Skocz do zawartości
pawlus224

Ogrzewanie kabiny kierowcy - ciężkie URSUS-y

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lambogrand    26

no teraz to już chyba sobie nie poorzesz :lol:

 

 

ja orze nawet w styczniu ja sie da jest mrozik to niema problemu orka zimowa napewno lepsza niz wiosenna 5 ha mi zostalo, jutro zamkne te otwory z dolu i zobacze co bedzie bo sa teraz na calego otwarte

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorek1607    1

no jak nie ma śniegu i mrozu to czemu nie, a mi chodziło o to, ze jutro to chyba nie wyjedziesz orać, chyba że śnieg, a poza tym to chyba tak mówią, ze w adwencie się nie orze i ja się do tego stosuję a nie mam dużo do orania, bo całość to 10ha ornych :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    57

mam pytanie ja w 1014 mam tez taki problem gdzie zamyka sie te otwory i jak ustawic zeby dmuchal na cieplo a jak na zimno ja bym chcial zeby dmuchal na sama szybe pozdro

 

 

 

 

 

przed pedałem sprzęgła i hamulca w stronę siedzenia masz otworki na wylot powietrza i tam są takie klapki łapiesz je powinny mieć takie wcięcie i ciągniesz do siebie żeby się ten otwór zamkną i wtedy leci tylko na szybę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ursus11    19

Koledzy a gdzie znajduje sie ta nagrzewnica orginalna bo nie mogę jej znaleść. i jak sie ją włącza bo na panelu nie chodzi. Może trzeba ją woda zalać ale nie ma nawet zadnego zaworu żeby wode spuścić

Edytowano przez Ursus11

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    574

oryginalna nagrzewnica znajduje sie w tunelu przy drazku kierownicy, na dole przy nogach. dmuchawa znajduje sie pod deska rozdzielcza, a wlacza sie ja na tym panelu przy drzwiach.

 

a no i ta nagrzewnica powinna byc podlaczona pod obieg chlodzenia silnika wiec nic nie trzeba woda zalewac. nie wiem jak to jest w tych nowszych z tym grubym dachem.

Edytowano przez Henius91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    19

No to wszystko chodzi tylko mi bezpieczniki pali wiec kiszka. Jutro odkrece i zobacze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinFrac    2

witam.

Mam mały problem z ogrzewanie w moim ursusie 912(z cienkim dachem) . Orginalna nagrzewnica (ta miedzy nogami ) pękła i ja odłączyłem ale teraz zima no i troche zimno. Nowa nagrzewnica kosztuje 160 zł i efekt grzania tez nie bedzie za dobry. Znalazłem w internecie takie cos:http://allegro.pl/ogrzewanie-kpl-do-ciagnika-ursus-zetor-i1405404155.html no i spodobało mi sie to bo nie ma za duzych rozmiarów i napewno lepiej by grzało nic ta orginalna tylko cena troche duza. No i chciałbym zrobic cos podobnego jak to na zdjęciu tylko sam i wyszło by taniej tylko nie bardzo wiem od czego wziasc nagrzewnice i wentylator zeby nie był zbyt duzych rozmiarów. chciałbym zamontowac to nad kierownica tam gdzie jest wylot na szybe w orginalnym ogrzewaniu i nadmuchy skierowac do góry na szybe mysle ze jest to najlpesze miejsce tylko nie wiem czy to sie tam zmiesci. To co na tym zdjeciu to raczej powinno.Macie jakies pomysły na to ? Moze ktos juz robił cos podobnego? z gory dzieki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    19

Ta nagrzewnica co ja podałeś to teraz wsadzają do nowych zetorów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursus11    19

Zawsze gdzieś sie przykręci. Ja teraz robie nagrzewnice do 902 ale orginajlną raczej ją reanimuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie żeby wyjąć nagrzewnice trzeba unieść kabinę czy jak odkręcę tą blachę pod nagrzewnicą to ni wyjdzie pod kierownicą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Mi wystarczyła tylko ta blacha tylko u mnie jeszcze z każdej strony po 2 śrubki przy podłodze trzebało odkręcić i to wszystko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzeski    4

witam

czy mogl by kos wstawic zdjecia orginalnej nagrzewnicy i zaworu? jak to jest podlaczone? gdzie sie to montuje? chcialbym zrobic to w swojej 12-stce ale nie ma tam nagrzewnicy i nie wiem jak to dziala.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Nie ma tu dużej filozofi <_< do chłodiczki dochodzi jeden przewód od pompy wodnej a drugi z bloku o ile się nie mylę :) no i dmuchawa w środu i gra :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3majciesie    0

Hehe no w sumie to tak. Ale chodzi mi głownie o ten chyba zawór, załącza obieg na ogrzewanie, że jest on na linke i nie chodzi. I o to że nie ma u mnie włącznika do dmuchawy. ale wiem że dmuchawa i nagrzewnica jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zenon385    14

Eee Panowie :)

teraz daliście mi zagatke ja mam te linki i przełączniki ale wychodzą one na zewnątrz i nie są nigdzie podłączone :blink: A kolega mowi że one są od zaworu.. ciekawa sprawa muszę to oberkać ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dawid18    1

Właśnie o to chodzi że u mnie też niesą nigdzie podłączone leżą sobie tak lużno na korpusie ciągnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3majciesie    0

No mi się wydaje że jedna jest od zawora (zawór przykręcony do rozrusznika) a druga nigdzie nie jest przykręcona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaczor4011    4

No mi się wydaje że jedna jest od zawora (zawór przykręcony do rozrusznika) a druga nigdzie nie jest przykręcona.

tak jedna idzie do zawora, a druga do klapy w nawiewach - przelaczasz sobie nawiew na szybe lub nogi - w mnie w u1201 tak jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×