Skocz do zawartości
Darou

Zetor 5340 (72KM) + agregat czynny 2.5m

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zetor
Darou    0

witam mam zetora 5340 72 konie z przodkiem. planuje zakup jakiegoś agregatu uprwowo-siewnego i marzy mi sie 2.5m czynny np z brona wahadłową ale nie wiem czy nie spale kupujac cos takiego bo zabraknie mojemu papajowi mocy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
oFsik    30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Dawid777    0

Może to 6340 :)


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil41    28

6340 ma 63km z takim agregatem powienien dac rade chyba ze masz na myśli zestaw agregat uprawowo siewny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    58

hehe w dowodzie jak ja bym patrzył na dowód to nasz landini miałby 85kM a tyle niestety nie ma, albo jest błąd w dowodzie albo ktoś zmienił jakoś dane do rejestracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darou    0

ale z plugiem 3 skibowym zagonowym na odkładni 40 cm leci na 2 szosowej bez problemu. i nie jest to płytka orka więc musi miec ok 70 KM poza tym znajomy go sprowadził a sam go rejestrowałem i we wszystki papierach było 53kw. zakładając ze ma te 72 KM to da rade z agregatem uprawowo-siewnym aktywnym 2.5 m???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JackDaniels7    31

Ten zetor nie ma tyle koni sam jestem użytkownikiem 5320 z 2003r i ma on 62km,wersje eksportowe różniły się wyposażeniem a nie mocą kolego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darou    0

moj jest z 2005 i prawdopodobnie rózni sie dawką paliwa na pompie (tak czytałem) i tutaj moja wiedza sie konczy wiec nie bede sie kłócił. tak czy owag da rade z tym agregatem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid777    0

No mój 7211 śmiga z 3x45 Krone, 3x40 Fraugde i śmigał z 4x35 polskim, najgorzej jest uprowadzic z ciężką maszyną (ja zaczepiam grubera 9łap z dwoma wałkami) i na 2 spokojnie idzie, tylko moim zdaniem powinny byc opony 18 i 500kg cięższy :) marzenia. Ale chyba go zmienie na 7745 Turbo lub 8540 bo kupuje coraz większe maszyny, a mocy nie przybywa :)


“Sukces, to robienie tego, co chcesz robić, kiedy chcesz, gdzie chcesz, z kim chcesz, tak długo, jak tylko chcesz.” Anthony Robbins
Sprzedam: rozsiewacz rauch zs(a) komet, rozsiewacz kuhn zsa 450 hydr, rozrzutnik czarna białostocka, przyczepę 3.5t niską wywrotkę zarejestrowaną, agregat ścierniskowy kongskilde vibro-flex 9 łap, Prasę z224/1, alufelgi 18" BMW m3 styling 72

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JackDaniels7    31

Jak wachadłowa to powinien dać rade ale pod górkę i bez dobrego dociążenia przodu kiepsko to widzę.Moge podać przykład kumpel ma 5340 agregat henryk i siewnik amazone d7 2,5m i ma dobre obciążenie przodu ale i tak nie sypie pełnej skrzyni po przód lata i i nie ma za dobrego efektu bo wolno jeżdzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor53400    2

bez problemowo da sobie rade z takim agregatem . ja swoim zetorem 5340 ciągam agregat uni kombi 3,7 m na 3 szosowej z prędkością 12 KM/H więc z takim jak ty chcesz to spokojnie sobie poradzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darpol    16

Niestety brony wachadłowej nigdy nie miałem dlatego że nie podoba mi się z natury ale to maszyna na lekkie ziemie agregat aktywny do twojego ciągnika jeżeli 2,5m to tylko rototiler taki który pracuje na zasadzie glebogryzarki jego ciągnie się najlżej uprawia bardzo ładnie troszkę gorzej równa pole bo nie ma włuki miałem przez 7 lat howarda glebogryzarka+siewnik nabudowany 2,5m i U-914 lekko sobie ciągnął.Do tej pory uważam że to był mój najlepszy sprzęt do siewu a pracowałem co najmniej dwudziestoma agregatami.Jak jeszcze nie kupiłeś wyślij mi e-maila to jakiś jeszcze znajdę dla ciebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Może ta moc jest podana w iso tak jak jest to z proximami na zachodnich stronach jest podawana wyższa moc tak samo może być z tym 5340

Co do agregatu to ciekawi mnie sprawa szerokości agregatu co do siewnika, czy taki bierny 2,5m będzie ok z poznaniakiem 2,7m który to w rzeczywistości to ma właściwie tylko 2,5m szerokości?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darou    0

Niestety brony wachadłowej nigdy nie miałem dlatego że nie podoba mi się z natury ale to maszyna na lekkie ziemie agregat aktywny do twojego ciągnika jeżeli 2,5m to tylko rototiler taki który pracuje na zasadzie glebogryzarki jego ciągnie się najlżej uprawia bardzo ładnie troszkę gorzej równa pole bo nie ma włuki miałem przez 7 lat howarda glebogryzarka+siewnik nabudowany 2,5m i U-914 lekko sobie ciągnął.Do tej pory uważam że to był mój najlepszy sprzęt do siewu a pracowałem co najmniej dwudziestoma agregatami.Jak jeszcze nie kupiłeś wyślij mi e-maila to jakiś jeszcze znajdę dla ciebie.

ziomus66@poczta.fm kupno planuje na początek 2010roku styczen, może luty....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin 80    8

bez problemowo da sobie rade z takim agregatem . ja swoim zetorem 5340 ciągam agregat uni kombi 3,7 m na 3 szosowej z prędkością 12 KM/H więc z takim jak ty chcesz to spokojnie sobie poradzi :D

Kolego ja miałem bomet 2,8m i na 2 biegu 5340 pomykałem na świeżej orce nie było mowy o wrzuceniu trójki do końca jak juz orkę robiłem NH a agregatem zetorkiem jeździłem to miejscami 1 jeździłem bo dwójką rura się prostowała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vitasem    17

jeżeli ciągnik był sprowadzany z zachodu np . z Holandi gdzie nie ma dowodów rejestracyjnych na ciągniki,to możesz sobie wpisać i 100KM,tak się robi znam gościa co handluje i mowi ,że ten bajer dobrze działa.5340 ma 46kw to jest 62,5KM i nic więcej z niego nie wydusisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez gigix
      Noszę się z zamiarem zakupu brony 5 polowej ciężkiej produkcji Jarmetu, i w związku z tym mam pytanie czy ruskie 80km da rade i czy wogole taka brona dobrze uprawi pole przed siewem.
    • Przez pala92
      Witam czy ktos posiada brone hermes 3m? Czy zetor forterra 125 da sobie rade brona+poznaniak 3m? Czesto gdy sieje po ziemniakach lub burakach jest dosc mokro i czy brona nie bedzie sie zapychac? Czy wjezdzacie brona prosto w orke ? Orientuje sie ktos jaka jest cena nowego hermesa? Jak z awaryjnoscią tej brony? Jaka jest wydajnosc takiego zestawu? Gleby i piaski i gliny ale raczej ciezko sie rozbijaja.
    • Przez AleksanderX
      Mam zamiar kupić agregat talerzowy Strumyk 3m z hydropakiem i pekerem cena zachęcająca bo 12,5 tys brutto plus dodatkowa wał rurowy na kukurydzę ale już dodatkowa dopłata Oglądając w internecie dość fajnie wygląda ale jak się sprawuje w praktyce  Może ktoś kto go posada podzieli się swą opinią
    • Przez dominikl95
      Witam mam problem gdyz posiadam siewnik HESSIA DAN 300 który ma podobno 3m,ale jak wczoraj mierzyłem to szerokość siania wynosi 2,9m i mam teraz problem z dopasowaniem agregatu gdyż nie wiem jaki szeroki zakupić czy 2,7m  czy może 3m .Proszę o poradę bo ja nie mam pojęcia jaki zakupić.
    • Przez emil315
      Witam szukam opini na temat firmy Janpol która produkuje maszyny rolnicze. Chciałbym kupić ich agregat ale nic niemogę o nich znaleść. Jak z jakością ich maszyn.Mile widziane odpowiedzi na maila. goliat1603@wp.pl Z góry dziękuje.
×