Zaloguj się, aby obserwować  
dronningborg6

Deska rozdzielcza w zetorze.

Polecane posty

A więc w zetorze 3320 nie działa prawidłowo obrotomierz, licznik mtg działa. Na początku wskazówka idzie w górę a później nagle spada i w ym momencie zapala się kontrolka ładowania. Lub też gdy ciągnik się zgasi to kontrolka ładowania się nie zapala wcale a obrotomierz albo spada albo się zawiesza na 1500 obrotów., albo tez obrotomierz wskazuje obroty tylko do 1500 i później w dół. Co może byc przyczyną i jakie jest powiązanie obrotomierza z ta kontrolką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxy8441    245

obrotomierz z kontrolką ładowania ma tyle że będzie ona gasła przy pewnych obr. nie wiem już teraz przy jakich dokładnie, w moim 5320 nic takiego jeszcze sie mi nie działo :)


My siejemy, a Bóg daje plony

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    122

Nie jestem pewien ale czy w tym zetorku nie ma już elektronicznego obrotomierza ?


Już 5 lat na AF ;)
Pozdrawiam wszystkich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizgus    1

Na moje oko wygląda to na winę alternatora odłącz go i sprawdź czy nadal obrotomierz wariuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizgus    1

Ten czujnik czyli prądniczka znajduje się z przodu silnika obok pompy wody są tam trzy przewody jeden do licznika motogodzin drugi obroty silnika a trzeci to masa, na pewno znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    19

Od tego czujnika obrotomierza i alternatora biegnę przewody w jednej wspólnej wiązce, być może przetarły się gdzieś po drodze i gdy następuje zwarcie wspomniane odbiorniki warjują. Wiązka biegnie pod kolektorem ssącym i dalej do kabiny.Proponuję ja przejrzeć szczególnie w miejscu gdzie wchodzi do kabiny. Przyznaję że nie wiem czy obrotomierz i kontrolka ładowania mają jakieś wspólne podłączenie.


ZABRANIAM BEZ MOJEJ ZGODY KOPIOWANIA, POWIELANIA I WYKORZYSTYWANIA ZDJĘĆ Z MOJEJ GALERI.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A więc napisze co było przyczyną bo być może u kogoś wystąpi ten sam problem. W alternatorze skończyły się 2 szczotki i to spowodowało miganie kontrolki i wariowanie opbrotomierza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez lukeski15
      Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
      http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
      Wielkie dzięki !
      pozdrawiam Łukasz
    • Przez raven18
      Hej
      Grzeje się i topi mi bezpiecznik od nawiewu, zetor 7045 wszystko jest na 1 bezpieczniku 15A, nie wiem czy tak było oryginalnie, wkładałem 25A to jakiś czas chodziło ale na koniec i tak stopiło (bardziej topi plastik w bezpieczniku )
      Póki co sprawdziłem: 
      -podłączyłem pod inne gniazdo bezpiecznika
      -podłączałem tylko jedną stronę, dmuchawę, by wykluczyć złe styki czy uszkodzenie w części instalacji
      -zmostkowałem przewód od bezpiecznika bezpośrednio do przekaźnika
      -wymieniłem przekaźniki 
      -sprawdziłem opór na tych opornikach przy dmuchawach i wyglądały na ok
      i bez zmian tak samo topi bezpieczniki, raczej zwarcia nie ma gdyż w takim wypadku od razu by paliło a nie działało jakiś czas.
      Z tego co mi pozostało to gruntowne sprawdzenie instalacji w dachu ale to taka ostateczność gdyż wszystko pozawijane i sporo z tym roboty
      I nie wiem, może ktoś ma jakiś pomysł jeszcze co może być powodem? podejrzewam ten bezpiecznik ale rok czasu działało na jednym 15A i nagle okazał się za mały?
    • Przez Pilar
      Witam, kupiłem zetora 7711 i jedną z rzeczy do zrobienia jest zamontowanie czujników od ręcznego hamulca walka wom i hamulca ręcznego. Z podłogi wychodzą trzy kable (czerwony, biały, czarny) i zrobiłem w ten sposób, że z  kabla białego zrobiłem dwa rozgałęzienia (jest to kabel prądowy) do czujnika od wom’u podłączyłem kabel biały i czerwony a do ręcznego hamulca czarny i biały. Problem jest taki, że gdy nacisnę czujnik od womu to gaśnie kontrolka ale zapala się od hamulca ręcznego (na zmianę się zapalają) z kolei jak wyłączę kluczyk ze stacyjki to świecą się obie kontrolki. Ktoś wie jak to rozwiązać? Czy z podłogi nie powinny wychodzić 4 kable? Nie jestem elektrykiem i ciężko mi ogarnąć instalacje ze schematu.



    • Przez Rafał2222
      Witam. Czy za cofnie motogodzin odpowiedzialna jest prądniczka? Obroty chodzą ładnie, próbowałem zamienić kabelki, ale to w tedy nic nie działa tylko wstazówka skaczę tak co sekundę. I drogi temat jak włączę światła to wszystkie zegary wariują zegar temperatury wody skaczę od razu do 120stopni zegar stanu paliwa pokazuje zerowy stan a zegar obrotów nieruchomo stoi po za pół miary. Podejrzewam stacyjkę czy może dawać takie objawy? Zetor 5011
    • Przez raul7031
      Jak macie podłączone lampy robocze led nad kierunkowskazami w 7211? Skąd zasilanie i jak poprowadzone przewody? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj