Skocz do zawartości
News
Zaloguj się, aby obserwować  
Gago

Claas Axos 340 czy Case JXU 1070 lub New Holland T 5030?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
Gago    0

Witam wszystkich od pewnego czasu interesują mnie 3 ciągniki Claas Axos340,Case JXU1070 I New Holland T5030. 2 ostatnie to ciągniki z jednej fabryki ale minimalnie się różnią i Case ma lepszą opinię od NH dleczego tak jest? :)

 

A mianowicie ciągnik ma pracować z ładowaczem czołowym na codzień ma być również ciągnikiem pomocniczym w gospodarstie ale bedzie chodził też w 4 skibowym pługu zagonowym i z róznymi innymi rzeczami typu transport ,prasa rolująca, opryskiwacz, rozsiewacz, czyli ma być do każdej pracy uniwersalny. I właśnie zastanawiam się który z tych 3 ciągników jest do tego najlepszy. Który jest naj mniej awaryjny, zwrotny i będzie najlepszym rozwiązaniem? Użytkowników tych 3ciągników prosze o pomoc w wyborze ,jakieś porady i wasze opinie o tych maszynach :)

Z góry dziękuje i pozdrawiam :)


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

Nie brałeś pod uwagę MFa 5435? W naszym regionie cieszą się dobrą opinią. Jeden z rolników miał Case i teraz kupił MFa to jest niezwykle z niego zadowolony. Ma 4 półbiegi a w Axosie tylko 1. Do tego bardzo oszczędny silnik Perkins. Można dobrać za niewielką dopłatą przeszklony dach Visio, bez dopłty ścięta maska do ładowacza. Mocna hydraulika, podnośnik-udźwig 5000 kg i bez porównania tańsze przeglądy gdzie przy Claasie czy Case jak słyszałem od użytkowników to od 1500 do 1900 PLN. W MFie zamykasz się w 8 do 9 stówek. Polecam ten ciągnik jak najbardziej. Moge dać Ci kontakt do rolników którzy mają jednego i drugiego w swoim gospodarstwie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rogeryk    0

5435 to okolo 195 tys a 5425 to myślę że za 180 byś wyrwał ale to zalerzy jeszcze w jakiej cenie był zakupiony w fabryce. Bo mimo że może być ta sama specyfikacja a ceny mogą się różnić delikatnie... Naprawde polecam ten ciągnik. Użytkownicy są bardzo z nich zadowoleni i mi osobiście się podoba i widze go w przyszłości w naszym gospodarstwie juako ciągnik pomocniczy, czylli do wszystkiego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

'Rogeryk' inne firmy odpadaja interesuja mnie wyłącznie te 3 firmy i te 3 ciągniki. A te numery co chcesz mi dac to do uzytkowników jakich ciągników?


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

to 9540 idzie na sprzedaż jednak, czy już sprzedałeś jak tak to za ile? A nie chcesz drugiego zetora? Masz forterrę to weź drugiego zetora np proximę power bardzo ciekawy ciągnik. Ale dobra jak chcesz coś z tych trzech to o claasie nic nie powiem nikt nie ma w okolicy. Sąsiad ma NH TLA100 czy TL100A, poprzednik T5000 i jest zadowolony, używa go jako pomocniczy ciągnik i właśnie jako taki jest on dobry do tych prac co wskazałeś i ma rozsądne spalanie. Ciągnik zwrotny, podnośnik chyba ponad 5 ton, nawet chyba 5700kg. Gościu ciągał nim przez jakiś czas pług obrotowy 4 skibowy overum, ale teraz ma drugiego dużego NH i orze tm165 i t7030. Case nikt nie ma w okolicy u nas gdyż bardzo blisko jest diler NH osadkowski ale to prawie identyczne modele, niby case ma lepszą renomę i w kabinie ładniej. Jeśli miałbym wybierać między casem a nh to wziąłbym ten co mam bliżej do serwisu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

'yarecki12'Nie Zetora 9540 jest już ostatecznie do sprzedania. A Zetor odpada jest za wysoki ma za wysoko kabine i się nie będzie mieścił mi nigdzie gdzie go by trzeba było z ładowaczem i wogóle są mało zwrotne Proximy :) Słyszałem że dużo ludzi nażeka na te NH a Case są podobno bardziej udane i w środku masz racje że są ładniejsze od NH w NH ten jasny środek i materiał jest lipny taki a Case to ładny jest i taki kolor ładnu ma też. Ale kurde najlepiej to mnie własnie ten Claas interesuje bo to taki mało spotykany ciągnik jest :)


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

nie chcę być złośliwy ale ja na Twoim miejscu nie wybrałbym Claasa przecież w niem jest ten nieszczęsny silnik perkinsa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

a tam w Case siedzi ten nieszczęsny silnik IVECO :) A tak serio to na niemieckim forum było coś na temat tego że pierwsze Axosy były średnio udane, ale teraz zapewne już to poprawili. Co do wysokości ciągnika to Claas jest bardzo niski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

Oj Perkins moze byc trzeba z miejsca mu dac ale potem idzie a w Case i Nh to jest CNH silnik dawniejszy Iveco znajomego kolega jezdził tirem i mowił że słabe silniki miały Iveco i mowi że od Iveco trzymaj się daleko :) ale czy to prawda to nie wiem i jako moc mają tego też nie wiem :(Ale Claasy są bardzo niskie ,niższe od NH i Case


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

A gdyby tak pomyśleć o Jelonku 5M, nie za drogie, nie za wysokie. Skrzynia też ma ciekawe opcje :) Oczywiście najlepszy byłby MF 5435 bo takiego mam, a każda sroczka swój ogonek chwali ) :) Ale jest wysoki, nawet obnizony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

jak o takiego zapytałem to oczy zrobili jak 5 zł :) Jeszcze na Polskę nikt takiego nie zamówił (podobno) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolu    1

Case to to samo co NH tylko trochę droższy jest case, ma inny kolor i trochę kabinę..... Od niedawna pracuje u dealera NH i trochę podpytuje rolników i są zadowoleni z tych traktorów szczególnie z serii t5000 i t6000. Na serię t5000 jest obecnie rabat 5000zł do końca roku. Jeśłi mieszkasz gdzieś na północy lubelskiego to mogę podjechać z ofertą. Serwis claasa ma kawałek drogi w te strony.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

MF podobają mi sie i są bardzo dobrymi ciągnikami ale cena ich jest troche wysoka :) Mnie te 3 firmy tylko interesują najbardziej.

A jeśli chodzi o JD to 5M 70 paro konny ten co jest to kosztuje w takiej ubogiej wersji 155 tyś zł bo pytałem się dilera JD. :)

'karolu' A to ja mieszkam w okolicach Lublina i mam niedaleko do Rolmaxu do NH a niedaleko niego jest Claas. Kurde a coś więcej możez powiedziec na temat NH ? Podobno maja mulaste silniki tak słyszałem czy to prawda jest? :)


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

A Axos jest teraz w ogóle osiągalny, bo Korbanek chyba nowych już nie zamawia? Co do MF to model 5425 185tyś brutto dało by się wyrwać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rogeryk    0

pewnie taniej jak 185.... ale to zależy od dealera... Jeśli myślisz o JD 5M to pomyśl tez o Axosie 310C. Wiem że jest jeszcze kilka sztuk i sporo taniej jak JD a 74 KM w ECE R24...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    0

a tam w Case siedzi ten nieszczęsny silnik IVECO :) A tak serio to na niemieckim forum było coś na temat tego że pierwsze Axosy były średnio udane, ale teraz zapewne już to poprawili. Co do wysokości ciągnika to Claas jest bardzo niski

 

 

Oj Perkins moze byc trzeba z miejsca mu dac ale potem idzie a w Case i Nh to jest CNH silnik dawniejszy Iveco znajomego kolega jezdził tirem i mowił że słabe silniki miały Iveco i mowi że od Iveco trzymaj się daleko :) ale czy to prawda to nie wiem i jako moc mają tego też nie wiem :(Ale Claasy są bardzo niskie ,niższe od NH i Case

 

Moim zdaniem nie ma co porównywać silników Iveco z ciężarówek do tych z małych CNH. To całkiem inne konstrukcje przeznaczone do innych celów i w ciężarówkach są bardziej skomplikowane niż w case jx, jxu, nh T i TD5000. Ja tam nie narzekam na 70 konny iveco w małym nh, ma około 6000 mth z 2002 roku i suchutki jak pieprz, pali na dotyk (a forterra kręci i kręci), nie dymi, co do mocy i elastyczności to niebardzo się wypowiem bo on tylko przy opryskiwaczu i lekkich pracach, ale jak kiedyś ciągnąłem nim 15 ton to się ładnie wkręcał na obroty i ma taki zdrowy dźwięk silnika.

Poza tym kiedyś jeden gość powiedział że w NH i Case są silniki iveco który należy do fiata a wiadomo fiat robi nienajlepsze auta, i iveco w tirach dużo pali więc stwierdził że ciągniki CNH to też smoki.

Co do claasa to powiedział że tam są wszędzie silniki mercedesa i one są lepsze bo jak tu porównać fiata/iveco do meśka.

I weź takiego fachowca słuchaj :) Coś posłyszy i powtarza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gago    0

'yarecki12' no niby masz racje najlepiej to jak uzytkownicy się wypowaiadają ;) A jeśclichodzi o NH to jest to firma taka połączona z Forda i Fiata mozna w nich bardzo dużo znleść z tamtych ciągników. A jeśli chodzi o ceny to Claas kosztuje AxosC 150 tyś brutto a NH t 5030 157 tyś a za Case podobno wołają sobie Case 164 tyś zł :):) i to w takiej nienajbogatszej wersji :)


Zetor Team
Posiadacze i sympatycy Zetorów zapisujcie się do klubu: www.agrofoto.pl/forum/topic/50791-klub-posiadaczy-zetorow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    86

a jakie skrzynie w tych ciągnikach, czy w tych cenach jest jest rewers elekt. hydr. biegi pod obciążeniem, EHR, blokada, przedni napęd, WOM załączane elkt-hydr, ile opcji WOM, fotel pneumatyczny, tylny zaczep automatyczny? Może się okazać że jak to wszystko dodasz do ceny, to okaże się że kosztuje to więcej niż te moje 185tyś ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59

'yarecki12' no niby masz racje najlepiej to jak uzytkownicy się wypowaiadają :) A jeśclichodzi o NH to jest to firma taka połączona z Forda i Fiata mozna w nich bardzo dużo znleść z tamtych ciągników. A jeśli chodzi o ceny to Claas kosztuje AxosC 150 tyś brutto a NH t 5030 157 tyś a za Case podobno wołają sobie Case 164 tyś zł :):) i to w takiej nienajbogatszej wersji ;)

co do NH to masz racje można w nich sporo znaleźć z Forda, niektóre części z naszego forda pasują do NH produkowanych nawet do 2007 roku, ale czy to oznacza że są złe??

a w jakiej konfiguracji są te ciągniki w tych cenach co podałeś??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolu    1

Ten t5030 to będzie miał coś około 75 koni. Mulasty raczej nie będzie.... Kolega ma td5010 - 60km z turem i bardzo go chwali, za małe spalenie, zwrotność, bezawaryjność, mówi że na małych przełożeniach wogóle nie jest mulasty tylko przy prędkości trochę muli... bo ma skrzynię 40km/h i to trochę za dużo na tak mały ciągnik. Ale przy 75 km napewno będzie lepiej.... Ale przy serii 5000 weż skrzynie 16/16 i sprzęgło elektrohydrauliczne bo bez tego to lepiej wziąść td 5030 lub td5020 - będzie dużo tańszy. Td5030- 114000 brutto bez sprężarki, sprężarka 7000.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomi3312
      Witam.
       
      Posiadam dwa ciągniki a mianowicie C 330M i 3512. Wiadomo przydałoby się jeszcze coś, bo te dwa na pewno tworzą dobry zespół ale nie w przyszłości do sianokiszonki. Rozmyśliłem się nad czymś między właśnie C 360 3P a C 360. Ciągnik miałby pracować w prasie rolującej pewnie w uprawie ściernisk itp. C 360 jest tania ale słyszałem że dużo pali, a 3P nie kupi się w takiej cenie jak C 360 nawet do remontu.
      Proszę Was na pewno duża ilość z Was posiada któryś z tych ciągników i na pewno może się wypowiedzieć.
       
      Pozdrawiam Tomi.
    • Przez radzikus
      Witam.
       
      Szanowni Panowie.
       
      Powoli, ale nieubłagalnie zmierzam do decyzji odnośnie wyboru ciągnika pod mój wniosek o modernizacje.
       
      Jak sie łatwo domyślacie jestem jednym z tych z zielonej listy (ponoć szczęśliwców), poprawki szczerze mówiąc z pierdołami zdążyłem wyprostować a tym samym czekam już tylko na podpisanie umowy. Ci sprytniejsi przedstawiciele handlowi już zaczęli mnie nękać telefonami jakiś czas temu (prawdopodobnie widzieli moje nazwisko na liście łapiących się).
       
      No i tutaj dylematy jak u Sheakspear’a: Być albo nie być, kupić jelonka, Folks „Dojcza” czy może jednak ciągnik rodem z kraju Nokii (valtra dla niewtajemniczonych)
       
      Do rzeczy: wniosek mówi, że mogę zakupić ciągnik z przedziału mocy 90km-105km do kwoty 230 tys zł brutto. Pierwotnie oferta która była złożona opiewała na DF Agrofarm Profiline 420.
       
      Mam w zasadzie 3 typy i w ramach tylko tych 3 bardzo bym prosił o rzeczowe, rzetelne, oraz w miarę kompetentne sugestie co Wy byście mi doradzili/polecili. O Fendzie proszę nie wspominać ponieważ gdyby nie chodziło o kasę to bez wahania brałbym Vario….
       
      Typ nr 1.
       
      John Deere 5090R
      • Wersja Comfort (full wyposażenie)
      • Komplet obciążników
      • Szerokie ogumienie
      • Dodatkowe 3 para hydrauliki
      • Przedni TUZ
      Kwota brutto około 205 tys zł brutto
       
      Typ nr 2.
       
      Valtra N92

      - Silnik: 4 cylindrowy o pojemności 4,4l (44 DTA)
      - Moc silnika: 101 KM przy 2200 obr./min.
      - Moment obrotowy: 405 Nm przy 1400 obr./min.
      - Liczba biegów: 24 do przodu + 24 do tyłu (DPS 3 zakresowy)
      - Prędkość maksymalna: 40 km/h
      - Wałek odbioru mocy: 540/1000 obr./min.(ewentualnie opcjonalnie obroty wałka ekonomiczne)
      - Wymiary wałka WOM: 35 mm, 6 frezów
      - Skrzynia nawrotna: elektrohydrauliczna
      - Układ sterowania podnośnikiem: elektryczny EHR
      - Udźwig podnośnika: 4.000 kg
      - Wydajność pompy hydraulicznej: 73 l/min. (196 bar)
      - Napęd na przednią oś: w standardzie, załączany elektro-hydraulicznie
      - Blokada tylnego mostu: załączana elektro-hydraulicznie
      - Pojemność zbiornika paliwa: 220 l
      - Koła przód / tył: 420/70R24 / 520/70R34
      - Rodzaje zaczepów: zaczep stały, zaczep rolniczy, zaczep transportowy górny A10 Ø31,5 w ramie Scharmuller
      - Masa własna: 5030kg(bez obciążnika dodatkowego)
      - Wyposażenie uwzględnione w cenie ciągnika:
      gniazdo elektryczne 12V/8A DIN, żółta lampa ostrzegawcza, instalacja radiowa, klimatyzacja, błotniki przednie, błotniki tylne o zmiennej szerokości, sprężarka powietrza z instalacją, układ hamulców pneumatycznych, cięgła dolne hakowe z kulami 2/3 kat., IV zawór hydrauliczny( jeżeli chodzi o III-ci zawór to jest on w komplecie z przednim TUZ), przedni podnośnik TUZ(jeżeli zamawiamy przedni TUZ odliczamy od ceny obciążniki przednie ponieważ fizycznie niemożliwe jest ich zamontowanie), obciążnik na przedni TUZ 650 kg, siedzonko dla pasażera, fotel pneumatyczny operatora podgrzewany i obkręcany 0 180º z regulacją wzdłużną i oparcia, szerokie ogumienie TYŁ: 520/70 R34, PRZÓD: 420/70/R24 Contnental, sterowanie z błotnika podnośnikiem, możliwość załączania WOM z błotnika, dodatkowe reflektory robocze łącznie 4 + 4, kolor czerwony, CBM
       
      Cena- 230 tys brutto.
       
      Typ nr 3.
       
      DF Agrofarm Profiline 420
      • Full opcja
      • Dodatkowe obciążniki
      • Klima
      • Dodatkowe siedzenie pasazera
      • 3 wyjścia hydrauliki
      • Szerokie ogumienie
      • Przedni TUZ
      Około 210 tys brutto
       
      Konkludując; najtaniej mimo wszystko John Deere+ prawie najbogatsze wyposażenie, najcieższą, oraz największą rozmiarowo maszyna byłaby Valtra, ale brak Common Rail’a+toporny wyglad. DF fajny wygląd, ponoć spalanie także bardzo dobre wyposażenie włacznie z podłokietnikiem, ale maszyna lekka, silnik wyżyłowany (4l) + wysoka cena.
       
      Czekam na wasze sugestie co byście wybrali i dlaczego.
       
      Z góry wielkie dzięki.
    • Przez marek0609
      Witam chciałbym uruchomić biznes związany z wykopami,chce kupić koparke 5 ton I zastanawiam się jakim dyrektorem mógłbym ja ciągnąć, tak aby prędkość była 40km/h
    • Przez piotrek202127
      Witam wszystkich zgromadzonych,
      Chcę kupić ciągnik rolniczy DF lub zetora
      I teraz jeśli moglibyście powiedzieć coś o tych ciągnikach i który z tych 2 jest lepszy, jak jest ze spalaniem, awaryjnością  i dlaczego dany ciągnik jest lepszy, to byłbym wdzięczny. Ciągnik pracowałby jako główny ciągnik tzn. orka, siewy itp. Możecie podawać inne propozycje o podobnej mocy  i cenie
      Pozdrawiam 
    • Przez zulus
      Jak w temacie nowy czy stary mam belarusa 920 to wiem co to ciągnik ze wschodu ,case troche znam smam obawy jeden nowy ale awaryjny a drugi też ma wady i zalety poradzcie co zrobić z góry dziękuje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.