Skocz do zawartości
kazikrol

130 KM tylko jakiej marki ?

Polecane posty

kazikrol    5

Witam

planuje kupic nowy ciągnik o mocy 130 KM z przednim TUZem i WOMem

Teraz tylko mam problem jaki. Chcem zmieścic się w cenie 260 tyś.

 

pozdrawiam wszystkich z AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak na ciągnik o tej mocy to 260 tyś zł jest za mało aby kupić dobrej marki ciągnik. A jak będzie to z bardzo małym wyposarzeniem. Polecam takie marki jak John Deere, Fendt, Deutz-Fahr, Case, Mc Cormick, i Valtra te marki są najleprze i najwyczymalsze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

qazi    57

najmocniejszy zetor ma bodajże 130kM w iso więc pewnie się zmieścisz z nim w tej cenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daniel373    5

kolego są mocniejsze zetory zetory niż 130 KM to na pewno. JA polecam Deutz-Fahr'a w tych pieniądza to dało by rade M600 kupić ale bez Przedniego tuz i wom była by to wersja podstawowa ale dość dobrze wyposażona. Przedni tuz z wom w Deutz'u kosztuje 20 tys

zdjęcie wnętrza w wersji podstawowej Agrotron M 600 wnętrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikrol    5

Netto

Mam jeszcze jedno pytanko czy ciągnik o mocy 110/120km dał by se rady z dwoma kosiarkamio szr.3M?

bo mi chodzi szczególnie o taki ciągnik aby dał rady z dwoma kosiarkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

za 260 netto możesz miec 312 Vario z przednim TUZ i WOM albo JD. 110-120 KM bez problemu sobie poradzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

Netto

Mam jeszcze jedno pytanko czy ciągnik o mocy 110/120km dał by se rady z dwoma kosiarkamio szr.3M?

bo mi chodzi szczególnie o taki ciągnik aby dał rady z dwoma kosiarkami.

zależy z jaką prędkością chcesz kosić bo poradzić sobie powinien poradzić bo my do ciągnika 75KM zapinamy na przód 2.4m i na tył rotacyjną 1.6m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Na pewno o to mu chodziło tylko nie napisał Fendt bo większość ludzi się powinno domyśleć o jaką markę chodzi, poza tym słowo vario występuje tylko u Fendta.

Autorze tematu. Chcesz się zmieścić w 260 tys netto czy brutto? Trzeba podawać zawsze czy to netto czy brutto bo potem są niedomówienia różne, nie każdy jest na vacie i wogle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

to tak jak @Rogreyk pisze 312 za 330 brutto to jakieś 270 netto czyli 10 musiałbyś jeszcze wytargować ale za to sprzęt fajny, a nie wie ktoś ile może kosztować JD 6430 Premium ze skrzynia AP no i tym przednim podnośnikiem i wałkiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    236

grubo ponad 75 k euro netto, chyba ze chcesz miec 2 wyjscia hydrauliki, brak takowych z przodu, waskie opony itp. to moze ciut ponizej zejdziesz, ale niewiele.

z drugiej strony nie oszukujmy sie 6430 to ciagnik wyposazeniem, komfortem dorównujący serii 400 fendta, wiec ta cene tez trzeba odpowiednio oceniac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

W standardzie w 312 vario sa 540 tył a przód 440 2 pary wyjść hydrauliki z tyłu ale jedna też z przodu. Do tego odzielny obieg hydrauliki itd...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matuch    1

W tej samej cenie mógłby mieć mocniejszego masywniejszego i przede wszystkim 6cio cylindrowego MF'a.

 

Np. MF 6475

Wyposażenie standardowe:

- moc znamionowa 135 KM wg ISO,turbo-intercooler,

- moc max. 145 KM, Power Boost przy 2000 obr/min 160 KM,

- silnik Perkins, 6-cylindrowy, poj. 6.6 l , Tier 3,

- skrzynia Dyna-6, 24/24 (40 km/h) + hydr. przekł. nawrotna,

- wyświetlacz kontrolno-sterujący DOT MATRIX,

- programowanie obrotów silnika,

- klimatyzacja + ogrzewanie kabiny,

- regulowana kolumna kierownicy, fotel pneumatyczny, siodełko dla pasażera,

- komin boczny, analogowo-cyfrowa deska rozdzielcza, duże teleskopowe lusterka zewnętrzne,

- wycieraczka tylnej szyby ze spryskiwaczem,

- zaczep górny automatyczny, przestawialny wysokościowo,

- zaczep dolny do przyczep jednoosiowych ( dolna belka ),

- zaczep dolny PITON do przyczep jednoosiowych ( bolec ),

- ogumienie przód 440/65 R28,

- ogumienie tył 540/65 R38,

- tylny TUZ - udźwig 7 100 kg,

- EHR - sterowanie TUZ-em,

- kpl. przegubów kulowych do końcówek zaczepów ramion dolnych Walterscheid,

- tylny WOM - 540/1000 obr./min,

- 3 pary wyjść hydraulicznych,

- oświetlenie robocze przednie ( 4 szt. ) i tylne ( 2 szt.), montowane w dachu,

- oświetlenie robocze przednie na słupkach kabiny ( 1 para ),

- oświetlenie robocze na tylnych błotnikach ( 1 para ),

- pogrzewacz elektryczny silnika,

- światło ostrzegawcze - "kogut",

- kpl. narzędzi,

- wąż z końcówkami do pompowania kół,

- instrukcja obsługi w języku polskim,

- obciążnik blokowy pod ramą 265 kg,

- radio CD,

- instalacja pneumatyczna jedno i dwu-obwodowa,

- obciążniki przednie 610 kg (10x55kg, 1x60kg z zaczepem),

- przedni TUZ + WOM + ramka do obcianzików

 

Bez szczególnego targowania około 260 tysi netto (przy obecnym kursie - około 4,2)

 

Moc maksymalna i PowerBoost nie jest wykorzystywana cały czas, więc trza brać pod uwagę moc nominalną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaroo    1

Witam

Ja posiadam NH T6050 range Command w pełnej wersji (126km do 154km) Kosztował mnie 220tyś netto i według mnie to wspaniały ciągnik poniewaz w mojej okolicy jest sporo ciągników o podobnej mocy i różnych mark i tak z tego co rozmawiałem się z sąsiadami to NH najmniej pali ma najcichszą kabinę najlepiej wszystko w niej rozmieszczone i jest to nie drogi ciągnik. małym mankamentem może być skrzynia 19 biegów 50km/h mogło by być troche więcej biegów jak na tą prędkość ale nie przeszkadza mi to i zaletą jest niesamowicie mocny podnośnik 8200kg. NH daje rade także polecam NH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak się licytujemy to za 285 mogę sprzedać CVX 140 albo 150 mocy nominalnej z tuz i wom z przodu bo chyba niestety agencja mi nie pozwoli na taki duży a mam go w niezłej cenie ;)

albo maxxum MC 130 (4cyl) ,MC 125 (6cyl) lub Xline 140 (6 cyl) też tuz i wom wszystkie poniżej ceny jakiej oczekujesz kolego

 

edit zagalopowałem się bo pewnie nie mój teren

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

Witam

Ja posiadam NH T6050 range Command w pełnej wersji (126km do 154km) Kosztował mnie 220tyś netto i według mnie to wspaniały ciągnik poniewaz w mojej okolicy jest sporo ciągników o podobnej mocy i różnych mark i tak z tego co rozmawiałem się z sąsiadami to NH najmniej pali ma najcichszą kabinę najlepiej wszystko w niej rozmieszczone i jest to nie drogi ciągnik. małym mankamentem może być skrzynia 19 biegów 50km/h mogło by być troche więcej biegów jak na tą prędkość ale nie przeszkadza mi to i zaletą jest niesamowicie mocny podnośnik 8200kg. NH daje rade także polecam NH

 

To ile byś chciał biegów? Trza było wziąć najmniejszy model z serii T7500 to byś miał ''nieskończenie wiele biegów'' a raczej wogle byś biegów nie miał. Niedługo ma wejść T6000 Auto Command i będą tam bezstopniówki.

Siedziałeś w kabinie innych ciągników ( MF, fendt, jd,) że tak wychwalasz kabinę NH? Masz jakieś porównanie? No i wydaje mi się że fendt 412 ma ciszej w kabinie niż nh T6080 ( takimi jechałem). Bo tak wychwalasz tego NH jakby to niewiadomo co było ale może przesiadłeś się z jakiegoś starszego ciągnika z krajów RWPG i masz takie odczucia. Nie mam nic do nh, posiadamy 3 sztuki ale takie wychwalanie jest mało obiektywne. Ja mogę powiedzieć że fendt 820 vario rocznik 2008 to wspaniały ciągnik w porównaniu do NH TM 175.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Zgadzam się z poprzednikiem... Przesiądzie się ktoś ze starego Ursusa czy MTZta i napewno każdy nowy jakiej marki by nie był będzie dla niego super... Sam coś o tym wiem jak się z Zetora na siwka przesiadłem. Tak cicho tak wygodnie... ale szybko się znudził i potrzebny był ciągnik z rewersem EHRem, półbiegami i klimą...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jaroo    1

PO pierwsze do kolegów którzy komentowali moją wypowiedź nie przesiadłem się z "Ursusa" tylko z JD 80km a jeśli chodzi o kabine to zobaczcie sobie testy!!! i jeździłem róźnymi ciągnikami bo w mojej okolicy jest ich dużo np. JD 6630 premium, Valtra N111 Deutz fahr wszystkie w podobnej mocy jak mój i w co do kabiny jestem pewien a to że Fend może mieć cichszą to możliwe ale wszyscy wiedzą że Fend jest bezkonkurencyjny. a co do przekładni to wersja T7000 nie jest bezstopniowa ty chyba nie wiesz co to znaczy! bo T7000 ma biegi tylko bez zakresów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×