Zaloguj się, aby obserwować  
ansowa3

Lamborghini R1 wersja komunalna -jak oceniacie?

Polecane posty

ansowa3    0

Co sadzicie o lamborghini w wersji komunalnej R1 35 DT, 45 DT oraz 55 DT czy warto kupic chodzi mi o koszta eksploatacyjne ile pali srednio na moto godzine. Co jest w standarcie podstawowym i ewentualnie co mozna jeszcze doposazyć. Czy warto kupic uzywany do czterolatka maksymalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Równie dobrze mogłeś zapytać w takim temacie czy warto kupić kupić lamborghini r6, napisz do jakich konkretnie ma być prac/robót itd, a jeśli chodzi o r1 miałem okazje zobaczyć to w akcji podczas zbioru jabłek, mało to i tyle wiec palić napewno pali kropelkę, co najbardziej wkurzało właściciela w tym ciągniku to to żeby dostać się do akumulatora trzeba odkęccić tylne koło ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint19    3

zależy do jakich prac do sadu albo tuneli na pewno fajna rzecz ale do ogólnego gospodarstwa nie polecam jest bardzo lekki i to jest moim zdaniem główna wada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ansowa3    0

Ciagnik lamborghii potrzebuje do prac komunalnych odsnieżania chodników w zimie skoszenia trawy wywiezienia śmieci. Nie wiem czy warto wziąć używany czy nowy brałbym na firme. nie jestem watowcem VAT nie odpisze. Jesli ktos zna linki do ogłoszeń ciagników komunalnychpodać. Do ceny musze doliczyć koszta eksploatacyjne nie wiem co najbardziej się zyżywa to prosze podać. Jeszcze się zastanawiam czy kupić nowy czy używany do czterech lat powiedzmy starszy to chyba już nie warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rallyfan    15

Witam...jesli do takich prac to jak najbardziej polecam...osobiscie nabylem w UK odpowiednik R1 tj. MF 2415 z turem z 2006r za smieszne pieniazki (porownujac lokalny rynek) :D Przeznaczenie tego sprzetu bedzie typowo sadwonicze. Co w takim traktorku moze sie zuzyc? - czas pokaze,jak w kazdym innym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez SuperRolnik1
      Witam. Założyłem nowy temat gdyż podobnych informacji nie mogłem znaleźć a mogą one być pomocne dla innych posiadaczy tych ciągników. Piszę w imieniu kolegi. Kupił ciągnik Deutz Fahr Agroprima 6.06 i nie wie od czego/do czego służy dźwignia z tyłu ciągnika, na środku tuż nad górnym zaczepem, za złączkami hydrualicznymi (widać to na zdjęciu). Instrukcji nie posiadamy, w internecie też ciężko cokolwiek znaleźć dlatego liczę na pomoc posiadaczy takich ciągników. Pozdrawiam


    • Przez JurekPa
      Lamborghini lampo 60 uchodziły za trwałe, szczególnie jeśli chodzi o silniki.
      Tymczasem traktor już co prawda niemłody, ale dopiero przekroczył 3 tys mth i zaczęła świecić lampka ciśnienia oleju po rozgrzaniu. Zmierzone ciśnienie na zimno przekracza 4 bary, po rozgrzaniu spada poniżej 2 i lampka świeci. Olej wymieniany regularnie na zalecany przez producenta.
      Czyżby to już  czas na wymianę/naprawę wału korbowego i panewek?
      A może problem leży w innym miejscu (jakiś przeciek, pompa oleju itp)?
      Miał ktoś taki przypadek?
    • Przez Tomasz354
      Witam, mam poważny problem, podczas orania moim Lamborghini usłyszałem trzask i pług spadł na ziemie, po zdjęciu dekla okazało się,że łapa która jest na wałku ramion pękła na pół, teraz pytanie, gdzie takiego czegoś szukać ? Macie może jakieś pomysły ? jako ,że to Lambo, to pewnie w Same i deutz będzie to samo, chodzi o pozycje 10 z załączonego zdjęcia.
    • Przez Halun125
      Witam. Starałem się znaleźć podobny problem na forum ale się nie udało. Problem w moim R3 jest z przednim mechanizmem różnicowym. Mianowicie jest zapięty i nie idzie go rozłączyc. Tylny most blokuje się normalnie, przód w ogóle nie reaguje. Elektrozawór jest sprawny, czysty bo już go wyciągnąłem i brudny też nie był, prąd dochodzi do cewki, podmiana też nic nie daje. Sprawdzałem czy od zaworu do przedniego mostu dochodzi olej i leci aż miło. Niestety nie mam czym sprawdzić jakie tam panuje ciśnienie. Ja obstawiał bym na usterkę mechaniczną tylko gdzie jej szukać ?Może miał ktoś taki przypadek ? Z góry dzięki za odpowiedź:) 
      I jeszcze takie wyciągnąłem łby od śrub tym korkiem spustowym. Blokada puściła ale od czego one są?

    • Przez Tomson402
      Witam ostatnio kupiłem we Francji Lamborghini 180 . Ciągnik kupiłem z wyciekiem między skrzynią a silnikiem . Ciągnik wjechał o własnych siłach . Ciągnik w Polsce juz nie zjechał sam bo olej sie wylał cały . Teraz moje pytanie gdzie sie wlewa olej do przekładni . Bo jeden jest wlew w zwolnicy z tyłu po lewej stronie na imbus z miarką . Ale w instrukcji pisze ze są dwa wlewy oleju i teraz moje pytanie gdzie jest drugi wlew oleju ? Jeszcze świeci mi błąd silnika 240 i skrzyni błąd 254 . I potrzebuje elektryka który by mi to zrobił kto mi polecicie ? I proszę o waszą opinie o tym sprzęcie . 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj