Lamborghinithebest

Case 845 XL

Polecane posty

Witam wszystkich.

Piszę tutaj ponieważ dziadek ma w kupnie Case 845 XL z 1988 roku, przebieg ok 7 tysięcy mtg i do tego tur Quicke z łyżką sterowany yojstickem. I z wyglądu nawet ładnie się prezentuje. Chciałbym zaczerpnąć więcej informacji na jego temat, jak z dostępem do części, czy dużo pali i czy jest awaryjny. Dodam że pracowałby z pługami 4 skibowymi, talerzówką, kosiarką no i przy ładowaniu gnoju.

 

Z góry dzięki za odpowiedzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

No to może ja się wypowiem :) . Jako posiadacz takiego ciągnika powiem tak mało pali bo w orce to ok.20 l/ha a lata z pługiem 4x45. Do wad należy że ma mało wydajną hydraulikę co przełoży się na wolno podnoszący TUR. Co do awari to przy nim się nie orobiłem główna i poważna awaria to pompa hydrauliczna

Jednym mankamentem do TUR-a jest skrzynia posiada ona 16 biegów do przodu i 8 do tył. Podczas pracy używam biegu szosowego 2 (na półbiegu) (ale jest ona za szybki) ale w sam ras do jazdy w tył więc trzeba przekładać biegi do 1 ale za to jest za wolno. Podczas układania bel sianokiszonki używam 2 (na półbiegu) do przodu ale żeby w miare cofać szybko to już trzeba 3 (i znowu przekładaj bieg). A teraz w polu z pługiem oram 4 (na półbiegu lub na całym) terenową ale do wycofania to jest najszybszy bieg wsteczy więc sam wiesz znowu redukcja do 2 albo 3

A jeszcze ten półbieg to niespotykany w innych modelach jest bo on ma 80% przełożenia (były wersje z 70% ale one różną się tym że mają dwa położenia dzwigni wersja 80% ma 3 położenia- poprostu pierwsza nie ma LUZU) TO BY BYŁO NA TYLE!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedz to skoro pali Ci w orce 20 na ha to ile jak na pusto chodzi ? Bo rozmawiałem już z jednym użytkownikiem tego ciągnika tylko był to 1994 rok produkcji i w wersji Plus to mówi że jego pali mniej niż MF. A i jeszcze jedno jak myślisz ile by spalił w pługu 4x35 cm ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Na pusto nigdy nie sprawdzałem bo on nigdy na pusto nie chodzi. Na spalanie nienarzekam ojciec mówi że w porównoanu do ursusa 3512 to pali mniej uwzględniając pracę jaką wykonuje. Te spalanie to max 21 l/ha (ale to już czarny dym z rury musi dawać :) ) a tak średnio to pali 16-20 l/ha.

Za ile sprzedaje tego case?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wytargowałem już go na 33500 ale jeszcze decyzja nie podjęta co do kupna. U nas nie ma ciężkich ziem to może nie paliłby tak dużo przeważnie ziemie klasy V i VI są do tej pory męczy się tylko Rusek ale w tym roku zaczął odmawiać posłuszeństwa, a na dwa robota szybciej idzie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Sory że się pomyliłem co do spalania na hektar wychodzi ok. 15 l bo myślałem że ten kawałek podczas pomiaru ma właśnie hektar a on miał prawie 1,5 ha a to się równa 20 l. Jeszcze raz sory. A jeżeli mam ci doradzić to za taka kase możesz brać ja za swojego dałem 36tyś. Do tura masz może jakieś przystawke?- ja miałem w komplecie łyżko-krokodyl

 

Dokładnie moge ci powiedzieć że 6-7 l pali na 1mth w orce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Mój jest z 86r a ma 5600 mth ale gdy go oglądaliśmy to miał urwaną linkę od obrotomierza. Jak go przyciągneliśmy to odrazu do wymiany okazały się simeringi w przednim napędzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Aha no to jakiś koszt był i co możliwe że miał tyle mtg bo ten co my mamy w kupnie to nie wygląda na tyle. Silnik jest ładny maska odnowiona i felgi pomalowane, ogólnie ładny traktorek. W tą sobotę mamy jechać dobrze obejrzeć i jak go kupią to postaram się wrzucić jakieś foty a może nawet filmik z pracy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek18055    0

Mój jest z 86r a ma 5600 mth ale gdy go oglądaliśmy to miał urwaną linkę od obrotomierza. Jak go przyciągneliśmy to odrazu do wymiany okazały się simeringi w przednim napędzie.

kolego ja dziś kupiłem 745xl w którym miejscu załańcza sie pół biegi . prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michaldz    0

a wiec mam pytanie jestem tu nowy wiec nie wiem czy dobrze pisze i w odpowiednim temacie. A wiec posiada ciagnik case 845xl international jest pewnien problem bo ropa przedostaje sie do oleju w silniku , zostala wmieniona pompka, uszczelka na pompie i 2 srodki wtryskiwaczy co moze byc przyczyna ze nadal przedostaje sie ropa do oleju??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Luker    1

Sam miałem taki przypadek w samochodzie... zawór ssący, albo wydechowy się wykręcił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PGRTVP    0

Luker ma pełną rację też to miałem, a dokładniej zawór ssący w 844XL.


I love MTZ, I'm MTZ fan, bigest fan in the world.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik19965    0

Mam zamiar kupic case 845 xl. Jakie ma spalanie i ile waży. Jak z awaryinościa z 90 roku traktor mam zamiar kupić. Prosze o opinie tylko tych któży posiadaia ten model traktora.Mam u siebie pronara czy jest porównywalna moc i uciag.Ile ma koni ten model bez turba i jaka ma szybka skrzynie biegów.I naco wzrócic uwage przy kupowaniu tego case 845 xl. Prosze o szczere odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turion23    28

ja mam case 845 xl ale bez przedniego napędu i waży dokładnie 3450kg,jesli chodzi o uciąg to agregat 3m podnosi bez problemu staltech.mam tez case 1056 xl i polecam obie serie tych ciągników bo użytkuje je od 3 lat.najwięcej uwagi zwrócic trzeba na załaczanie przedniego napędu bo najwiecej jest z nim problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly2000    5

ja też posiadam 845 xl i również polecam ten ciągnik, fakt hydraulika jest wolna, ale co poradzić, a tak to mało pali i daje sobie rade, a przyznam, że w kość dostaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

Szanowni forumowicze mam od niedawna Case International 845XL z silnikiem D268 i nigdzie nie mogę doszukać się konkretnej odpowiedzi - ile /w litrach oczywiście/ wchodzi oleju do tego silnika gdyż chciałbym ten olej wymienić .Oraz układ chłodzenia jest zalany jakimś zielonym płynem który również potrzeba wymienić i nie znalazłem nigdzie jaką ten układ ma pojemność i ile muszę tego kupić .Inną sprawą jest również płyn hamulcowy o dziwnym chemicznym zapachu i dość gęstej strukturze .Może ktoś zna te problemy to bardzo bym prosił a nie mam do niego żadnej literatury a strony serwisowe tego w ogóle nie podają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IEA    0

Oleju wchodzi cos ponad 6 l a płynu niecałe 10 l

 

W waszych 845 tez jest filtr do płynu chłodniczego ?? A te odstojniki są 3 to od czego ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

Dzięki za odpowiedź -dzisiaj zalałem go olejem jutro płyn. Co do odstojników i to trzech to u mnie tego nie ma. Po prawej stronie mam filtr układu chłodzenia ,odstojnik z filtrem w środku od hydrauliki oraz filtr oleju i koniec. Po lewej podwójne filtry paliwowe - a dalej do skrzyni i mostu jeszcze nie doszedłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
IEA    0

Jest filtr płynu na samej górze. Filtr oleju jest niżej a odstojniki są 3. A gdzie od hydrauliki ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

Gdzieś tutaj w temacie ciągników Case czytałem że jakiś filtr przepływowy jest w połączeniu gumowym z pompą hydrauliczną -ale sam jeszcze tego nie sprawdzałem. Gdzie ty masz te 3 odstojniki -bo ja niczego takie po prawej stronie nie mam? Napisz chociaż w jakiej one są instalacji -hydraulika czy paliwo - po przewodach trafisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fifi155    1

Witam mam problem poniewaz kupiem case 845 xl z 86 r i mam w nim problem ze zanlezieniem wstecznego tzn ta wajcha strasznie cięzko chodzi czy to jest normalne i czy da sie coś z tym zrobic ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bizar    15

Witam, czy ma ktoś jakieś rzetelne dane odnośnie mocy tych ciągników z serii 845 845XL i plus bo na konedacie chyba jakieś głupoty są podane bo ten sam silnik D-268 ta sama pojemność a moce różne  80, 87, 94 KM za duży rozrzut moim zdaniem jak na ten sam silnik.

Edytowano przez bizar

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez Matusp85
      witam jak skalibrować licznik w case cx 80. nie mogę wejść w w to pole wyboru od1do6 tylko wyskakuje mi odrazu CAL i mogę wybrać od 1 do 4 i nic więcej. poza tym zniknęła mi prędkość
    • Przez zetores
      Witam.czy ktos wie jak podpiąc pod rozdzieczalac maszyne z ls?
      Rozdzieczalac na zdjeciu ten pomiędzy gniazdami posiada :po lewo 3 korki, po prawo jeden, i ten jeden korek co widac. 

    • Przez Matusp85
      witam. spalił mi się bezpiecznik oś zapalniczki i go wymieniłem. zegar powrócił na godz 12:00 i chciałem ustawic. niestety po przyciśnięciu srodkowefo przycisku i przekręceniu stacyjki w lewo zamiast wyboru kodów 1-6 mam napis CAL a niżej mogę wybrać 1-4. niestety zniknęła mi również prędkość. co robić
    • Przez ruciak24
      Cześć mam problem z ładowaniem i dwoma regulatorami napięcia już tłumaczę wraz z końcem szczotek w alternatorze oddaliśmy go do regernacji i części były wybrakowane że trzeba było regulator napięcia dodać po zamontowaniu nie mam ładowania w ciągniku po każdym odpaleniu i zgaszeniu muszę ciągnik ładować i pytanie jest takie jak zmostkowac ten regulator napięcia aby było dobrze opisy wtyków na regulatorze napięcia to Df d- i d+ które połączyć razem a które z czymś innym żeby było dobrze i pytanie jeszcze jedno czy jest osoba która robi instalacje elektryczne od zera do ciągników typowo u klienta? Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj