Skocz do zawartości
wlodzio

New Holland T7030, a Case CVX 175

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
wlodzio    0

New holland 7030 ,a Case cvx 175 taki mam wybór, ceny podobne.Ale który lepiej się sprawdzi w gospodarstwie mlecznym 200 ha jako główna moc z Pottingerem 50 m3 i beczkowóz 12000 l z aplikatorem.DZIEKUJĘ ZA INFORMACJE.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Musisz pomyśleć jakie zadania będzie jeszcze wykonywał, wszelki transport bezstopniówka lepsza(aktywny stop i hamowanie do 35 ton skrzynią ciągnika), lecz w NH jest full powershift a to też dobra przekładnia.Sam biorę wiosną CVX, jestem że tak powiem zaaferowany działaniem skrzyni bezstopniowej. Ma dodatkowo ten plus że olej hydrauliczny jest oddzielnie. No i to że bez zmiany obrotów silnika możesz zmieniać prędkość to jest duży plus bezstopniowej, przyda się to w przyczepie zbierającej i w uprawowo-siewnym aktywnym np.

Masy i gabaryty podobne u obu, w CVX będziesz miał silnik Sisu a w HN Iveco, w CVX troszkę mocniejszy podnośnik a w NH trochę lepszą kabinę(kilka db. cichszą)

Sprawdź jeszcze czy masz tego NH ze skrzynią 19/6 czyli biegiem ECO transportowym bo tu wtedy mniej spali przy przejazdach(CVX ma to od razu z racji konstrukcji skrzyni). Ja sam skłoniłem się ku CVX dla siebie przy podobnej cenie Pumy i CVX z racji dość różnorodnych zadań dla ciągnika i trochę trudnego terenu, jak również tego że jest to model sprawdzony i od lat na rynku a Na Twoim terenie też trochę tego chodzi bo Pan kolega Pawlukowski sam używa i sporo sprzedał. Jeżeli będziesz miał jakieś dokładne pytania o CVX to służe pomocą na priv.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodzio    0

New holland 7030 ,a Case cvx 175 taki mam wybór, ceny podobne.Ale który lepiej się sprawdzi w gospodarstwie mlecznym 200 ha jako główna moc z Pottingerem 50 m3 i beczkowóz 12000 l z aplikatorem.DZIEKUJĘ ZA INFORMACJE.

ma 19/6 z eco ,tylko cvx może mieć przedni tuz i wom i reserowaną oś i kabina jest też lepiej amortyzowana ,bo nh 7030 trochę rzuca w standarcie, a poza tym cvx ma lepszy system kontrolny ampi (chyba) ,silnik w cvx jest 2-zaworowy i trochę na efektywnosci traci .Słyszałem że występuja problemy z oś reserowana po około 2000 mtg i z skrzynią

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Witam, że tak powiem... a nie myślałeś o Pumie ;)

Co do CVX to sprawdzona konstrukcja ale już że tak powiem wiekowa i niestety lepszą amortyzację przodu bo aktywną(pomaga tez na polu) będziesz miał w NH lub jej czerwonej siostrze Pumie. Co do osi amortyzowanej w CVX to jest w niej dużo elementów ruchomych, trzeba często smarować i jest O.K. ale niestety trzeba smarować za to jest wachaczowa i działa jak w samochodzie prawie...

Co do APM w CVX to jest taki a nie inny z racji przekładni bezstopniowej, to on zarządza zmianami przełożeń i prędkości obrotowej silnika no i tak po cichu cvx 175 można bez kosztów koło 10km dołożyć w sterowaniu CR bo wszystkie podzespoły w 160,175 i 195 są takie same :) a prosto kompem serwisowym zmienić parametry silnika co w nowszych już po ograniczali niestety

A z tą skrzynią to coś komuś strzeliło czy to szersza opinia? bo w fendt-cie też jednym trzyma

1 000 a innym 15 000 godzin...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodzio    0

WITAM I DZIEKUJĘ ZA POGLADY .cvx na miekiej ma mniejszy skręt troche ,ale w sumie może byc.nowe pumy z full comand trochę więcej pala sąsiad ma i w pracy sprawdzał i sa identyczne jak nh tylko kabina inna .

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodzio    0

teraz mam propozycję na pume cvx 165 lub case cvx 175 i tu jest pole do dyskusji nowość , a sprawdzona wersja ciągnika,4 zawory ,czy 2,itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ciężki wybór, za cvx przemawia właśnie to że jest to coś juz sprawdzonego ale.... Puma cvx ma wzmocnioną przekładnię i poprawione nią zarządzanie oraz silnik 4 zaworowy i o 3dB cichszą kabinę a jaka różnica w cenie ? ciągniki oba z Mirtrans ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodzio    0

Jest jeszcze możliwość taka jak nh 7030 auto comand ceny około 280 00,00 netto , a cvx 245 000,00 .Skrzynia w pumie jest bardziej mechaniczna niż w cvx ,tylko sterowanie jest elektroniczne , jest jeszcze zwykły nh 7030 za 220 000,00.a silniki te co w nh i pumie nowej sa tez chyba tkże w mccormickach 6,724cm3, tylko maja mniej mocy zwiekszonej według broszur.dziekuję za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
strzechu    33

nowka T7030 PC kosztuje 220 tys netto tylko ?? bo tyle to ja dalem za T6070PC... czy mowisz o uzywkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodzio    0

nh 7030 19*8 nówka za tyle można mieć netto nówke new hollanda 167 km ,rynek nowych ciągników jest nieprzewidywalny i ceny są do mocnego targowania lub mocno elastyczne {zero stabilności i przewidywalnosci} ja cały czas szukam i coraz lepsze parametry cenowe od wiosny z 265000 netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobik85    0

pokręcony temat :)

cvx 140-195 ma 4 zawory na cylinder z CR w silniku 6,6l SISU DIESEL :)

 

bleee dałem ciała ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wlodzio    0

chyba nie,4 zawory ma puma cvx z silnikiem iveco 6,7l ,według danych case cvx ma 2 zawory, a tylko dodano coman rail w 2005 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×