Zaloguj się, aby obserwować  
frix

Gdzie kupić silnik perkinsa v6???

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Silnik
frix    0

A wiec chciałbym się dowiedzieć gdzie mógłbym kupić taki używany silnik v6 z intercolerem i turbinką. Z mocą ok 200 koni?? Potrzebny mi jest taki silnik do mf 31xp... Szukałem w google ale nie moge nic takiego znaleźć. Za odpowiedzi byłbym wdzięczny ;))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    147

na allegro.pl są firmy zajmujące się remontami kapitalnymi silników - podzwoń i podpytaj czy czegoś nie będą miały.


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

frix    0

Pietras i jest jeszcze ten silnik tam?? Ja dzisiaj przeglądałem allegro ale nic nie znalazłem :/// No własnie podobno z tego silnika już nic nie będzie jest słaby i tyle. Już go remontowaliśmy. Dwa razy w te żniwa robiliśmy głowice... teraz jedynym ratunkiem jest kupno innego silnika. Szkoda by bylo sprzedawać ten kombajn bo wizualnie jest w stanie świetnym. Tylko boli go ten silnik...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frix    0

Noo z tego co mi tu mówił pewien mechanik (a on się zna na tym) to mówił że ten silnik już nie bedzie chodził jak nowy. Nie będzie miał tej siły co powinien mieć... I właśnie powiedział że najlepiej gdyby kupiło się inny silnik... No ale w sumie przecież jak sie kupuje nowy silnik to też nie wiadomo co się kupi przecież... wiec no ja już nie wiem... :/ A w taki remont to też trzeba włożyć mase pieniędzy :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pietras892    470

patrzyłem tez na allegro nie ma już tego silnika o którym mówiłem... ale moim zdaniem nie warto bo można wszystko zrobić... ewentualnie przekładke z czegoś w tej chwili pole manewru w tych sprawach jest duże.... widziałem w bizonie rekordzie silnik merca z turbo i intercoolerem ;) to do mf'a nie włożysz....   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frix    0

Podjąć naprawy się można ;P hehe :D Ale czy silnik będzie pracował tak jak trzeba :)?? A taki przybliżony koszt takiej naprawy ile mógłby wynieść?? Do Pułtuska mam hohoooo i jeszcze troszke :))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frix    0

Jaki to model to Ci nie powiem dokładnie ponieważ nie ma na nim tabliczki znamionowej :| No ale jest to v6 z turbo i intercoolerem. Moc w granicach coś ok 170 koni o ile się nie myle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

że jak blok jest cały to nie będzie problemów z częściami do niego i naprawa nie będzie zbyt droga

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frix    0

Ale już był silnik robiony... oto chodzi :/ Naprawa przyniosła poprawe aczkolwiek to nie jest to co ten silnik powinien mieć...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frix    0

Co było robione?? Wszystko prócz tulei i tłoków. I pewnie to był błąd że się tego nie wymieniło. Teraz będzie trzeba wyciągać drugi raz silnik co nie jest takie proste do zrobienia ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

przecież tuleje i tłoki nie są tak strasznie drogie, tylko trzeba mieć czym je wprasować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    633

fachowców nigdy u nas nie barkowało i nie zabraknie. Jesli ktos się zna jak zdejmie głowice widzi progi na tueljach i luźne pasowanie to odrazu zaleca kompletny remont. No chyba że włascicel chce lepic tanim kosztem. Naprawic wszystko się da ale niektórzy mówia lepiej kupic nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukaszx680
      Witam. W czerwcu kupiłem kombajn od rolnika i silnik się zatarł w środku sezonu. Ktoś z tu obecnych ma kontakt do osoby która handluje częściami-silnikami do sisu/valmeta?
      Dzieki.
    • Przez trufel11
      witam
      mam w kombajnie założony przełącznik od którego kable idą do skrzyni biegów na skrzyni jest założony przekaźnik i taki jak gdy by silniczek i to połączone jest z linka od załączania biegów i czy możliwe jest ze tym uradzeniem załączą się 3 bieg w tym kombajnie w kabinie mam wajchę tylko na dwa biegi . zdoiłem pokrywę skrzyni biegów i jest tam tam wolna jedna zębatka czy wie ktoś czy ten kombajn ma 3 biegi i czy jest możliwe ze tez silniczek elektryczny załącza 3 bieg???
    • Przez lukasz345
      Co sądzicie o tych kombajnach, w jakiej są cenie, czy dobrze czyszczą zboże??
      Pozdrawiam jak by ktoć chciał zobaczyć MF 440 w pracy to tu jest link: http://pl.youtube.com/watch?v=Xcrvw-CgYDs
       
      Co tak cicho? Nikt z was nie ma tych kombajnów?
      Myślałem nad zakupem MF 307 bo bardzo mi się podobał, tylko nie wiem jak z częściami. unsure.gif
    • Przez Ferdynad
      Witam, od września 2015r jestem posiadaczem kombajnu marki MF 307, wyprowadziłem go i zaczynam go szykować do pierwszego sezonu i powoli nasuwają mi się pytania;
      - Mam rozwalony alternator nie da się go naprawić długi czas musiał chodzić z rozwalonymi łożyskami, chciałem kupić nowy i nie mogę dostać nigdzie, może ktoś już dopasował od czegoś innego? Jeśli tak to od czego pasuje?
      - Jak sprawdzić stan łożysk na młocarni?
      - Od jakich innych modeli MF pasują do niego części do niego?
      - Czy filtry paliwa są typowe i bez problemu można je kupić? Pytam za nim je wyjmę i zapowietrzę układ paliwowy.
       
      Pozdrawiam i z Góry Dziękuje
    • Przez marcin98713
      witam wszystkich.  jestem tutaj nowy i proszę o wyrozumiałość. Od niedawna mam taki mały problem z hydrauliką zewnetrzną w Massey ferguson 6270. problem polega na tym ze jak podłączam agregat do gniazd hydrauliki i po złożeniu go do transportu  hydraulika nie trzyma ciśnienia i agregat sam się rozkłada,tak jakby jakiś zawór w rozdzielaczu się nie zamykał i olej samoczynnie powracał do skrzyni. bardzo proszę o jakieś rady i  wskazówki odnośnie tego problemu
      z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.