Zaloguj się, aby obserwować  
123456

ursus 3514 - uszczelnienie kola pasowego na wale

Polecane posty

123456    54

witam czy ma ktoś może instrukcje napraw do ciągnika ursus 3514/3512 w formie elektronicznej (pdf) lub czy wie ktoś jak uszczelnić koło pasowe na wale w ursusie 3514

 

Powód Edycji: zmiana tematu, edytowane przezNikita_Bennet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    315

Zmienilem temat aby każdy kto wejdzie na forum od razu widzial po temacie o co pytasz.

Poza tym to chyba to samo co MF255, a jesli tak to chyba instrukcja od mf tez bedzie dobra??


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Nie jestem pewien czy dobrze wiem o co chodzi ale raczej tak :lol:.

to trzeba odkręcić przednią oś, zdjąć koło pasowe. jeśli nie da sie wyjąć uszczelniacza to będziesz musiał odkręcić pokrywę rozrządu. Ja z przodu nie robiłem ale z drugiej strony ale i za przód będę musiał się wziąć bo zaczyna trochę lecieć ;)


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123456    54
Zmienilem temat aby każdy kto wejdzie na forum od razu widzial po temacie o co pytasz.

Poza tym to chyba to samo co MF255, a jesli tak to chyba instrukcja od mf tez bedzie dobra??

tak to może bys instrukcja do MF255

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

witam. dziś zauważyłem ze w moim 3512 z przodu na wale cieknie olej.tam jest jakiś uszczelniacz czy coś?to może tak chodzić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mincek18    8

Simering musisz wymienić i tyle ale możne i tak jeździć tylko stan oleju trzeba pilnować:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

to z przodu jest tak samo simering jak z tyłu od sprzęgła hmmm to będzie w ciul rozkręcania...;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pewnie poszedł simering na wale i olej daje na sprzęgło miałem ten sam problem w swoim 3512. jak olej rozgrzał to pod traktorem była plama oleju. Musisz wołać mechanika i traktor na pół wymienić simering i po sprawie :) jeździć z tym można tylko trzeba oleju pilnować :)


red power

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz508    3

Z przodu nie jest problem, tylko trzeba zdjąć koło pasowe z wału, pompę wodną, napinacz paska bodajże o ile dobrze pamiętam i zdjąć pokrywę rozrządu, wybić uszczelniacz i wszystko w kolejności odwrotnej. :) Przynajmniej tak było w mf255, tylko ja to zdejmowałem przodek jeszcze o ile dobrze pamiętam. Radziłbym zrobić to zawczasu gdy jeszcze nie ma takich pilnych robót w polu, bo później bedzie brakło czasu i chęci. A później zapomnisz sprawdzić stan oleju i sie moze zatrzeć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Trzeba odjechać przodem i zdjąć koło pasowe.Uszczelniacz kup orginalny czerwono-czarny.Pytanie czy to uszczelniacz czy nie korek pod miską olejową.Rozbierasz tak

;ściągasz maskę ,odkręcasz drążki kierownicze,płaskownik z chłodnicy,rurę do filtra powietrza,przód,pasek ,koło, do odkręcenia koła może będziesz musiał odkręcić rozrusznik żeby zablokować wał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pino93    0

no to mój mechanik bedzie miał znowu zajęcie;)ostatnoi w drugim(czyli mf255)wymieniał pierścienie i panewki bo olej rzucał przez kolektor

nom dzięki

pZdR

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez yogi
      co sie moglo stac w mf255 ze po zagrzaniu cisnienie w silniku spada do zera?wal po szlifie panewki i ponpka oleju nowa! :huh:
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Ursus 4514 96'
       
      Założyłem naprawione wtryski bo wszystkie lały, nowe paski klinowe SPA1357, nowy alternator.
       
      Po odpalaniu ciągnika coś, gdzieś piszczy.
       
      Pasek bardzo mocno poluzowałem ale ciągle piszczy.
       
      Co może być przyczyną? Pompa wody, sprężarka? Czy pompa wtryskowa jeśli jest zużyta może wydawać taki dźwięk - nie wiem . . . wtryski są zregenerowane a mówił mi Pan od naprawy że jeśli pompa słaba może nie mieć siły podać paliwa.
       
      Proszę o pomoc
    • Przez wojtekkmc
      Cześć, orientuje się ktoś w którym roku wszedł ten nowy silnik Ursus 4410, 50,5 kW (68,7 KM) do URSUSA 4514 ????? Kiedy zaczęli go montować ? Kupiłem ładowacz czołowy AGROMASZ MRĄGOWO Ł-104 zdjęty "podobno" z 4514 jednak nie pasuje mi adaptacja, jest o 3,5 cm za długa (NIE PASUJĄ ŚRUBY Z PRZODU JAK PRZYKRĘCĘ 4 POD KABINĄ..). Mam silnik 66 KM i szybką skrzynię, mierzyłem w wersji 60 KM i jest taki sam wymiar silnika itd, może ten nowszy silnik był dłuższy ?
    • Przez piotr26
      Od jakiegoś czasu zauważyłem że jak nacisnę ten zaworek co jest na butli z powietrzem to leci nim olej kiedyś tylko woda z powietrzem i mam pytanie czy miał ktoś podobny problem i jak można go szybko usunąć? odłączył bym wogule sprężarke ale słyszałem wypowiedzi że smrowania nie będzie w silniku i tak się boję dodam że mój ursus jest z 1994r
    • Przez UMP
      Dzień dobry mam problem z Ursusem 2812 mianowicie jak zimny to kopci na siwo oraz   gdy jest rozgrzany  i dłużej pochodzi na wolnych obrotach/ małym obciążeniu to po dodaniu gazu  kopci na siwo jak opętany  zasłona dymna, potem przestaje. Jak rozgrzany  i chodzi na większych obrotach lub w pi#$ do oporu to nic nie kopci. Moc ma . Oleju coś tam minimlanie ubywa.  Wtryskiwacze sprawdzone idealnie rozpylają, luzy zaworowe ustawione, nowa pompka zasilającą, filtr paliwa, wyczyszczony odstojnik. Co to może być ? 
      Na myśl przychodzą mi jeszcze uszczelniacze zaworowe, że puszczają olej do cylindra i przez to kopci , ale wtedy by kopcił cały czas?
      https://sklep.agromaj.com.pl/perkins-uszczelniacz-zaworu-ad3152-ad4203-p7519  
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj