matoperator7

alternator od forda bosch

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Mam pytanie podobno ten alternator ma wbudowany regulator napięcia w szczotkach. Jak założyć tego typu alternator do c360 jak sa tam dwa czerwone kable i jeden cienki niebieski wiem ze ten to trzeba podłączyć do kontrolki ale te dwa to jak ?czy jeden wystarcz do plusa do rozrusznika? Pomóżcie proszę. pozdrawiam.Tutaj zdjęcie DSC00108.JPG | matoperator | Fotki, Zdjęcia, Obrazki Fotosik.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizgus    1

Jest dokładnie tak jak mówisz ten niebieski podłącz do kontrolki ładowania a czerwony na + do rozrusznika są dwa ale jeden możesz odłączyć pod tym wieczkiem co wchodzą kabe bo one są tam zamocowane na wsuwki i będzie gitara.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jest dokładnie tak jak mówisz ten niebieski podłącz do kontrolki ładowania a czerwony na + do rozrusznika są dwa ale jeden możesz odłączyć pod tym wieczkiem co wchodzą kabe bo one są tam zamocowane na wsuwki i będzie gitara.

Sprawdzałem ten alternator i raczej nie działa. Podłączyłem pod ten niebieski żarówkę i minus żarówki pod masę alternatora i podłączyłem koło pasowe pod wiertarkę i żarówka się nie zapaliła czyli z tym alternatorem jest coś nie tak. Macie jakieś pomysły co moze byc ??

???:):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vcc    12

Źle podłączyłeś, gruby pod plus aku a niebieski pod kontrolkę a drugi od żarówki pod PLUS po zapłonie, czyli do sprawdzenia możesz podpiąć pod czerwony :) no i oczywiście obudowa pod minus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Źle podłączyłeś, gruby pod plus aku a niebieski pod kontrolkę a drugi od żarówki pod PLUS po zapłonie, czyli do sprawdzenia możesz podpiąć pod czerwony :) no i oczywiście obudowa pod minus

OK. Dzięki jutro może sprawdzę. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Źle podłączyłeś, gruby pod plus aku a niebieski pod kontrolkę a drugi od żarówki pod PLUS po zapłonie, czyli do sprawdzenia możesz podpiąć pod czerwony ;) no i oczywiście obudowa pod minus

[/qu

Podłączyłem tak jak mówisz ale chyba jest coś nie tak bo jak podłączyłem to żarówka się nie paliła zaczęła się palić jak wprawiłem w obroty alternator przez wiertarkę. Jakiś pomysł???:):):):)pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karola44    1

Czy po wprawieniu alternatora w ruch wiertarka to jakies napiecie sie pojawilo , tzn czy wzbudzil sie i zaczal ladowac? 

 

Odkrec regulator i sprawdz czy sa szczotki jescze. Ni ezaszkodzi przy okazji obejzec w jakim staniesa pierscienie. Odrazu przeczysc miejsce gdzie regulator styka si ez obudowa alternatora. Stawiam wlasnie ba brak masy regulator-alternator.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas02
      Witam po wymianie szczotek z regulatorem w mojej Proximie 85 wróciło ładowanie i po czasie mam teraz problem. Licznik przestal działać kontrolka ładowania ledwo świeci ciagnik nie ładuje, dodatkowo zauważyłem gdy wyciągałem alternator i montowałem spowrotem gdy dotykał mocowania to jakby iskrzył na obudowie 
    • Przez emtecc
      Witam Mam w kombajnie zamontowany (Kiedyś była prądnica) alternator A124n. Alternator z fiata 125 Z tego co mi się wydaje to 9cio diodowy. Jest przy nim dokręcony regulator. Nie wiem jakie ma oznaczenie bo symbole wytarte. Dla pewności dodam zdjęcie czy połączenie do alternatora jest poprawne. Włożyłem nowy akumulator i postanowiłem spr czy z ładowaniem wszystko w porządku. Okazało się, że napięcie ładowania rośnie powyżej 14.4 V na niskich obrotach. Gdy zwiększę obroty przelatuje 17V. Stanowczo za dużo. Czy przy zmianie z prądnicy na alternator należy wprowadzić jakieś modyfikacje w instalacji auta?
    • Przez pele19
      Witam!
      Mam taki mały problem w swoim malczyku a dokładnie padł mi alternator który juz nie nadaje sie do regeneracji.
      Był w ciągniku od nowości i już wszystko się powycierało, wymiana szczotek, regulatora nic juz nie pomaga więc pora kupic nowy!
      A teraz pytanie jaki ?
    • Przez Adamo90
      Potrzebuję schemat instalacji elektrycznej w ursusie 5714. W internecie nie mogę znaleźć. Może ktoś ma? Był bym wdzięczny. 
    • Przez Johnderre
      Witam, po zapaleniu ciągnika świeci się kontrolka ładowania, gaśnie dopiero po solidnym przegazowaniu i wtedy zapala się kontrolka stop. Podczas jazdy kontrolka STOP czasami gaśnie, chwilę później znów się zapala albo miga. Czy to jest normalne że kontrolka gaśnie dopiero po solidnym przygazowaniu? Gdy ładowanie się świeci stop się nie świeci, czy to problem Alternatorem?  Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj