Skocz do zawartości
chwiolas

Ma ktoś już nowego agrofarma????

Polecane posty

Biedron276    0

Nie pracowałem na tym ciągniku ale u nas we wsi ma gościo Fara i jak nim rok pojeździł to mu skrzynia padła i potem coś jeszcze dwa razy. Kolegi kolega pracuje tam gdzie robią Fary i nie nadanżają ich reperować i w polsce nie mają orginalnych łożysk tylko cos tam przetaczają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Avendrion    39

Nie ma to jak sprawdzone informacje od kolegi kolegi. Tak po za tym to @chwiolasowi chodzi o nowe ciągniki a nie stare modele.


Za tym co mówię! Zawsze stanę
Za tym co myślę! Zawsze stanę
Za tym w co wierzę! Zawsze stanę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

chwiolas    1

Zastanawiam się pomiędzy forterrą a własnie agrofarmem 430.Był u nas przedstawiciel handlowy podał za 430 fajną promocyjną cenkę.Z drugiej strony dalszy sąsiad ma kilkuletniego agrotrona i ze dwa lata po kupnie barrzo często gościł u niego serwis.W największym natłoku prac ciągnik stał z awarią.Nie wiem co o tym myśleć.Czy wszystkie deutze są mocno awaryjne????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michu7    4

Ja mam agrofarma 100 ecoline od 1,5 roku i nie jest mocno awaryjny. Rozważałem ewentualnie zakup Proximy, ale Agrofarm wydawał mi się fajniejszy i był tańszy w tamtym czasie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Agrofarma należy porównywać z proximą plus a nie forterrą, forterke porównać można z agrotronem przynajmniej gabarytowo, a co do agrofarma, to kazdy ciągnik może się popsuć z tym że do sdf ceny części są tak horendalnie wysokie że oszaleć można, ale prawie wszystko można dorobić w profesjonalnych zakładach za grosze, więc co kto woli, teoretycznie niskie spalanie może rękompensować ewentualne drogie naprawy, z tym że serwis też za tani nie będzie i tak filtr oleju 78zł paliwa 43zł hydrauliki 3x 120zł,

ps @Michu7 nie miałeś chyba żadnych awarii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    1

Agrofarma można porównać z Forterrą pod względem ceny :D:)

Ja już sam nie wiem.Czekam na następne wypowiedzi,bo pewnie na wiosne już trzeba będzie podjąć decyzję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michu7    4

Hej @Ferdek07 miałem jakieś tam awarie: linka od gazu się zerwała i pękł wężyk powietrza od sprężarki do zbiornika, jak był nowy to nie działały też spryskiwacze (zapchany wężyk) Serwis wszystko usunął w miarę szybko (jak ciągnik był potrzebny to w ten sam dzień co zgłosiłem awarię).

Kolego @chwiolas Forterra to ciągnik z lepszym wyposarzeniem od Agrofarma. Jeśli chodzi o jakość to trudno powiedzieć. Jak ja kupowałem to Frterry były droższe. Ja chyba sugerowałbym się odległością do serwisu i opinią na jego temat oraz kosztami serwisowania oczywiście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

Ciekawe czy w tych nowych agrofarmach poprawili przewody paliwowe elastyczne, to skandal żeby we wszsytkich nowych ciągnikach około 300 mtg pękały, chciaż jak wczytałem się w instrukcji obsługi jeśli chcemy jeździć na czystym biodieslu należy te przewody co roku wymieniać, niepokoi mnie też ten elastyczny wężyk który idzie od filtra oleju do misy silnika, mam nadzieje że te wężyki nie pękają bo ubytek oleju mógłby być bardzo niebespieczny, chyba nikomu jeszcze ten wężyk nie pękł?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    1

Odświeżam temat.Może ktoś już coś więcej wie na temat agrofarmów.Czy taki 430 sprawdził by się na niecałe 50ha jako główny,a np 410 z turem jako pomocniczy(roboty do tura mam do cholery).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

u mnie na wsi jest 420... kupiony w grudniu, teraz ma około 30mtg... po prostu 15hektary a df jako 4ciągnik.... nie psuje sie

co do forterry to 10641 tak się pisze? ważne że najmniejsza z forterek to 2letnia nie wiem ile mtg ale tez z 50hektarów mają to robia trzydziestka sześćdziesiątka i mtz 82 starym, a forterko mało bo im sie nawet psuje nie wiem co ale psuje się i kupili nh td5020 którym także nic nie robią ale sie nie psuje... po prostu wojna z drugimi we wsi o traktory9kto ma więcej) tak my mówiny...

tem 420 jest zwrotny...

a co do 410 to do tura nie lepiej kupic jakiegos 60-65km np na 4cyl jest cięższy od 3cyl niz kupywac 85km które swoje spali? twoj wybó ale jak do tuta to 85km dużo troche, wiadomo może takiego potrzebujesz ale mniejszy i zwrotniejszy w gospodarstwie i koszty mniejsze.... jak tam dała moja wypowiedź coś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

@Rafałkom555 mogę się założyć że agrofarm 410 spali tyle samo albo najwyżej 0,5l więcej z turem od ciągnika 3 cyl 65km w każdej pracy a w transporcie wyjdzie nawet oszczędniej, a napisałeś tutaj o 4 cyl 65km, a niby czym się różni masa ta sama silnik również podobnej pojemności więc nie warto oszczędzić te 10 tyś kupując nowy ciągnik lepiej dołożyć i mieć te 80km, moc uniwersalna do wszystkiego, a ten 60km jak będzie na max obciążony wyjdzie mniej ekonomicznie niż 80km :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafalkom555    13

rób jak chcesz ale chcesz 430 a on ma ze 110km to na co jeszcze 80km na 50ha, najlepiej kup 90km, jako główny i pomocnik... zmienisz go za jakis czas i bedzie...

a i te 65km z turem to co ma do roboty? jedynie krokodyl mniejszy podniesie niż 80km tak żeby nie jechac i raz w jedno raz w drugo się kołysać.... a czemy agrofarm? może agroplus? szybka skrzynia, jest u mnie 80 do jedzie szybciej niz 40km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    63

O nie nie agroplus, sam długo porónywałem te ciągniki i poza plusami agroplusa jakimi są zwrotność kompaktowy rozmiar i niezłe wyposarzenie, to jednak to mały ciągnik z delikatniejszymi mostami i napędem od agrofarma delikatniejszą przednią osią a silnik same-owski ma więcej elektroniki, zresztą o awaryjności agroplusów/rollerów/lampo można poczytać w ostrej robocie z turem nie wytrzymują sprzegła i napędy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Niby gdzie ma więcej ten elektroniki? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chwiolas    1

Rafalkom555 Ciągnik z turem praktycznie cały czas będzie miał u mnie robote,a w natłoku prac w polu przyda się drugi mniejszy równie komfortowy(chodzi o to że bardziej niż zetor 8045 i c-360).Tegoroczna pogoda pokazała że trzeba wykorzystywać dobre warunki pogodowe maxymalnie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
inwi    7

agrofarm 420 40/40skrzynia biegów przebieg 180 motogodzin. fakt nie dużo ale mam już jakieś odczucia po roku użytkowania. no wiec wyganiał mi olej z hydrauliki wymiana gumek w szybkozłaczach i kłopot zniknął. mało w nim miejsca jak się ma 190 cm. ogólnie zauważyłem że deutz ma tendencje do zawyżania mocy czyli 10 koni z homologowanej mocy jest tylko na papierze z większości modeli. tak się składa że mam porównanie ze starym fendtem 309 bo też posiadam. przy fencie mającym 95 koni 100 koni deutza tak sobie wypada. mam takie odczucia jakby fendt miał z 15 koni więcej jak idą w robotę. agrofarm z pługiem na glinie pod górę przy normalnej orce pod zboże szedł 6 km na godzinę(pług kvernelanda ab 100 4 skiby na 40 cm szeroko orka głęboka). łatwo go zdusić zapomnij o ruszaniu bez gazu z obciążeniem musi trochę obrotów dostać, jak już wiesz jak mu gazu dodawać możesz o bieg wyżej spokojnie jeździć doświadczeńszym tego na początku. no i kolejna wada slaby na wałku jest wiec ostrożnie z zapinaniem pod niego belarki. porządna konstrukcja do większości zastosowań, co do ekonomiczności sie nie wypowiem bo silniki w obu deutza pala podobnie choć fend więcej pociągnie. średnio w mieszanej robocie tak 6-6,5 jak przycisnełem w pługu mogło być 10-12 nie wiem bo dokładnie nie patrzyłem. A i ten bak mnie denerwuje jak mam górki to muszę paliwo dolewać bo bak jest długi i pod górke mam rezewe i to cienką a z górki 1/4. no i w porównaniu do fenta cienko zapala jak na nówkę.niby nie mam sie czego uczepić bo robi co powinien i jak należy, ale ze mam fenta widzę że można lepiej wykorzystać silnik deutza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez ARTURO04
      Witam nie wiem czy w dobrym miejscu szukam pomocy więc w razie co proszę o wyrozumiałość jestem nowy na tym forum, do rzeczy posiadam jak w tytule Same i mam problem w nim ze skrzynią, a mianowicie przy wkładaniu jedynki bądź wyjmowaniu jej nie ostrożnie tzn w innej pozycji lewarek blokuje się cała skrzynia tak jak by dwa biegi na siebie nachodziły dzieje się to tylko na jedynce i tylko z pozycji tego biegu daję się ją rozblokować jest to skrzynia 5 biegowa z połówką. bardzo będę wdzięczny za pomoc bądź jakieś wskazówki...
    • Przez cichy5540
      Witam kolegów ! Mam Problem z pracą klimatyzacji w Deutz k110 mianowicie: ciągnik ma 11 lat , skończyły sie wiatraczki od nawiewu klimatyzacji (te na tylnej górnej części kabiny), zamówiłem nowe, i przy okazji również osuszacz, w servisie klimatyzacji podłączyli ciągnik pod maszyne , sprawdzili szczelnoś itd wszystko ok. zzadzwoniłem do delera zapytałem o iloś czynnika i oleju  (1600g czynnika + 210 g oleju), klimatyzacja została nabita, ciągnik został odpalony i ....nastąpił problem bo zaczeła się grzac chłodnica i osuszacz , ciśnienie ciśnienie klimatyzacji zaczeło wzrastac na wolnych obrotach do ponad 30 bar, i nawet nie rozłanczało sprężarki a w  kabinie ledwo co chłodziło, Zaczeliśmy sprawdzac z mniejszą ilością czynnika ,czujniki też są sprawne i nic  .... czy ktoś miał taką przypadłoś? 
    • Przez NakaHead
      Witam  mam pytanie odnośnie ciągnika jakim jest deutz d6206  a pytanie jest następujące są jakieś strony z częściami do tego traktora ? głownie chodzi mi o przekładnie a jeszcze dokładniej o przesówke reduktora  .
      Wrazie braku takiej strony to są morze inne traktory z których by można było przełożyć ?  np inne modele seri d   
      z góry dziękuje za pomoc .
      Deutz D6206  rok 81  szkrzynia 12    4-4-4
    • Przez ARTURO04
      Witam szukałem na forum ale nic nie odnalazłem, na temat mojej awarii, a mianowicie problem w moim Samie explorer 2 90t 99r polega na tym, że nie chce odłączać się przód cały czas jeździ z napędem sprawdziłem cewkę elektrozawór wszystko działa zawór wyczyszczony złożone i dalej to samo.Dodam jeszcze że po zgaszeniu po jakiś 10 sekundach zapala się kontrolka od przodka i przy tym słychać cyknięcie czujnika przedniego napędu, po odpaleniu natychmiast gaśnie. Zatem postanowiłem odkręcić przewód ten zasilający od załączania napędu przy moście że może tłok się zaciął i okazało się że brak oleju w przewodzie odpaliłem sama i zacząłem włączać i wyłączać napęd i nic nawet kropla oleju nie poleciała, ale przypadkiem włączyłem blokadę kół i wówczas olej zaczął się lać, dodam że przy tym się okazało że blokada tylnego mostu też jest cały czas włączona. Czy ktoś z was zetknoł się z takimi czarami?
    • Przez tepe71
      Witam
      Jestem świeżo upieczonym właścicielem agrotrona 6.30tt. Usterka jaka się objawiła po rozgrzaniu hydrauliki to blokujące się hamulce. Po wdepnięciu pedał hamulca odbija normalnie ale koła hamowane są w dalszym ciągu. Towarzyszy temu "cykanie" w bloku hydrauliki. Tak jak by zawór na przemian robił i odpuszczał ciśnienie, jednocześnie olej bardzo się rozgrzewa. Po wyłączeniu silnika hamulce odpuszczają, a po krótkotrwałym odczekaniu można kontynuować jazdę ale tylko do momentu kolejnego naciśnięcia pedału hamulca, po którym następuje znów blokada. Problem nie ma miejsca gdy olej  jest jeszcze zimny. Dodam, że sam hamulec zachowuje się niestandardowo. Nie ma możliwości płynnego zwiększania siły hamowania, a tylko całkowite i nagłe zablokowanie kół na końcu skoku pedału. Olej wraz z filtrami wymieniłem po tym jak okazało się że stary wymieszany był z wodą.
      Pozdrawiam i z góry dziękuje za jakiekolwiek rady.   
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.