Skocz do zawartości
farmerjohndeere3640

Jaki olej do John Deere 3640 do hydrauliki i silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej

Wiadomość z agroFakt.pl

Mateush    2

to silnika olej 10W40 fuchs np lub innej marki jakis zamiennik do hydrauliki np Agrol U... oryginalny kupisz na serwisie lub u jakiegoś dystrybutora JD.. ale napewno był już podobny temat na forum to tak na marginesie... tu sie zgadzam z postem ponizej... oryginalne nie zawsze znaczy dobre;p


sprzedam wałek strunowy szer 2,2m z dociskiem pojedyńczy dzielony zapraszam po info na PW lub gg PŁUG RABE 4+1 w stanie idealnym na ażurach cena do uzgodnienia możliwośc przesłana zdjec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Witam.

Najlepiej do takiej maszyny nalac oryginalny olej firmy John Deere. Jest to jakis wydatek ale warto kupowac te oleje

JD raczej tego nie produkuje tylko kupuje od jakiegoś koncernu olejowego i nakleja swoją nalepke. Równie dobrze można zalać olej jakiegokolwiek producenta o jednakowych bądź lepszych parametrach, a niekoniecznie droższy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    11

Jesli chodzi o orginalny olej to....nie jest wcale taki drogi:) litr okolo 20zł nazwa to hy-guard (o ile dobrze pamietam) zadzwon do jakiegos dilera i spytaj jaka dokladnie cena:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

to silnika olej 10W40 fuchs np lub innej marki jakis zamiennik do hydrauliki np Agrol U... oryginalny kupisz na serwisie lub u jakiegoś dystrybutora JD.. ale napewno był już podobny temat na forum to tak na marginesie... tu sie zgadzam z postem ponizej... oryginalne nie zawsze znaczy dobre;p

Do hydrauliki to napewno nie agrol U, ten JD to już swoje lata ma?

Do silnika Turdus, do skrzyni Orlen UTTO i tyle, trzeba wspierać polski koncern nawftowy he he

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateush    2

wytłumacz mi czemu nie Agrol U? co w nim złego?


sprzedam wałek strunowy szer 2,2m z dociskiem pojedyńczy dzielony zapraszam po info na PW lub gg PŁUG RABE 4+1 w stanie idealnym na ażurach cena do uzgodnienia możliwośc przesłana zdjec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Nie wiem do końca co to za model JD ale jeśli ma jakieś nowsze rozwiązania to niebardzo bo znajomy zalał agrolu do mf 3065 no i nic nie działało tylko piana się zrobiła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateush    2

teraz to mnie pwoaliłes na łopatki i to dosłownie... mam JD 3040 moze inny olej do niego leje HUDRAULICZNO-PRZEKŁADNIOWY niż Agrol U ale z tego co wiem @szczewko ma 3140 i leje agrol u i nic mu sie nie robi.. JD 3640 nie ma nowych rozwiazań technologicznych... a Ty piszac takie głupoty eh szkoda słów tu załączam link do takiego jelonka zobacz jak on wyglada który rok co i jak a później zweryfikój swoja wypowiedź... http://www.mascus.pl/Rolnictwo/Uzywane-Traktory-100-119-KM/John-Deere-3640-+-ladowacz-stoll/1400DA7F-934E-4294-8715-68E1AF07ECD2.html pozatym olej ten spełna lub jest zbliżony parametrami do "oryginalnego" oleju John Deere... tylko zę taniej wychodzi...


sprzedam wałek strunowy szer 2,2m z dociskiem pojedyńczy dzielony zapraszam po info na PW lub gg PŁUG RABE 4+1 w stanie idealnym na ażurach cena do uzgodnienia możliwośc przesłana zdjec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Do hydrauliki moze nalac Agrol U bo z nowszych rozwiazan technologicznych to jest jeden bieg pod obciazeniem wiec nie ma sie co stresowac.Orlen UTTO tez moze byc,wazne zeby wymienic olej wraz z wszystkimi filtrami i sprawdzic jego stan na odpalonym ciagniku. Powinienes miec dwa fltry oleju w skrzyni.

Ja w swoim mam agrol U juz z 3 lata i na wiosne bede wymianiał,do tej pory nie miałem zadnych problemów z tego powodu,nawet jak sie ostro nagrzeje wszystko dziala w 100% a lekko nie ma (4skibowy obrotowy,3m aktywny). Do silnika leje Turdusa i nie mam zamiaru zmieniac.

Dobrze by było nalac org.JD olej ale cena potrafi powalic bo 24pln/l przy ok.55 litrach to boli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisz mi gdzie się znajdują te dwa filtry do skrzyni bo jak się nie myle to jeden jest po prawej stronie obok tylniego koła a gdzie się drugi znajduje? I mam jeszcze jedno pytanie czy hydraulika jest podłączona ze skrzynią ( czy są dwa wlewy oleju czy jeden)

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Jeden filtr(wkład) jest kolo prawego koła umieszczony jest w duzym kielichu ze sruba przelotowa i korkiem spustowym,drugi(niekoniecznie musi wystepowac) jest koło niego taki zwykły przykrecany.

 

Skrzynia i hydraulika jest zasilana tym samym olejem wiec nalezy dbac o jego czystosc.Nie podłanczac pożyczanych przyczep ani innych sprzetów.Chodzi o to zeby nie mieszac oleji ze soba.Wlew jest jeden ale za to korki spustowe to chyba ze 2 albo 3.Spusc ze wszystkich olej bo troche go jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    28

konstrukcja tego sprzetu ma juz 30 lat i nie ma sie z nim co bawic ,,bo to john deere". do silnika starczy superol cc40 do skrzyni luks i gitara mam ten sprzet jest prosty jak konstrukcja cepa choc lepszy niz ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Ten post swiadczy albo o twojej kompletnej niewiedzy na temat tej maszyny albo jestes za przeproszeniem na tyle głu... ze stosujesz w/w oleje. Taki posty powinny byc karane %%% .

 

Konstrukcja sprzed 30 lat,OK ale w tamtych czasach stosowana taka technike do ktorej Ursus do tej pory nie dorósł,choc pewnie i Ty tez.

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateush    2

konstrukcja tego sprzetu ma juz 30 lat i nie ma sie z nim co bawic ,,bo to john deere". do silnika starczy superol cc40 do skrzyni luks i gitara mam ten sprzet jest prosty jak konstrukcja cepa choc lepszy niz ursus

 

 

no "Panie kolego" popisał sie Pan wiedzą... na maxa... jelsi lejesz do swojego Jelonka takie oleje nie pisz później na forum czemu jest tak a nie inaczej:) chyba ze napsiałeś ten post bo nieznałąęs innych nazw oleji i jest to tylko po to żeby było... a to jest nabijanie postów co = 10%;d nie wiem czy wiesz ale JD ma duzo hydrauliki i jak pampa siadzie nie pojedzi sobie temu jest tak wazny odpowiedni olej... ja sie nie znam zabardzo na tym ale@szzcewko napisął by Ci tu kilkadziesiat argumentów za nie dla tych oleji;) to ze ma 30 lat nie znaczy ze można mu lać byle syf:) to nie URSUS:) z szacunkiem dla tych ciągników oczywiście;)


sprzedam wałek strunowy szer 2,2m z dociskiem pojedyńczy dzielony zapraszam po info na PW lub gg PŁUG RABE 4+1 w stanie idealnym na ażurach cena do uzgodnienia możliwośc przesłana zdjec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    31

Sorki za edytowanie ostatniego posta. :D

 

Co do argumentow to nie bede pisał bo nie raz juz pisane było nie tylko przeze mnie czym grozi zalanie Hipolu czy Luxa do skrzyni-hydrauliki do JD.Jesli kolega leje CC40 i Lux do skrzyni to pogratulowac "światłegu umysłu" i tylko czekac na temat w stylu "JD 3640 nic nie dziala,skrzynia warczy" lub co gorsze znajdziemy taki egzemplarz na allegro i nie daj boze ktos go kupi "tanio tanio" :) a potem bedzie narzekanie ze JD to takie awaryjne.Zacytuje to co kiedys napisał @rafik256 i zostało mi to głeboko w pamieci,niektóre ciagniki nie sa "idioto odporne" .

A po drugie pewnie nawet nigdy nie siedziales w takim JD,wiec co mozesz powiedziec o jego eksploatacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafcik711    0

Witam ja też posiadam JDi jak czytam takie wypowiedzi że do silika to superol a do skrzyni lux wystarczy to noralnie smiać się chce.Kolego posiadam też ursusa i jak by on miał tyle motogodzin co JD to koła by z niego nie zostało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ochen    28

przestancie mi tu pisac głupoty stosuje to co napisałem i jezdzi bez problemowo przez 4 lata ktore jest u mnie ma dokładnie 8563 mth nic sie nie dzieje.spora czesc uzytkownikow jezdzi na oleju opalowym w tego typu cignikach i tez sobie chwala. jak chcecie to sobie lejcie oleje za 40zl za litr to wasze pieniadze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1771    0

Witam od nie dawna mam JD 2450 około75KM kupiłem do silnika Castrol 10w40 ale go jeszcze nie wlałe, czy moze byc ten olej? Jaki ole lac do mostu bo słyszałem ze jakis specialny bo jest tam automatuczna blokada i jaki do przekładni? Z gory dzieki za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frutis    0

Z ilu korków spustowych trzeba spuścić olej w skrzyni, aby nic nie zostało. Jak na razie znalazłem 2 korki, jeden koło kielicha od filtra hydraulicznego a drugi koło wałka napędzającego przedni napęd. Są gdzieś jeszcze ukryte korki spustowe.

z góry dzięki za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jerzy86    9

Przed chwilą spuściłem olej z przekładni mojego 2140 i zastanawiam się czy wlać oryginał czy Fuchsa. Zalałbym oryginał ale, że wszyscy dookoła mają zalanego Fuchsa i jakby mi przyszło kiedyś coś pożyczyć to by mi się trochę wymieszały. Dobrych olei również nie wolno mieszać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
    • Przez jnjnjn
      Witam 
      Mam pytanie do posiadaczy jd 2140 i podobnych. Mam od niedawna mojego 2140 rok 86 kabina sg2. Czy we wszystkich 2140 były półbiegi? Bo nie wiem czy u mnie nie działają czy po prostu ich nie ma. Gdy na wbitym biegu próbuję dać wajchę w bok to nie ma żadnego luzu ani nic. Czy wie ktoś może pod kabiną gdzie powinno być jakieś cięgiełko albo coś po czym mogę sprawdzić czy mój jd ma półbiegi czy nie? Obok lewarka mam zieloną kontrolkę z żółwiem. Nie ukrywam że przydałyby się mi półbiegi.
      Pozdrawiam i z góry dziękuję za każdą odpowiedź.
    • Przez MlodyFarmer
      Witam, cieknie mi olej z mocowania listwy podnośnika, jak to uszczelnić ? Podczas uszczelniania tego wycieku trzeba spuszczać olej ze skrzyni czy się obejdzie bez ?? 

       
    • Przez kevin25
      Siemanko
      Po naprawieniu trzęsących się ramion w JD 1640, mam nowy problem. Iż od kilku dni, po zimie mój Jd stracił moc, wczoraj wybierałem gnojowice (bo pełno) i JD na 4 biegu tylko mruczy ledwo chce ciągnąc mój beczkowóz 5.5tys litrów ( powiem tak 60 radzi sobie z nim bez problemów) i tak gdy kupiłem go to miał swoją siłę bo oraliśmy z ojcem na zime w glinie w górach sporych i ciągał pługi 3x40cm bez zastrzeżeń, (ojciec 60 wtedy orał razem ze mną i beczała sobie w 2X35). Wtedy byłem z niego zadowolony bo było czuć ze ma te 65KM a teraz tylko miał-czy i nie chce iść. W zimie uruchamiałem go superstratem i tzw 'kopciem" czyli ogniem na tłoki. Czy mogło to mu zaszkodzić ? Filtry zmieniałem niedawno wszystkie paliwowy był okropnie brudny, no i teraz ma wszystko czyściutkie nowe i tylko miał-czy. Jak jest zimny to wcale nie chce się rozpędzać na pusto dopiero jak się ugrzeje trochę silnik to jest lepiej. Nie wiem czy to dobrze ale dużo paliwa idzie do baku powrotem tak jak by w 60 zdjął wąż od baku z paliwa. I przy małych obrotach trochę silnik chodzi nie równo a pompa paliwowa to okropnych wibracji dostaje wiec nie wiem czy tak powinno być. I nie wiem co jest bo czasami spod korka w chłodnicy borygo leci jak by wąż strażacki odkręcił i ogrzewanie szwankuje wtedy nie działa po prostu. I raz od superstarta coś w silniku aż waliło jak by młotkiem ktoś w bojler napier..... (rada da wszystkich superstartu nie używajcie) Co poradzicie od czego zacząć może wtryski posprawdzać i jak coś końcówkę jakaś zmienić? A i jeszcze jedno spalanie w nim wychodzi okropnie małe mniejsze od ursusa C-360 więc nie wiem co jest co mi doradzicie.
    • Przez Wojtek_250
      Witam wszystkich użytkowników:) Jestem tutaj nowy i proszę o pomoc, kupiłem sobie JD 2130 był on rozebrany przez poprzedniego właściciela do malowania, między innymi wyciągnięta była pompa hydrauliczna przed silnikiem i rurki łączące ją z skrzynią. Poprzedni właściciel mówił że przed rozkręceniem wszystko było w porządku. Ja wyczyściłem wszystko i poskładałem hydraulikę zmieniłem filtr oleju i wlałem nowy olej, odpaliłem traktor trochę oleju ubyło w skrzyni więc dolałem i odpaliłem jeszcze raz ale nie działa wspomaganie i podnośnik, wom się załącza a a żółw i zając działa poprawnie. wlałem kilka litrów oleju do tego zbiornika z przodu nad pompą i wtedy przez chwilę działało wspomaganie dopuki był tam olej. niewiem co jeszcze mogę sprawdzić i zrobić, olej w skrzyni jest teraz trochę ponad maximum, czytałem na forum o zaworkach w przewodach więc jeszcze się zastanawiam czy dobrze rurki zkręciłem. Pasowało mi tak że ta która idzie z skrzyni do chłodnicy oleju jest bliżej koła i w niej nie było zaworka, druga ta bliżej środka miała zaworek i przykręcona była bezpośrednio do pompy (niewiem czy to jest poprawnie i kiedy nią idzie olej) zaworek jest jeszcze w tej śrubie co zakręca się na tym zbiorniku z olejem z przodu. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić bardzo proszęo pomoc męczę się już z tym dość długo i nie mogę sobie poradzić, mój mail w razie czego wbanach@interia.pl Z góry dziękuję i Zyczę wszystkim Wesołych Świąt, pozdrowienia.
×