Skocz do zawartości
jakub1141

Malowanie

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

andrzej2110    531

Ja tak próbowałem jak malowałem felgi od krone. po oklejeniu jednej strony koła wywaliłem taśmę pod garaż i malowałem bez oklejania pistoletem.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

my smarowali wazelina tech. :D


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk125ccm    11

Załatw sobie drugą osobę do pomocy i kawałek blachy 1mm, albo papieru/tektury i niech trzyma przy kancie, a ty będziesz malował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118

ja załatwiam to w ten sposób że zwalam oponę.

Dokładne czyszczenie felgi, podkład, sprawdzenie fartucha, dętki, opony od wewnątrz, później malowanie felgi (jeśli trzeba to 2 razy), później jak wyschnie to poskładanie i na ciągnik a na samym końcu to lekko pędzlem poprawiam to co obiło sie przy zakładaniu. Na te 50-10 lat wystarczy :D


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    25

gbrubo smar a potrem szmatą wycieram -z tego nikt strzelał nie bedzie :D


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
deer    176

Wystarczy pasta BHP, jest łatwa do zmycia.


BŁOGOSŁAWIENI CI, KTÓRZY NIE MAJĄ NIC DO POWIEDZENIA I NIE UBIERAJĄ TEGO W SŁOWA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    102

Są dwa niezawodne sposoby żeby pomalować bez zdejmowania i żeby efekt był super:

pierwszy to pasta bhp najzwyklejsza i najtańsza groszowy koszt i wysmarować oponę po czym umyć ją jak wyschnie farba i nie trzeba bawić się ze smarami a drugi to za przeproszeniem olać oponę i malować felgę tak że i opona trochę farby dostanie gratis, a po wyschnięciu pomalować oponę płynem do konserwacji opon który nie dość że konserwuję gumę to jeszcze nadaje jej idealny i fajny kolor pokrywając przy tym resztki farby z opony tak że w życiu nie zobaczysz że na oponie była jakaś farba koszt nie jest ogromny bo za litr preparatu trzeba dać w moim przypadku było to 37 zł, tylko że rozrabia się to w wodzie i z jednego litra można uzyskać nawet do 6 litrów cieczy do malowania efekt fajny bardzo fajny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

A ja robie tak biore karton kłade na felge obijam młotkiem dookoła tak aby sie odznaczyło potem to wycinam i mam już dobry arkusz ochronny do malowania i łądnie wychodzi. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek92    1

Ja wycinałem karton aby pasował na felgę, upuściłem powietrza z opony żeby karton wszedł lekko pod kołnierz, jedną ręką trzymałem a drugą malowałem bo jak próbowałem przyklejać taśmę to się odklejała i nie wychodziło najlepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    16

Ja pomalowałem na pewno więcej niż 200szt kół zawsze najpierw wycieram oponę dookoła felgi rozcieńczalnikiem i oklejam taśmą papierową i gazetami, chyba że opony są nowe to maluję bez niczego i później wystarcza przetrzeć szmatką z benzyną i nic nie znać.Z gumy farba ładnie schodzi, ale jak opona jest stara popękana to w tych szczelinach jest to nie do umycia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

A jakby opone spryskać olejem biodegradowalnym takim jak do pił łańcuchowych się teraz używa. ciekawe jaki byłby efekt bo nie próbowałem tego sposobu. A jak malujemy felgi to zwalamy opony bo przeważnie przed malowaniem są piaskowane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidziel3    0

ja mam praktyki w zakładzie lakierniczym ito się robi na kilka sposobów.

 

pierwszy to taki że oklejamy taśmą papierową i gazetami

 

drugi to taki że pryska sie na opone wodę z pistoletu i przykleja folię. folia idealnie sie przyklei do wody. zbedne resztki usówamy zyletką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek83    5

Jak już malujesz felgi to ściągnij oponę, bo najgorsza jest rdza na rancie, co z tego, że pięknie będzie wyglądać z wierzchu, a w miejscach styku z oponą felga dorobi się parchów rdzy? Trochę więcej roboty ale efekt będzie znacznie lepszy, bo takie malowanie z wierzchu to partanina zwykła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rpalka    0

Najlepiej na sciagnietej oponie - robota dobrze zrobiona

Ale jak chcesz tylko odswierzyc lub tzw na od...l to uzyj pedzla na odcinke rantu przy oponie, a nastepnie szablonu wczesniej przygotowanego - nie koniecznie na cala felge i pistoletem pomaluj reszte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luke16    296

Troszkę odświeżę temat z racji że Major niestety ucierpiał kilka miesięcy temu i do dzisiaj dzień nie mogę tego sobie darować:

http://www.agrofoto....zetor-major-80/

Maskę właśnie ściągnęliśmy i trafiła do speca od klejenia plastików koszt śmieszny no ale trzeba polakierować tu akurat też mam jedynie koszt farby bo mam wujka blacharza lakiernika ale wpadłem na taki pomysł żeby korzystając z okazji pomalować maskę w ten sposób:

http://www.agrofoto....7_464_41244.jpg

 

Co sądzicie??

Edytowano przez Luke16

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez RometOgar200
      Witam jestem tutaj nowy i jeśli napiszę temat w złym miejscu z góry przepraszam ,ale przejdzmy do sedna ,zamontowałem wspomaganie elektryczne do mojej 60-siatki ,ale obudowa skrzyni jest od 40-stki. I mam problem ,ponieważ patent jaki i z 40-stki i z 60-siątki nie mieści się tam gdzie powinno być jego miejsce. Z góry dziękuję za wszystkie pomysły.
    • Przez Ursus355i912
      Witajcie. Posiadam przyczepę deutz fahr f 327 i mam duże problemy z rozłączaniem napędu podbieracza. W związku z problematycznym sprzęgłem wpadłem na pomysł by zastosować napęd hydrauliczny z ciagnika (ursus 912) , dodam ,że obecnie napędzanie podbieracza następuje przez pasek klinowy . W tej wersji łańcuch podający zza podbieracza , wyposażony w nagarniacze pracowały cały czas, a podbierak byłby wyłączany na pryzmie. Napęd hydrauliczny posuwu nie wchodzi w grę, Bo z tyłu są wałki roztrząsające . Co o tym sądzicie ? Jak duży silnik zamontować? Czy ma to sens? Z góry dzięki za rady
    • Przez Wieczor
      Witam wszystkich
      Potrzebuję pomocy jak już wyżej wspominałem w zakresie zrobienia elektronicznego wskaźnika poziomu ziarna w skrzyni. Poznaniak S043. Chciałbym go trochę uwspółcześnić i zrobić komputer do sterowania parametrami siewnika ,jak na razie idzie mi dobrze tylko napotkałem problem właśnie z tym wskaźnikiem. Próbowałem już czujnika do paliwa ale ma za małą skale odchylenia. Jestem otwarty na wszystkie propozycje. Jeśli można zależało by mi na gotowym czujniku (do kupienia).   
    • Przez kubox9876
      Potrzebuje przekładni o przełożeniu 1:2 żeby zwiększyć obroty pompy. Paski odpadają.Jakieś pomysły żeby to zrobić jak najmniejszym kosztem A żeby zdawało egzamin. Albo jest możliwość żeby po prostu obrócić obroty bo mam skrzynie biegów.
      Proszę o pomoc
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.