Polecane posty

ssman860    2

mam takie pytanie i to pilne jest dosyc: jaki olej powinien być w skrzyni biegow w 385? wiem że hipol ale nie wiem o jakiej lepkości


Ursus C-385
Ursus C360
Ursus C328
I cała zgraja maszyn:-D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

Witam. dziś rano przy agregacie uprawowym 385 przestała jechać.... coś zazgrzytało i stop... podejrzewam że to wałek co napędza koła. bo biegi włączają się nie wyskakują tylko poprostu się ślizga na trybach w tylni moście... i stamtąd dochodzi zgrzytanie jak się włączonym biegu puści sprzęgło. takie moje pytanie czy trzeba rozbierać cały tylni most tzn zwolnice podnośnik?

bo rozjechać to wiem że na pewno. Bo ten bodajże wałek ataku nie wyjdzie bez rozbierania mostu....

Ale na szczęście na wstecznych jakoś jechał i zdołałem dojechać do kuzyna.

dobrze że w gospodarstwie jest jeszcze 330 to jakoś się obrobi w polu.... prosiłbym o jakieś rady wskazówki przy rozbieraniu żeby niczego nie pomieszać a może jakieś wskazówki co ułatwią remont....... raczej od poniedziałku zabiorę się za ciągnik.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

hmm mi kiedyś przestała jechać to pękły widełki i nie szło wbic biegu. Może z cieło klina na kole tym małym na wałku.

Co do rozbierania to mostem musisz odjechać bez zrywania podnosnika tam nie ma tak jak w c 360 że po zerwaniu są bebechy tylnego mostu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
SpaceJockey    13

A może rozwaliło sie sprzęgło łączące wałek atakujący ze skrzynią biegów, jeżeli tak to wystarczy odjechać ze skrzynią biegów., a jeśli okaże że to wałek ataku sie rozsypał to należało by także wymienić koło talerzowe bo pewnie też już jest nieźle styrane, a to już wiąże sie z rozbieraniem tylnego mostu. pozdro


Public Enemy #1
Kocham Schranz i H4RdT3chN0
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0
hmm mi kiedyś przestała jechać to pękły widełki i nie szło wbic biegu. Może z cieło klina na kole tym małym na wałku.

Co do rozbierania to mostem musisz odjechać bez zrywania podnosnika tam nie ma tak jak w c 360 że po zerwaniu są bebechy tylnego mostu

 

widełki to nie są bo mi biegi wchodzą na tylnym jakoś jedzie ale na przednim nie....

w poniedziałek zabiorę się za remont.. i wtedy zobaczę co jest. będę mądrzejszy troszkę....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arassso    3

a nie masz jakiegos mechanika który mógłby Ci podpowiedzieć gdzie i co szukać. Ja w c 385 czasem prowadze ją do mechaników ale jak mam czas to sam robie i jak szukam przyczyny a nie wiem to żeby bądzenia uniknąć pytam i wiem co rozbierać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

mam znajomego mechanika tylko żeby go dorwać to musiałbym przez miesiąc dzień w dzień za nim chodzić.... i może w końcu by przyszedł tak jak zacznę robić i nie wiem co zrobić to wtedy na kilka minut zawsze wpadnie i podpowie....

A tu piszę bo można szybko uzyskać odpowiedź i cenne wskazówki przy remoncie.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateunia19    0

rozebrałem ciągnik tylny most jest wszystko ok wałek ataku nie ścięty zwolnice dobre.... jak rozmawiałem z znajomym mechanikiem to powiedział że mógł sie rozwalić żółw zając fakt miałem go zaspawanego..... jak myślicie lepiej naprawić półbiegi czy jednak zaspawać go ponownie???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

Ja miałem 385/912, i było zaspawane , jak robiłem skrzynie wujas mechanik pracuje na społdzielni jest mechanikiem 40 lat, i mowił ze chocbys niewiem jak dobrze zrobił zpowrotem żółw/zając to za jakis czas znow cos wysiadzie, albo właczanie ten zawor w pokrywie, albo cos innego :P pewnie znajdzie sie tu krytyka na mnie jak powim ze na dobra sprawe jak nie jeździsz w transporcie to do sra... jest żółw potrzebny :)


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

zamiast wzmacniacza można wstawić gładki wałek bo były wersje które wychodziły bez wzmacniacza a wszystko pasuję i nie trzeba spawać bo z tymi zaspawanymi to bywa różnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bertold13    1

Witam wszystkich bardzo serdecznie na forum agrofoto.pl

 

Otóz mam problem z moim ursusem c385...

 

szwagier ostatnio kosil trawe.. skonczyl, podniosl kosiarke i chcial jechac do przodu i wrzucil bieg a ciagnik nie jechal... tak jest na kazdym biegu.. wrzuca a nie jedzie... nic nie zachrobocze i nawet bez sprzegla idzie wlaczyc.

 

powiedzcie mi co trzeba zrobic zeby go naprawic?

 

a i jeszcze jedno... pod kabina wlasnie w skrzyni chyba gdzies albo przy tarczy cos chrobocze...

 

Pozdrawiam...


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

Najpierw wyklucz uszkodzenie mechanizmu wybierania biegów, znaczy dekiel zrzuć, u mnie w 912 nie raz coś tam się posypało, z ułamaniem dźwigni włącznie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartes4    0

Witam wszystkich

Posiadam od nie dawna ursusa c-385.Przy jeździe ciągnikiem nie można zredukować biegu na niższy tylko sam zgrzyt.

Proszę o pomoc?

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt070    0

Może coś z sprzęgłem , mieliśmy tak samo z naszym zetorem 5211 i okazało się że sprzęgło było przyczyną :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    374

po prostu ten typ tak ma i można nawet na uszach zatańczyć i tak będzie zgrzytać. Jeśli dopiero zacząłeś przygodę z 385 to po jakimś czasie wyczujesz że mniej zgrzyta gdy zmieniasz biegi na odpowiednich obrotach i czasami pomaga wciśnięcie sprzęgła na dwa razy, ale i tak jakieś zgrzyty będą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Senator    45

Dokładnie tak jak kolega napisał powyżej, ten typ tak ma i trzeba to zaakceptować, bo nic tego nie zmieni. Jeśli chcesz zredukować to po prostu trzeba się praktycznie zatrzymać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartes4    0

A mam jeszcze jedno pytanie co zrobić żeby były lepsze hamulce bo teraz strasznie słabo hamują

Dzięki z odpowiedź do tamtego pytania, będę musiał się przyzwyczaić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    2

Witam zgodze się z kolegami wyżej że ten typ tak ma ale trzeba tak wbijać biegi rze na chama i szybko wciskam sprzęglo i z calej siły cisne bieg bo inaczej to nieda rady. A w sprawie chamulcy to styłu w tylnym moście po prawej i po lewej stronie są takie dwa płaskowniki blisko siebie to odkręcasz śruke na dole tych plaskowników wyjmujesz śyrodek i lejesz tam gorącą wode i troche to co wyjmiesz przeczyszczasz i jak by ręką odioł. Pozdrawiam


Mam naimię Dawid i nteresują mnie maszyny rolnicze ukończyłem technikum rolnicze. Pozdrawiam wszystkich rolników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Dokładnie tak jak kolega napisał powyżej, ten typ tak ma i trzeba to zaakceptować, bo nic tego nie zmieni. Jeśli chcesz zredukować to po prostu trzeba się praktycznie zatrzymać :D

 

albo wyczuc predkosc obrotowa silnika i predkosc poruszania się ciagnika i lekko wepchnąc bieg bez sprzegła :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Mikua
      Czesc Problem taki że nie mogę stawić początku wtrysku, na kole zamachowym posiadam 3 kreski, raz paliwo drgnie na pierwszej, raz na ostatniej A nie kiedy z 2-3 cm nad ostatnią kreską, silnik jest po kapitalnym remoncie, kola od rozrządu są nowe-ursusa, ustawienie-dwie kropki kola wału w jedna kola pośredniego, dwie kropki kola rozrządu w dwie kropkę kola pośredniego, i 0 kola pośredniego z 0 kola pompy wtryskowej, silnik zapala lecz nie równo pracuje, takie "szczekanie" ma ktoś pomyśl co może być nie tak? Pozdrawiam
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj