Skocz do zawartości
News
solaris08

Cisnienie oleju podstawka filtra

Polecane posty

solaris08    0

Witam

 

Cisnienie oleju w moim ciagniku to po dlugiej orce 0,5bara na wolnych obrotach. Slyszalem zeby je zwiekszyc mozna przystawke do filtrow kupic zamiast tego bąka. Nie wiecie gdzie mozna cos takiego kupic? Do c-385. Na alegro strasznie duzo za to chca.

Silnik podobno po kapitalnym remoncie. Odpala praktycznie na dotyk cyk i chodzi. Kompresje ma 30 barow na kazdym cylindrze mierzone osobiscie. Tylko to cholerne cisnienie. Na zimnym ma 3,5 bara jak sie rozgrzeje to 0,5. A to juz za malo. Byc moze mnie oszukali i nie byl szlif walu robiony tylko tuleje nowe i tłoki. A byc moze wszystko bylo robione tylko stara pompa olejowa co juz cisnienia nie trzyma. Macie pomysl?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Nikita_Bennet    118

silnik po remoncie i na zimnym 3,5?

zegar wstawiłes nowy (jakis sprawdzony)?


pzdrwm Nikita_Bennet
"Whether we are based on carbon or on silicon makes no fundamental
difference. We should all be treated with appropriate respect."
                                                              Sir A C. Clarke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

może za małe jest ustawione na zaworze, tak na zimnym z 4.5 mogło by być wtedy na gorącym też pewnie byłoby więcej, może pompa oleju dojechana, kapitalka lipna?? tak czy siak bez odkręcenia misy się nie obejdzie chyba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pynczor    2

kolego nie mam ursusa ale w tym roku miałem taki sam problem z MTZ'tem tez cisnienie mi spadało po rozbiórce byliśmy zdziwieni bo były nowe tłoki i ale coś musiało być zle, po pomiarach okazało sie że był krzywy wał zrobiliśmy szlif (400zl) i teraz luksus chodzi silnik u Ciebie może być podobnie.


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek88    1

U mnie w 914 ten zaworek w podstawie był dobry. A winą tego ze było takie niskie ciśnienie, była wywalona uszczelka między pompą oleju, a zaworem przelewowym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
solaris08    0

może za małe jest ustawione na zaworze, tak na zimnym z 4.5 mogło by być wtedy na gorącym też pewnie byłoby więcej, może pompa oleju dojechana, kapitalka lipna?? tak czy siak bez odkręcenia misy się nie obejdzie chyba

 

A to jakims zaworem ustawia sie cisnienie oleju w silniku?? Co do cisnienia to 3,5 bara mam na wolnch obrotach na zimnym.

Kupil bym nowa pompe ale nie wiem czy jest sens. Byc moze wal jest dupniety jak ktos z Was tutaj napisal.

 

Zegar kupilem nowy gdyz myslalem ze stary juz mnie oszukuje, ale okazalo sie ze wartosci sie pokrywaja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel123a7    0

koledzy, można jakoś podkręcić te ciśnienie w silniku, może ktoś mi powie gdzie te ciśnienie się podkręca, wiem że trzeba zdjąć misę i gdzie mam szukać tego zaworka?. chodzi o ciągnik ursus 1014, prawie to samo co 914

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas4    0

Koledzy można by powiedzieć ze TEN TYP TAK MA !!!!, i bardzo nie można tu coś poradzić. Silnik i cały ciągnik został opracowany w połowie lat 60-tych wtedy takie ciśnienie oleju w pełni wystarczało, i 0,5 atm.-wolne obroty 3,5 wysokie obr. jest w pełni prawidłowe !!! :rolleyes: .Dość częstym powszechną praktyką przy tym silniku jest ze przy remoncie silnika wału się nie rusza ,dopiero gdy jest zatarty lub ciśnienie mniejsze od podanego szlif jest potrzebny i daje jakiś efekt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez adikpl1
      Chyba Ursus zostanie do końca rozsprzedany :angry:


      Aż się serce kraja co te skur... zrobili:
      ZPC URSUS
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
    • Przez adikpl1
      Silnik powstały z uwielokrotnienia S-312 (w C-325)
      Dane techniczne które znalazłem:
      moc: 58 KM przy 2000 obr/min
      ciężar: 403 kg
       
      Wspomniano o nim w książce XX lat produkcji ciągnków w Polsce Ludowej Zakłady Mechaniczne Ursus 1893-1967 na 41 stronie.
       
      Czy wiecie coś więcej o tym silniku???
       
      Na stronie 43 pisze że Polska utrzymując produkcję ciągników Ursus C-328 zrezygnowała z uruchomienia produkcji następnych ciągników z rodziny Ursusów i przyjęła do własnej produkcji ciągnik Zetor 4011.
       
      Czyli były jeszcze inne prototypy oprócz tych z rodziny U (U 710-U 310)???
    • Przez jedrus2020
      Tak jak w tytule. Uszkodzeniu uległa jedna z łapek 1 stopnia (od jazdy).Pytanie czy można ją wymienić bez rozpoławiania ciągnika przez okienko rewizyjne.
    • Przez Matip53
      Witam. Mam takie małe pytanie , ile kosztuje remont skrzyni biegów i tylnego mostu z robocizną i bez w ursusie c360 ?
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.