 3060 przy szybkim ruszaniu kierownicą,kierownica się przestawia a koła pozostają w miejscu szukałem na forum ale nie znalazłem odpowiedzi.moje podejrzenia to uszkodzony orbitrol ale może ktoś miał taki przypadek i jest w stanie potwierdzić moje podejżenia.z góry dziękuję za pomoc.
    • Przez KrzysztofKrojniak
      Witajcie mam taki problem otóż zakładam przedni naped do Ursusa 1222. Nowy przodek jest na orbitrolu wszystko podłączone skręca w lewo w prawo tylko żeby skręcić np w lewo to trzeba 4razy kierownica obrócić i w prawo tak samo. Wydaje mi się że na skręt powinno wystarczyć że 2 pełne obroty a nie cztery. Kręci się palcem bardzo lekko. Czy to pompa? Dodam że jak poprzednio było serwo to chodziło tak se jak się rozgorzał to trzeba było gazu dawać żeby skręcić. Inaczej ciężko było ale szło. Teraz żeby skręcić na podwórku to ręką trzeba kręcić jak by sernik robił 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj