Skocz do zawartości
inginio

Case McCormick - nie osiąga prędkości katalogowej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
inginio    0

Witam! Mam case CX80 odpowiednik McCormicka. Rok traktora 2000 przebieg 6400mtg. Na najwyższym biegu i wlączonym pólbiegu nie osiąga prędkości katalogowej czyli 40km/h. Prędkość jaką z niego wydusilem to 31km/h. Można by troche jeszcze zwiększyć podciągając linke od gazu ale nie chce tego ruszać. Tak zastanawiam się czy tak ma być czy u mnie jest coś nietak. Prosilbym o pomoc lub jakieś sugestie. Jeszcze jedno jadąc na wolnych obrotach bez znaczenia na jakim biegu jak wlącze pólbieg to coś tak jakby grzechotalo w okolicach sprzęgla.Na wylonczonym pólbiegu jest ok-nic nie slychać. Jak dodam troche gazu to też robi się cicho. Prosilbym jeszcze raz o pomoc.Z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ursus914    6

Z jakiego jest on kraju ?? ja miałem McCormicka na testach , z angli , to szedł mi 51 km/h , ale skrzynia była 50 km/h , więc ty może masz skrzynie 30 , lub jak pisze kolega inny rozmiar opon


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Co do tej skrzyni to sam już niewiem. Przeszukalem google i niby wszędzie jest że ma 40/h a nawet dzwonilem do czlowieka która ma taki traktor na sprzedanie i też potwierdzil mi to ze 40km/h. Może mój ma akurat tą wolniejszą skrzynie.Rozmiar opon mam tyl: 16.9 / 34 a traktor przyjechal z francji.

A co wedlug was może grzechotać? Dzwięk jest taki jakby to bylo lożysko oporowe-tak delikatnie grzechocze.Panowie dziękuje za zainteresowanie tematem i blyskawiczne odpowiedzi. Kiedyś gdzieś slyszalem że ze skrzyni biegów zdejmuje się jakieś zabezpieczenie aby szybciej jechal.Jest w tym coś prawdy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Co do zdejmowania to raczej z pompy wtryskowej a raczej z oprogramowania silnika, ciągniki które mają 50 są na nasz kraj ograniczane bo u nas według prawa jest 40 a paradoksalnie powinny jechać nawet 25 według starych przepisów , bo przecież ciągnik to pojazd wolnobieżny...

Więc jeżeli masz CR można kompem kombinować ale z pierwszej wypowiedzi wnioskuje że nie masz wiec pozostaję albo dołożyć mu obrotów albo chyba przyjąć to że tak będzie...wymiana trybów w skrzyni to chyba bezsens.


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MCKYLO    1

Kolego!

Co do zgrzytania odkręć filtr hydrauliki i zobacz czy nie ma w nim kawałków łożyska lub trybów jak są to kwestia czasu jak coś wyjdzie to na początek co mogę podpowiedzieć. Tak jeżeli działa wszystko to trudno rozebrać całą skrzynię i zdiagnozować ale jeżeli coś w tym filtrze znajdziesz to myślę że lepiej wcześniej zareagować.

Masz rację obecnie ten ciągnik jest produkowany jako McCormick CX 80 i w zasadzie praktycznie nie jest zmieniony technicznie i wizualnie.

Co do skrzyni jeżeli masz rewers elektrohydrauliczny i półbiegi to masz skrzynię XtraShift są dwie opcje 30 i 40 km/h, przy 30km/h jest ona elektronicznie zblokowana na 2 i 3 półbiegu, ale jak to jest zrobione to nie wiem, myślę że musisz zgłosić się do dealera McCormicka bo mają aktualne oprogramowanie do diagnostyki tego modelu, większość nowych delaerów Case to nie bardzo ma wiedzę na temat tego modelu.

Druga kwestia to jak jest panel zaprogramowany na rozmiar opon, ta prędkość to tylko wyświetlacz czy mierzyłeś np. jadąc samochodem bo może wystarczy zaprogramować panel inaczej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    175

chłopie co ty piszesz na jakim drógim trzecim pół biegu to jest CX a niee MX CX ma tylko dwa półbiegi i tam nic nie zblokujesz rozmiar opon jest ok a co do samej prędkości to francja jest ograniczona do 30km/h i jak łapie normalne obroty 2200-2300 to szybciej zebyś pękł nie poleci a jak ci się wydaje zę powinien szybciej to jedz czymś za nie i zmierz prędkośc jak idzie 40 a pokazuje 30 to masz wpisany zły kod opon w kalibracji co można przestawiać


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inginio    0

Chyba ten typ tak ma. Filtr hydruliki naszczęście bez śladów jakichkolwiek opilków. Ten dzwięk jest taki jaki wydaje lożysko oporowe. Nic nie zgrzyta tylko tak baaardzo cichutko rzęzi. Rewers mam mechaniczny a pól bieg tylko jeden.Na wyświetlaczu w traktorze maks mi pokazalo 34km/h na pelnych obrotach , ale niemam zamiaru tak jezdzic z gazem do końca w podlodze.Tak wogóle to powidzcie mi o co chodzi z tą kalibracją i programowaniem panelu na romiar opon?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcinuzz90    0

Z tą kalibracją i programowaniem panelu na rozmiar opon jest tak, że jeżeli posiadasz wskaźniki z uboższej wersji (obroty silnika wskazuje wskazówka) to do danego rozmiaru opon ustawia się takie małe przełączniki w różne kombinacje. Aby dostać się do tych przełączników trzeba wymontować cały panel wskaźników, na jego odwrocie znajduje się gumowa/plastikowa zaślepka pod którą znajdują się wszystkie żarówki i własnie te przełączniki. Nie wiem jak to jest w tym lepszym panelu z elektronicznym licznikiem obrotów bo być może jest tak samo ;) Posaidam istrukcje obsługi do McCormick seri CX i tam pewnie jest opisane w jaką pozycje ustawić te przełączniki. Nawet dobrze skalibrowany wskaźnik do danych opon może źle wskazywać prędkość gny masz na przykład zurzyte opony, mało powietrza w kołach bąź występuje poślizg. U mnie też wskaźniki pokazują prędkość max coś koło 35 km/h a żeczywiście osiąga prędkość 40 km/h więc myśle że nie powinieneś się tym martwić jeśli Twój ciągnik osiąga katalogowe obroty silnika :)


SPRZEDAM !!!
*URSUS C-355, po odbudowie. Pierwszy właściciel!
*Rozrzutnik obornika jednoosiowy, 4tony duże koła, 2005 rok.
Kontakt przez PW - "Prywatna Wiadomość"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    39

@inginio posłuchaj mariusz(ZDUN), ciągniki we Francji miały ograniczenie do 30 km/h. Poza tym możesz popatrzeć w katalogu, są 2 wersje skrzyń: 30 i 40km/h, różnica jest w kołach zębatych w skrzyni: 258451A1 i 258449A1 są w "30" a 258452A1 i 258450A1 w "40km/h". Żadne kombinacje z pompą wtryskową nie pomogą.

Poszukaj tabliczki lub naklejki srebrnej z danymi ciągnika. http://pokazywarka.pl/s2kxxd/#zdjecie2872912 2 zdjęcie od dołu, na tej naklejce poniżej dźwigni biegów są inf. o ciągniku, jeśli możesz to spisz z niej wszystko.

Edytowano przez jaco512

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsk    6

dokładnie posłuchaj Mariusz(ZDUN) ON WIE CO MÓWI ZNA SIĘ NA TYM TO DOBRY FACHOWIEC

a propo tych skrzyń to są 2 rodzaje 30km/h i 40 km/h tutaj masz kartkę z katalogu na której znajdziesz ile powinieneś wyciągnąć na danej skrzyni i na danym biegu http://pokazywarka.pl/b9it0x/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mate12345    12

Chciałem się zapytać jak to jest w case mx 120 z max prędkością. Ta maszyna o którą mi konkretnie chodzi pochodzi z franci i jedzie 30km/h.  https://www.olx.pl/oferta/case-mx-120-sprowadzony-manualny-tuz-CID757-IDpGkGZ.html#98619562cf Chodzi mi o ten ciągnik . Handlarz mówi że wystarczy tylko zamienić 2 tryby kolejnością i  dla mechanika jest to 2 h roboty bo znajdują się gdzieś koło skrzyni. Jaka jet prawda z rozblokowaniem tej skrzyni?

Sorki za odświeżanie starego tematu ale nie chciałem dodawać nowego.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BENNY82    35

w francji pojazdy rolnicze maja ograniczenie do 30 km/h i sprzęty tam wyprodukowane i przeznaczone na rodzimy rynek mają wolna skrzynie podobnie jak w krajach Beneluksu. wystarczy dokupić dwa koła zębate i będzie smigał 40 km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez zetor7045xD
      Cześć mam pytanie odnośnie odpalania Case MX 100c( 4cyl perkins). Rozkładam już ręce ponieważ zmiana akumulatorów nie pomaga. Chodzi o to że zakręci dosłownie 6-8 razy i akumulator rozładowany. Tak samo z prostownikiem rozruchowym (840a) pare razy  kręci i nic. Akcja sie dzieje przy temperaturze poniżej 0. Nie wiem czy silnik coś blokuje jakaś pompa czy coś ? Dziwne jest to że od razu  akumulator pada. Dodam że  akumulator ma 180ah i 1000a. Rozrusznik jest po regeneracji ale nic nie zmieniło. (wymienialiśmy już na inne szybko obrotowe bez efektu) Inne ciągniki w gospodarstwie Zetor czy Ursus można kręcić i kręcić i nie rozładowuje on akumulatora. Miał ktoś  może podobny przypadek albo wie może co jest przyczyną ?(silnik jest po remoncie i przed remontem był ten sam problem)
    • Przez stachu1991
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem Case 695 i mam kilka pytań odnośnie tego ciągnika.
      Posiadam wersję z zegarami elektronicznymi i nie pokazuje mi pierwszej cyfry prędkości.
      Skacze mi poziom paliwa.
      Nie zgadzają albo nie pokazuje  obrotów walka Wom  a wałek pracuje.
      Hamulce ciągnik postoi dzień dwa i zapowietrza się hamulec
      Mam problem z odpalaniem. Jak jest zimny to raz zapali za pierwszym strzałem a raz trzeba kręcić i kręcić. Silnik ładnie i równo pracuje nie kopci. Wydaje mi się ze może być wina przewodów co idą do rozrusznika. Miał może ktoś podobne przypadki?
       
    • Przez Marek330ci
      Witam Przymierzam się do zakupu  ciągnika Case CS - 100 i prosił bym o opinie na temat tego sprzetu. 
      Czy jest to solidny fest sprzęt, na co patrzeć kupując , co maja super, co słabe. 
       
       
      Dane ; 
      Silnik Sisu 4t o mocy 100km
      Podnośnik EHR
      skrzynia ZF z 4 polówkami 
       
      Jaka awaryjność , 
      Czy skrzynie są wytrzymałe i nie padają oraz jakie koszty naprwy skrzyni , silnik itd
       
      Silnik , most elektryka skrzynia  itd wytrzymałość naprawy, jednym słowem wszystko o tym ciągniku.
      Chce tylko sprawdzone opinie , nie ze coś słyszałem, by nie było zgrzytów
      Bardzo proszę o opinie i z góry dziękuje wszystkim którzy zechcą się przyłączyć do rozmowy  
      Przeniesiony do odpowiedniego działu
    • Przez Horsee4
      Tak jak w temacie,proszę o pomoc jaki jest luz zaworów ,silnik 4 cyl turbo MWM
    • Przez traktorpolo
      witam potrzebuje pomocy w case 5140 rok 1992      podnośnik nie ma regulacji na rzadnej pozycji na pulpicie   mruga pomarańczowa lampka  N   jak dam dzoistik do przodu to podniesie i trzyma i naduł to opuści   z błotników  jak przycisk przytrzymam to podnosi jak puszcze to opada    jak podniosę do przodu dzoistik w strone przodu to podniesie i trzyma ale nie mogę zmieniać poziomować np. pługa i problem niezmiernie duży   tylko coś syczy jak ruszam wajchą od regulacji wysokości ,    mruga   lampka pomarańczowa jakby jakiś błąd   był     dziekuje za odpowiedzi
×