kuzi160

Zetorowskie rozwiązania w Ursusach

Polecane posty

tomu    5

Kolego za obrażanie to % powinienieś dostać i zwróć uwagę na ortografię.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    244

Ciekawe co na to skrzynia bo już były próby wsadzenia silnika 4P i skończyło to się na prototypie, a jaka była przyczyna można się tylko domyślać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krzychusob    0

też tak myślałem ale w Top Agrar Polska przeczytałem artykłu pt. ,,Szeszdziesiątka po tuningu" gdzie załorzono turbine i facet orał na 3 biegu do tego miał pług obrotowy o masie 800kg.Zaorał 100 ha i zadnej awari podzespołów . :P:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1051

u was tez leje ? bo widze ze sie nudzicie.

krzychusob jak ten numer top agrar bedzie w sprzedazy to napisz,chetnie go kupie-czlowiek uczy sie cale zycie[oczywiscie jak do tego czasu nie dostaniesz bana :P ]

na szybkiego tylko oswiec mnie jak tarcze sprzeglowe od zetora wlozyles do 60 , jaka brone aktywna 3 m zalozyles do niej i czy ja tylko ciagniesz po asfalcie czy w pole tez wjezdzasz


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychusob    0

tarcze pierwszego i drugiego stopnia.Wracając do brony oczywiście że w pole 2 bieg i do podłogi z tym że niemam hydropaka :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1051

dziwne bo u nie w garazu lezy tarcza od 60 i przymierzalem ja w zimie do zetora i byla za mala,wiec jak mogly wejsc odwrotnie.do zetora 72 to pasuje od 85

sasiad taka brona to 914 jezdzi a ma tez szescdziesiatke.poradze mu zeby sie przerzucil to na paliwie zaoszczedzi[tylko zeby mnie potem nie pogonil :P ]


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    314

jacuś coś Ci uświadomie był zetor 4011 (od niego licencja na ursusa 4011 z którego zrobili 355 i 360) od niego reszta seri zetorów w tym 52xx, 62xx, 72xx, 77xx i wszystkie nadal opierają się na 4011 m,in skrzynia 5 biegów tylko wszystko wzmocnili. Robiliśmy remont 7211 i panewki sa te same co w 4011 bo i silnik ten sam tylko cylindry większe (niż w 4011)

Więc wiele częśi pasuje z 4011 czyli nawet 360 jako rozwinięcia, a i tarcza sprzęgłowa jest identyczna ale tylko rozmiarem bo materiał słabszy "pali" się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1051

w sasiedniej wsi jest jeden 4011 ale go dokladnie nie ogladalem bo spod oleju,rdzy i brudu niewiele widac a jak robi w polu to tak strasznie dymi ze boje sie o pluca i nie podchodze blisko

do zetorow 52-72 to niewiele czesci pasuje od 60 chyba tylko znormalizowane[simeringi,oringi] znacznie wiecej od 85.mam zetora i ursusa


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    33

Nie wiem, ale dla mnie to wszystki jest jakieś dziwne - okej założyłeś układ korbowo-tłokowy od 7211 tym samym zwiększając pojemnośći silnika, zmieniłeś głowice na te od 4011 bo mają większe gniazda ssące(swoją drogą co z tego że mają większe gniazda ssące? nie zwiększy to mocy silnika, a jedynie sprawi że moment obrotowy będzie uzyskiwany przy niższych obrotach :P)słowem nie wspominasz o układzie paliwowym, czyżby na seryjnej dawce C-360 silnik ten był już mocnejszy od silnika Zetora 7211? Według mnie Twój sąsiad ma lipnego 7211 a Ty masz troszkę podkręconą C-360 i tyle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wacek21    35
jacus sam jesteś idiotom !!!!!!!!!!!!! pojęcia o mechanice debilu nie masz a się wypowiadasz o mojej przeróbce. Będzie pisało w kolejnym numerze Top Agrar Polska oraz krok po kroku jak to zrobiłem

 

poleciało ostrzeżenie!

 

Sorki ze sie wcina nie w temat ale w którym numerze top agrar to bedzie bo wlasnie dzisiaj przyszlo wydanie 06/2009 i tam nie ma takiego czegos?? :P


Fendt 400tyś,John Deere 200tyś,Zetor 150 tyś,jazda 60tką, bezcenna!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0
u was tez leje ? bo widze ze sie nudzicie.

krzychusob jak ten numer top agrar bedzie w sprzedazy to napisz,chetnie go kupie-czlowiek uczy sie cale zycie[oczywiscie jak do tego czasu nie dostaniesz bana :P ]

na szybkiego tylko oswiec mnie jak tarcze sprzeglowe od zetora wlozyles do 60 , jaka brone aktywna 3 m zalozyles do niej i czy ja tylko ciagniesz po asfalcie czy w pole tez wjezdzasz

 

oto numer Top Agrar Polska o ulepszoniu szescdziesiatki

 

http://img35.imageshack.us/img35/5251/scannedimage2x.jpg

 

http://img35.imageshack.us/img35/4439/scannedimage3a.jpg


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macursus12    0
Napisano (edytowany)

JA taz mam przerobione. 60-tka nie do zajechania. inna moc niz normalna 60-tka.

Edytowano przez macursus12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bimladentoja   
Gość bimladentoja

=/do zetorow 52-72 to niewiele czesci pasuje od 60 chyba tylko znormalizowane[simeringi,oringi] znacznie wiecej od 85.mam zetora i ursusa/????

Wybacz kolego jacus ale głupoty piszesz,podaj mi przykład części które między podanymi przez ciebie ciągnikami można zamienić,a sprzęgło nie licząc wielkości tarczy to zetory seri 52-72 mają dwustopniowe ,a 85 jednostopniowe nie widzę podobieństw.Między zetorami a 360 idzie bardzo wiele części podmienić;)krzychusob nie gorączkuj się znam takie modyfikacje honowanie bloku i wstawienie tłoków i tulei 102 od zetora czy c-330,głowice 4011 lub gniazda dolotowe od c-385 z skróconym i podtoczonym trzonem zaworu,zrób zdjęcia nagraj filmik na YT wklej link będzie ci łatwiej do kolegów na forum dotrzeć, a tak polecą ostrzeżenia ban i koniec goszczenia na tym forum życzę koledze powodzenia ,a kolegów proszę dajcie mu szansę pozna zasady tu obowiązujące i będzie z niego człowiek:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    1051

tarcze sprzegla sa identyczne, lozysko wylaczajace,tarcza dociskowaprzeguby ukladu kierowniczego,krzyzaki przedniego napedu,czujnik obrotomierza-tyle naprawialem przez zime,wiecej nie pamietam a paragony szybko bledna,wiec jak cos jeszcze bede naprawial to dopisze.uszczelka kolumny kierowniczej pasuje od 30 :P .napisz co pasuje od 60 do zetora, bo nie moge sobie przypomnac

ale w tym temacie nie o to chodzi ,przeczytaj od poczatku co napisal krzychusob. orka 60 4 plugiem na glinie,chyba podorywkowym, o bronie aktywnej 3 m to szkoda pisac

a przerobki tego goscia-niewarta skorka wyprawki.jak by policzyl koszty i robocizne to taniej byloby kupic zetora,nic nie pisza o sprzegle i skrzyni biegow,przedniej osi ramionach i cieglach podnosnika.jak tego nie przerobil to dlugo nie pojezdzi.robie w uslugach i na swoim zetorem 6245 ok.800mtg a 3p ok.700 mtg wiec wiem co moze nawalic albo sie urwac i ile moga zdzialac,wiec nie opowiadajcie mi bajek bo mnie to juz nudzi :P ,chyba ze zwykla 60 to cud techniki-miale jeszcze tylko 30, wiec nie wiem


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bimladentoja   
Gość bimladentoja

Oki zaczynając od uszczelek prócz uszczelek głowicy i pokrywy rozrządu praktycznie wszystkie pasują elementy podnośnika jak i hydrauliki niektóre przeniesienia napędu poszczególne obudowy nawet wał korbowy wytrzymuje jesli to jest ostruda albo andrychów ,zetor to taka sześćdziesiątka po liftingu na wzmocnionych podzespołach,niestety podobieństwa do 85 można by na palcach policzyć,fakt kiedyś kupiłem pompy wtryskowe z magazynu za grosze zmieniłem nastawy,obróciłem pompki zasilające no i był zetor jak w pape strzelił,co do jednego z kolegą się zgodzę skrzynia w 360 ma swoją wytrzymałość i tego się nie przeskoczy,a koszty chonowanie bloku pod tuleje zetorowskie 102 to koszt 250 zł zamiana lub wciśnięcie większych gniazd zaworów dolotowych drugie tyle wymiana pompy hydraulicznej na wydajniejszy odpowiednik też ok.250 zł no i tłoczysko podnośnika zetor bez zewnętrznego wspomagającego tyleż samo jeśli maszyny nie podniesie to przód się podniesie.inne modyfikacje 360 to sen wariata,przytoczone modyfikacje niwelują w 360 braki mocy i słaby podnośnik czynią ciągnik lepszym w normalnej eksploatacji ale przy dotychczasowym parku maszynowym .Jak ktoś haczy 4 skiby i katuje sprzęt jego wola niech się pochwali będziemy wiedzieli co i jakie modyfikacje wytrzymuje a co ważne za kolegi kasę, zdjęcia i filmy mile widziane za free mam nadzieję :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

Pierwsze Czy pasowały by one razem z osia do C-360

2. Jeżeli nie to czy płaska oś polska pasowala by zamiast okragłej i czy pół osie by pasowały w tą oś.

3 no i czy one dlużej wytrzymaja niz polskie. Bo moje co 2-3 lata musze robić <_< Teraz musze znowu remontować. A nie chce zakladać sztywnej


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

Ta zetorowska oś jest masywniejsza od polskiej, tylko nie wiem czy będzie nadawała się do C 360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

Jak cięższa to i lepiej bo ja nie mam obciazników s przodu. Byle by pasowała <_<


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2384

ta os na zdjeciu jest od 385 <_<

na alklegro widziałem kiedys 360 z przednia belka od zetora .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

Musze popytać w Agro Ursusie czy do zetora tez mają. Bo ja wyjmuje stare zuzyte, zawoze im i kupuje po regeneracji za 250zł sztuka a za kopletna oś wolaja 700zł


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
POLKOP    2

Szukam Zetorowski największy silnik pasujący do 60 bez żadnych przeróbek. Od jakiego zetora pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rolnikarek
      Witam. Panowie pomocy. Nagle przestał działać podnośnik tur i hydraulika zewnętrzną. Co jest?
    • Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:


      Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez damian16149
      Witam. Zakupiłem kabinę z Ursusa 3702 na korpus fergusona. Kabina jest trochę niekompletna. Mam problem z rozwiązaniem hydrauliki, bo nie wiem w którym miejscu był rozdzielacz zamontowany, z lewej strony są dwie dźwignie w kabinie. Potrzebuje zdjęć z Ursusa 3702 z miejscami związanymi z hydrauliką i blokada tylnego mostu. Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez bartekchr8194
      Witam. 
      Chciałbym się podzielić informacją na temat przyczepy z napędem do Ursus c330 z roku 1974. 
      Dorobiliśmy ze starego ciągnika (papaja) przyczepę z napędem na zasadzie prób i błędów. Okazało się na nasze szczęście że ten most i opony są zgrane - IDEALNIE. Dlatego też chcę się podzielić tym z tymi, którzy planują bądź szukają mostu i opon jakie można by użyć do takiej przyczepy. To po kolei:
      Most: gaz 63 (nie 69 czy 66 - tylko 63 - od małej ciężarówki rosyjskiej GAZ 63 ładowności 3,5 t)
      Opony: 8.3 * 20. (oryginalnie do tych mostów gaz 63 przychodzą 18'' ale tu potrzebne są te 20" ) i tu felgę na 20'' pasującą do rozstawu śrub jest felga z lublina51. (Lublin 51 i gaz 63 to praktycznie ta sama konstrukcja. Lublin jedynie miał jednoosiowe napędy na 20 '' a gaz miał też wersję 4x4.
      Efekt: przyczepa nie pcha a nie przytrzymuje ciągnika. Podczas załadowanej przyczepy można bolec zaczepu ręką wyciągnąć. 
      Myślę, że kiedyś spróbuję zrobić przedni napęd właśnie z tego mostu i na takich oponach. 
      Pozdrawiam.



    • Przez Szymek9120
      Witam wszystkich.
      Gdzie w Mielcu najlepiej zrobią pompę paliwową i wtryski do Ursusa C-360. Słyszałem wiele pozytywnych opinii o Mielcu i tego typu naprawach. Jest wiele firm tyko nie wiem którą wybrać. Może ktoś z Was też miał taki problem i jest zadowolony z usług któregoś z Mieleckich zakładów?
      Jeśli tak to mile widziane namiary.
      Pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj