Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
ansowa3

Lamborghini R1 wersja komunalna -jak oceniacie?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ansowa3    0

Co sadzicie o lamborghini w wersji komunalnej R1 35 DT, 45 DT oraz 55 DT czy warto kupic chodzi mi o koszta eksploatacyjne ile pali srednio na moto godzine. Co jest w standarcie podstawowym i ewentualnie co mozna jeszcze doposazyć. Czy warto kupic uzywany do czterolatka maksymalnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Równie dobrze mogłeś zapytać w takim temacie czy warto kupić kupić lamborghini r6, napisz do jakich konkretnie ma być prac/robót itd, a jeśli chodzi o r1 miałem okazje zobaczyć to w akcji podczas zbioru jabłek, mało to i tyle wiec palić napewno pali kropelkę, co najbardziej wkurzało właściciela w tym ciągniku to to żeby dostać się do akumulatora trzeba odkęccić tylne koło ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcint19    3

zależy do jakich prac do sadu albo tuneli na pewno fajna rzecz ale do ogólnego gospodarstwa nie polecam jest bardzo lekki i to jest moim zdaniem główna wada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ansowa3    0

Ciagnik lamborghii potrzebuje do prac komunalnych odsnieżania chodników w zimie skoszenia trawy wywiezienia śmieci. Nie wiem czy warto wziąć używany czy nowy brałbym na firme. nie jestem watowcem VAT nie odpisze. Jesli ktos zna linki do ogłoszeń ciagników komunalnychpodać. Do ceny musze doliczyć koszta eksploatacyjne nie wiem co najbardziej się zyżywa to prosze podać. Jeszcze się zastanawiam czy kupić nowy czy używany do czterech lat powiedzmy starszy to chyba już nie warto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rallyfan    0

Witam...jesli do takich prac to jak najbardziej polecam...osobiscie nabylem w UK odpowiednik R1 tj. MF 2415 z turem z 2006r za smieszne pieniazki (porownujac lokalny rynek) :D Przeznaczenie tego sprzetu bedzie typowo sadwonicze. Co w takim traktorku moze sie zuzyc? - czas pokaze,jak w kazdym innym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pierniczek
      Witam,
       
      Chciałbym kupić ciągnik o mocy 80 KM, max 90KM. Niestety kwota jaką w chwili obecnej dysponuję to 40 - 50 tys. Za te pieniążki można znaleźć ciągnik o tej mocy, ale nie można też wybierać za bardzo.
       
      W związku z tym proszę was o pomoc w podjęciu decyzji jakiej maszyny szukać? Można za taką kwotę kupić MTZę, albo jakiś zagraniczny ciągnik np. MF - choć będzie dużo starszy.
       
      Zakupiony ciągnik będzie pracował głownie przy gnieceniu pryzmy z kukurydzy, transporcie, być może przy sianokiszonce po założeniu ładowacza czołowego.
       
      Pozdrawiam
    • Przez Piotrus89
      Ludzie, opiszcze co wiecie na jego temat, ile pali, na co trzeba zwrócic uwagę podczas eksploatacji, czy awaryjne są i komfort pracy. Pozdro !!
    • Przez samson
      Witam Chciałem was zapytać z czego macie dorobione obciążniki, kuzyn kupił 3 obrotową i dx85 z przodkiem troche skacze. Na przodzie ma tylko 6 oryginalnych obciążników. Ma obciążniki od ursusa z kół ale nie wiemy jak to przymocować. Może pospawać jakąś skrzynkę nawrzucać złomu i zalać betonem? Co Wy na to? najlepiej gdybyście pokazali mi fotki swoich dorobionych obciążników. Z góry dzięki pozdrawiam wszystkich
    • Przez Olik
      ...A mianowicie chciałbym zdjąć blokadę predkości w DF k100 bo pełną prędkość (45 km/h) uzyskuje on przy 1900 obr/min a przy 2400 obr/min rozwijał by on zawrotne 50 km/h.
      Gdzie się z tym udać?? A może ktoś zna sposób na samodzielne podjęcie się tej czynności?? Proszę o podpowiedzi, może ktoś już to robił??

      PS: Chce to zdjąć bo do najdalszego pola mam 30 km a zawsze 5 km/h to trochę szybciej

      Z góry dziekuje za podpowiedzi





    • Przez pawel03
      witam.
      mam problem z moim lamborghini z 93 roku. posiadam go od niedawna i nie moge znalezc zadnego korka do wlewu oleju hydraulicznego i tak samo do spuszczenia azeby go wymienic. nie trzyma mi cisnienia. kiedy jest zimny mam 4 bary (co i tak wedlug mnie jest malo bo powinno byc 6) a jak sie rozgrzeje do spada nawet do 2 i trzeba go trzymac na obrotach zeby dalo sie normalnie skrecac i obracac plug czy podnosic... mam pewne przypuszczenie ze ten korek znajduje sie nad walkiem. jest tam jakis korek ale nie mam pojęcia czy to jest to. z gory dziekuje za podpowiedzi.
×