inginio

Case McCormick - nie osiąga prędkości katalogowej

Polecane posty

inginio    0

Witam! Mam case CX80 odpowiednik McCormicka. Rok traktora 2000 przebieg 6400mtg. Na najwyższym biegu i wlączonym pólbiegu nie osiąga prędkości katalogowej czyli 40km/h. Prędkość jaką z niego wydusilem to 31km/h. Można by troche jeszcze zwiększyć podciągając linke od gazu ale nie chce tego ruszać. Tak zastanawiam się czy tak ma być czy u mnie jest coś nietak. Prosilbym o pomoc lub jakieś sugestie. Jeszcze jedno jadąc na wolnych obrotach bez znaczenia na jakim biegu jak wlącze pólbieg to coś tak jakby grzechotalo w okolicach sprzęgla.Na wylonczonym pólbiegu jest ok-nic nie slychać. Jak dodam troche gazu to też robi się cicho. Prosilbym jeszcze raz o pomoc.Z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

Z jakiego jest on kraju ?? ja miałem McCormicka na testach , z angli , to szedł mi 51 km/h , ale skrzynia była 50 km/h , więc ty może masz skrzynie 30 , lub jak pisze kolega inny rozmiar opon


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Co do tej skrzyni to sam już niewiem. Przeszukalem google i niby wszędzie jest że ma 40/h a nawet dzwonilem do czlowieka która ma taki traktor na sprzedanie i też potwierdzil mi to ze 40km/h. Może mój ma akurat tą wolniejszą skrzynie.Rozmiar opon mam tyl: 16.9 / 34 a traktor przyjechal z francji.

A co wedlug was może grzechotać? Dzwięk jest taki jakby to bylo lożysko oporowe-tak delikatnie grzechocze.Panowie dziękuje za zainteresowanie tematem i blyskawiczne odpowiedzi. Kiedyś gdzieś slyszalem że ze skrzyni biegów zdejmuje się jakieś zabezpieczenie aby szybciej jechal.Jest w tym coś prawdy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do zdejmowania to raczej z pompy wtryskowej a raczej z oprogramowania silnika, ciągniki które mają 50 są na nasz kraj ograniczane bo u nas według prawa jest 40 a paradoksalnie powinny jechać nawet 25 według starych przepisów , bo przecież ciągnik to pojazd wolnobieżny...

Więc jeżeli masz CR można kompem kombinować ale z pierwszej wypowiedzi wnioskuje że nie masz wiec pozostaję albo dołożyć mu obrotów albo chyba przyjąć to że tak będzie...wymiana trybów w skrzyni to chyba bezsens.


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Kolego!

Co do zgrzytania odkręć filtr hydrauliki i zobacz czy nie ma w nim kawałków łożyska lub trybów jak są to kwestia czasu jak coś wyjdzie to na początek co mogę podpowiedzieć. Tak jeżeli działa wszystko to trudno rozebrać całą skrzynię i zdiagnozować ale jeżeli coś w tym filtrze znajdziesz to myślę że lepiej wcześniej zareagować.

Masz rację obecnie ten ciągnik jest produkowany jako McCormick CX 80 i w zasadzie praktycznie nie jest zmieniony technicznie i wizualnie.

Co do skrzyni jeżeli masz rewers elektrohydrauliczny i półbiegi to masz skrzynię XtraShift są dwie opcje 30 i 40 km/h, przy 30km/h jest ona elektronicznie zblokowana na 2 i 3 półbiegu, ale jak to jest zrobione to nie wiem, myślę że musisz zgłosić się do dealera McCormicka bo mają aktualne oprogramowanie do diagnostyki tego modelu, większość nowych delaerów Case to nie bardzo ma wiedzę na temat tego modelu.

Druga kwestia to jak jest panel zaprogramowany na rozmiar opon, ta prędkość to tylko wyświetlacz czy mierzyłeś np. jadąc samochodem bo może wystarczy zaprogramować panel inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

chłopie co ty piszesz na jakim drógim trzecim pół biegu to jest CX a niee MX CX ma tylko dwa półbiegi i tam nic nie zblokujesz rozmiar opon jest ok a co do samej prędkości to francja jest ograniczona do 30km/h i jak łapie normalne obroty 2200-2300 to szybciej zebyś pękł nie poleci a jak ci się wydaje zę powinien szybciej to jedz czymś za nie i zmierz prędkośc jak idzie 40 a pokazuje 30 to masz wpisany zły kod opon w kalibracji co można przestawiać


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Chyba ten typ tak ma. Filtr hydruliki naszczęście bez śladów jakichkolwiek opilków. Ten dzwięk jest taki jaki wydaje lożysko oporowe. Nic nie zgrzyta tylko tak baaardzo cichutko rzęzi. Rewers mam mechaniczny a pól bieg tylko jeden.Na wyświetlaczu w traktorze maks mi pokazalo 34km/h na pelnych obrotach , ale niemam zamiaru tak jezdzic z gazem do końca w podlodze.Tak wogóle to powidzcie mi o co chodzi z tą kalibracją i programowaniem panelu na romiar opon?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinuzz90    0

Z tą kalibracją i programowaniem panelu na rozmiar opon jest tak, że jeżeli posiadasz wskaźniki z uboższej wersji (obroty silnika wskazuje wskazówka) to do danego rozmiaru opon ustawia się takie małe przełączniki w różne kombinacje. Aby dostać się do tych przełączników trzeba wymontować cały panel wskaźników, na jego odwrocie znajduje się gumowa/plastikowa zaślepka pod którą znajdują się wszystkie żarówki i własnie te przełączniki. Nie wiem jak to jest w tym lepszym panelu z elektronicznym licznikiem obrotów bo być może jest tak samo ;) Posaidam istrukcje obsługi do McCormick seri CX i tam pewnie jest opisane w jaką pozycje ustawić te przełączniki. Nawet dobrze skalibrowany wskaźnik do danych opon może źle wskazywać prędkość gny masz na przykład zurzyte opony, mało powietrza w kołach bąź występuje poślizg. U mnie też wskaźniki pokazują prędkość max coś koło 35 km/h a żeczywiście osiąga prędkość 40 km/h więc myśle że nie powinieneś się tym martwić jeśli Twój ciągnik osiąga katalogowe obroty silnika :)


SPRZEDAM !!!
*URSUS C-355, po odbudowie. Pierwszy właściciel!
*Rozrzutnik obornika jednoosiowy, 4tony duże koła, 2005 rok.
Kontakt przez PW - "Prywatna Wiadomość"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    983

@inginio posłuchaj mariusz(ZDUN), ciągniki we Francji miały ograniczenie do 30 km/h. Poza tym możesz popatrzeć w katalogu, są 2 wersje skrzyń: 30 i 40km/h, różnica jest w kołach zębatych w skrzyni: 258451A1 i 258449A1 są w "30" a 258452A1 i 258450A1 w "40km/h". Żadne kombinacje z pompą wtryskową nie pomogą.

Poszukaj tabliczki lub naklejki srebrnej z danymi ciągnika. http://pokazywarka.pl/s2kxxd/#zdjecie2872912 2 zdjęcie od dołu, na tej naklejce poniżej dźwigni biegów są inf. o ciągniku, jeśli możesz to spisz z niej wszystko.

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk    6

dokładnie posłuchaj Mariusz(ZDUN) ON WIE CO MÓWI ZNA SIĘ NA TYM TO DOBRY FACHOWIEC

a propo tych skrzyń to są 2 rodzaje 30km/h i 40 km/h tutaj masz kartkę z katalogu na której znajdziesz ile powinieneś wyciągnąć na danej skrzyni i na danym biegu http://pokazywarka.pl/b9it0x/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mate12345    27

Chciałem się zapytać jak to jest w case mx 120 z max prędkością. Ta maszyna o którą mi konkretnie chodzi pochodzi z franci i jedzie 30km/h.  https://www.olx.pl/oferta/case-mx-120-sprowadzony-manualny-tuz-CID757-IDpGkGZ.html#98619562cf Chodzi mi o ten ciągnik . Handlarz mówi że wystarczy tylko zamienić 2 tryby kolejnością i  dla mechanika jest to 2 h roboty bo znajdują się gdzieś koło skrzyni. Jaka jet prawda z rozblokowaniem tej skrzyni?

Sorki za odświeżanie starego tematu ale nie chciałem dodawać nowego.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    242

w francji pojazdy rolnicze maja ograniczenie do 30 km/h i sprzęty tam wyprodukowane i przeznaczone na rodzimy rynek mają wolna skrzynie podobnie jak w krajach Beneluksu. wystarczy dokupić dwa koła zębate i będzie smigał 40 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukesz    1

podpinam się do tematu cx80 brak pół biegu jak jest to skonstruowane gdzie szukać przyczyny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

Inne pytanie jakie maksymalne obroty powinien miec ten ciagnik? Ja mam MX120 i przy pedale w podłodze mam jakies 1900 obr i max predkosc jakies 35km/h. Czy maksxylanlem obroty nie powinny byc wyższe i siegac powyzej 2000?


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukas85    36

Czyli moze byc przykrecony na pompie?


Ursus C-330, New Holland TD90D, Case MX120, Claas Dominator 96, quad Honda Rubicon 500

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Matusp85
      witam jak skalibrować licznik w case cx 80. nie mogę wejść w w to pole wyboru od1do6 tylko wyskakuje mi odrazu CAL i mogę wybrać od 1 do 4 i nic więcej. poza tym zniknęła mi prędkość
    • Przez zetores
      Witam.czy ktos wie jak podpiąc pod rozdzieczalac maszyne z ls?
      Rozdzieczalac na zdjeciu ten pomiędzy gniazdami posiada :po lewo 3 korki, po prawo jeden, i ten jeden korek co widac. 

    • Przez Matusp85
      witam. spalił mi się bezpiecznik oś zapalniczki i go wymieniłem. zegar powrócił na godz 12:00 i chciałem ustawic. niestety po przyciśnięciu srodkowefo przycisku i przekręceniu stacyjki w lewo zamiast wyboru kodów 1-6 mam napis CAL a niżej mogę wybrać 1-4. niestety zniknęła mi również prędkość. co robić
    • Przez ruciak24
      Cześć mam problem z ładowaniem i dwoma regulatorami napięcia już tłumaczę wraz z końcem szczotek w alternatorze oddaliśmy go do regernacji i części były wybrakowane że trzeba było regulator napięcia dodać po zamontowaniu nie mam ładowania w ciągniku po każdym odpaleniu i zgaszeniu muszę ciągnik ładować i pytanie jest takie jak zmostkowac ten regulator napięcia aby było dobrze opisy wtyków na regulatorze napięcia to Df d- i d+ które połączyć razem a które z czymś innym żeby było dobrze i pytanie jeszcze jedno czy jest osoba która robi instalacje elektryczne od zera do ciągników typowo u klienta? Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj