Skocz do zawartości
pawel24

Ile kosztuje kapitalka skrzyni i mostu w C-385?

Polecane posty

pawel24    1

Muszę wymienić wszystko co sie rusza w skrzyni i moście w mojej 385( wałki, łożyska itp). Interesuje mnie cena wszystkich czesci bez robocizny. Robił ktoś taki remont? Kupiłem ciągnik okazyjnie za 10 tysięcy a teraz przychodzi czas remontow. Skrzynia w tym ciągniku jest w fatalnym stanie, tam nawet oleju nie ma tylko jakies bloto. :lol: Za to silnik jest w dobrym stanie i z tylu sa nowe opony ;)

 

Aha ile by kosztowała naprawa wzmacniacza w 385 zakładając że teraz wcale nie chodzi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

ale rozkręciłes go już na części czy jeszcze nie???

najpierw rozkręć i się zastanów co z blokiem skrzyni i tylnego mostu. niby tego nie da się uszkodzic.

kumpel sprzedal rok temu c385 po kapitalce skrzyni i czesciowym remoncie silnika za 10 tys - problem ze byla bez papierow.

co do wzmacniacza - masz zaspawany??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    33

Wzmacniacz najlepiej zaspawać, bo wymiana na nowy w moim 1014 kosztowała grubo ponad 1000 zł i stwierdziliśmy, że nie warto....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Nikita_Bennet    100

tyle ze wzmacniacz to wspaniala sprawa. jezdzilem w c385 wlasnie z zaspawanym wzmacniaczem a teraz mam 10145 ze sprawnym i jest bardzo przydatny ale trzeba o niego dbac (tzn pilnowac) i się nie będzie psul. choc do starego ciągnika to moze i nie warto go robic ale zalezy co ma w skrzyni porobione

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody87    2

po co zaspawac wystarczy zamiast wzmacniacza poprowadzic wałek. Sa w sprzedazy w kazdym sklepie z czesciami :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel24    1

zajrzelismy do skrzynii i tylnego mostu ale skrecilismy to z powrotem bo to co ujrzelismy to nas przerazilo, poza tym slabo to chodzi, biegi wyskakuja, slychac stuki, huki itd.

wzmacniacz jest zaspawany

Blok skrzyni i tylnego mostu jest dobry wiec w gre wchodzi wymiana ich zawartosci :lol:

Moja osiemdziesiatka jest z papierami.

Moze lepiej byloby ja tylko troche podreperowac i upchnac komus, bo nie wiem czy koszty remontu nie beda porownywalne z wartosia calego ciagnika ;):) Tylko trzebaby ja pomalowac

Silnik w mojej osiemdziesitace chodzi nawet nawet. Pozyczylismy od wujka agregat bierny chyba na 3m (marka nieznana) i nawet szedł, tylko w ciezkiej ziemi troche dyma puszczal. Ale u wujka ten agregat chodzi z mtz82 i ten ciagnik tez czasami z nim pieje :) Różnica w mocy ciągnika po przesiadce z 330 na 385 jest zauważalna :);)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    100

Dlatego Ci napisalem ze moze lepiej będzie kupić jakąś za grosze bez papierów i z niej przelożyć części do twojej - sporo babraniny ale jakbyś dorwał taką co pisałem wyżej to być jeszcze nią jezdził z 5-6 lat bez dotykania ręką a poszla naprawde tanio i miala sporo nowych części a ty na swoją papiery masz a jak widzę czas też bo pytales o koszt części a nie robocizny.

A swoją to albo podkleic i sprzedać, albo sprzedać na części (mało wezmiesz i sporo zachodu) lub też naprawiać. Jeśli myslisz o naprawach to jedz np do grene i zapytaj ile to będzie kosztować (mnie jak widzą to zawsze te 3% upustu dają za stalego klienta).

 

Który to rocznik??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek    3

ja kupiłem z zaspawanym wzmacniaczem ursusa i go naparawiełm, nie duzo mnie to kosztowało bo tylko nowe tarczki pierscienie, kilka cienkich tarcz 125 do szlifierki którymi rozciąłem spaw i grubszą tarcza na zebatkach ząbki poprawilem tak zeby sie te satelity lekko krecił, a i jeszcze mikropompke zmieniłem i wzmacniacz juz dwa lata eleganco działa a go uzywam non stop i nawet całymi dniami cos robie w polu np na 2 za zółwiu, zeby wzamacniacza nie popsuc to tyko nie wolno go uzywac ze sprzegłem i przy małych obrotach bo pompka moze nie scisnac dobrze, nowy wzmacniacz kosztuje kompletny 2,5tys ale moim zdaniem jest nawet za te pieniądze go wstawić, a skrzynia nowa całą to ze 4 tys

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

ja w tamtym roku w 385 robiłem most zwolnice i skrzynie sama skrzynia cos około 3 tys i podobnie z mostem remont z robocizna 7 tys wynió

Edytowano przez Nikita_Bennet
ortografia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

tak jak kolega wyżej napisał,7-8tyś śmiało możesz szykować na uczciwy remont.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

nie moze tylko musi bo taniej to nigdzie nie zrobi a ja jeszcze wszystkiego co sie rusza nie wymienialem tylko wszystkie łozyska i kilka wyciuchanych trybów bo niektóre były dobre.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    1

Panowie ja kilka lat temu robiłem kapitalkę skrzyni w 914,wymieniłem pół skrzyni,ale wzmacniacz jest nieczynny a szkoda bo wiem że to fajna sprawa,tylko trzeba umiejętnie z nim się obchodzić.I jeszcze jedno te zgrzytające biegi przy zmianie to już mnie dobijają.Podobno jak wzmacniacz działa to jest gitara? :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    9

ja mam na swoim ursusie na stukane ok 13000 Mth i był robiony silnik,podnośnik no i łożyska w wzmacniaczu wymienione łożyska skrzynia nietknięta ale to naprawdę spory wydatek zrobić uczciwie kapitalny skrzyni.

 

Ps,ja jakbym miał takie coś robić to bym kupił jakąś starą skrzynie i z dwóch jedną składał,bo te nowe części to taki syf że szkoda kasę wydawać na takie remonty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtus    1

Turbina-Masz racje co do tych nowych części ja jak mam coś kupić nowego to najpierw się pytam mechanika gdzie i jakie.Np.części do 914 kupuje oryginalne zetorowskie jeśli pasują,są o niebo lepsze.do prasy dwa lata temu robiłem kapitalny remont to wszystkie klamoty orginalne sipmy. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fenol    4
ja mam na swoim ursusie na stukane ok 13000 Mth i był robiony silnik,podnośnik no i łożyska w wzmacniaczu wymienione łożyska skrzynia nietknięta ale to naprawdę spory wydatek zrobić uczciwie kapitalny skrzyni.

 

Ps,ja jakbym miał takie coś robić to bym kupił jakąś starą skrzynie i z dwóch jedną składał,bo te nowe części to taki syf że szkoda kasę wydawać na takie remonty

widzialem 2 skrzynie na allegromoze jeszcze sa powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mały    0

koledzy pomóżcie! wzmacniacz w moim 1012 działa bardzo dobrze dopuki nie rozgrzeje się olej w skrzyni biegów . Jak tak orze się to po dwóch godzinach sam się włącza ale tylko przy niskich obrotach czyli jak zawracam. Co to może być w gre wchodzi zajrzenie do skrzyni biegów czy wystarczy zmana mikropompki. Nie chce go zaspawać bo to jest bardzo fajna sprawa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
at_horses    0

Witam. właśnie robiłem remont a raczej składałem 1 skrzynie z 2... całość mnie kosztowała ok 2,5 tys. zł tzn kupiłem skrzynie na słowacji za 1600zł do tego części (wzmacniacza oleje sprzęgło) miałem rozwalone gwinty w skrzyni pośredniej i dlatego decyzja o wymianie. zostawiłem sobie skrzynie z zetora tylko skrzynie pośrednią przełożyłem. podobno na słowacji w martinie można kupić kompletny wzmacniacz za ok 15000 koron (ok 1600zł)

skrzynie która kupiłem mam na sprzedaż, jest obecnie rozebrana, do wymiany złożenia igiełkowe i jedna zębatka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie moje 912 jedzie na remont i może powiedzcie co może być przyczyną zgrzytających biegów. Jak się zmieni bez zgrzytanie to jest cud.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

hamulec skrzynie biegów podciągnąć. Powinno trochę dać ale szczerzę to trzeba się nauczyć zmiany w tych ciągnikach. Ja teraz to potzrebuje sprzegła do ruszenia reszta ładnie wchodzi dobrac predkość i obroty i bez sprzęgła wchodzą

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Panowie ja kilka lat temu robiłem kapitalkę skrzyni w 914,wymieniłem pół skrzyni,ale wzmacniacz jest nieczynny a szkoda bo wiem że to fajna sprawa,tylko trzeba umiejętnie z nim się obchodzić.I jeszcze jedno te zgrzytające biegi przy zmianie to już mnie dobijają.Podobno jak wzmacniacz działa to jest gitara? :angry:

piszesz ze ci biegi zgrzytaja a wiesz o tym ze skrzynia w 80-tkach nie jest zsynchronizowana i przy zmianie biegow na mniejszy trzeba sprzeglo na dwa razy pakowac i wtedy wchodza super -bynajmniej u mnie tak jest! :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szyszka    5
Panowie ja kilka lat temu robiłem kapitalkę skrzyni w 914,wymieniłem pół skrzyni,ale wzmacniacz jest nieczynny a szkoda bo wiem że to fajna sprawa,tylko trzeba umiejętnie z nim się obchodzić.I jeszcze jedno te zgrzytające biegi przy zmianie to już mnie dobijają.Podobno jak wzmacniacz działa to jest gitara? :angry:

 

Polecam wyjazd po czesci na Słowcje czesci fabryka oryginal ZETOR i nie to co u nas rzemioslo a druga rzecz to tansze ponad 50% :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

szyszka podaj mi namiary gdzie znaleść sklep na Słowcji ?? Zdaża mi się tam kilka razy do roku byc to bym sobie kupił kilka potrzebnych części do ursusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gucik131    7

koledzy a powiedzcie mi bo teraz muszę robić skrzynie biegów a nigdy jeszcze tego nie robiłem czy trzeba odkręcać skrzynie pośrednia od silnika żeby dostać się do skrzyni czy wystarczy rozkręcić przy skrzyni a skrzynia pośrednia zostanie z silnikiem??? dodam ze cała skrzynia pośrednia była robiona jakieś 200 mth wcześniej a skrzyni nie robiłem bo miała być po remoncie ale tak komuś wierzyć pozdrawiam i proszę o odpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez przem
      Witam moze ktos z Was przerabial skrzynie z wolnej na szybka w ursusie, chce przerobic w 1014 i zastanawiam sie jaki jest koszt takiej przerobki i czy nie beda sie dzialy jakies dziwne rzeczy z przekladnia. Predkosci na ktorych biegach sie zmienia i czy nie zacznie brakowac biegow do prac polowych, np. teraz orze 4 terenowa, a jak to bedzie wygladalo po przerobce?
    • Przez saymon
      chciałbym aby ktoś powiedział mi jak używać wzmacniaczy aby go nie popsuć.
    • Przez Rafal99
      Witam, przy moim ursusie nie dawno zaczeło szwankować sprzeglo, otóż problem polega na tym, ze kiedy wrzuce 1 bieg i zaczynam po woli puszczac sprzeglo ursus nie startuje normalnie tylko zaczyna szarpac. Prosze o pomoc, moze jest jakaś regulacja czy cos?
    • Przez Szmyksu1014
      Witam mam problem w ursusie otóż gdy rozgrzeje się olej w skrzyni podczas orki,cofając na 2 biegu,bieg tak jakby się ślizga czyli że rusza pomału a potem przyspiesza.Co może być przyczyna? Napęd i wałek wom działa wzorowo
    • Przez tata1
      Witam
       
      Robiłem ciągnik tamtego roku - wymieniałem pompę hydrauliczną, ą wewnątrz skrzyni. Wzmacniacza nie ruszałem bo było wszystko OK. Teraz się wzmacniacz odezwał. Tarczki ciągną - idzie jak automat, czym ma ciężej tym wolniej idzie (to nie sprzęgło bo robiłem). Teraz żałuje jak ...........że od razu tam nie zajrzałem.
      Wiem że części do półbiegów wychodzą dużo, a czy ktoś zamiast kosza półbiegów zakładał wałek zastępczy, są takie w sprzedaży. Na kanał olejowy zakłada sie zaślepkę. Całość wychodzi 450zł i znikają problemy razem ze wzmacniaczem. Można by zaspawać kosz, ale dalej będzie strata ciśnienia oleju. A tak bym wzmacniacz wrzucił na półkę, a zastąpił go rozwiązaniem zastępczym - czy to się sprawdza - robił to ktoś?
×