Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
dronningborg6

Deska rozdzielcza w zetorze.

Polecane posty

A więc w zetorze 3320 nie działa prawidłowo obrotomierz, licznik mtg działa. Na początku wskazówka idzie w górę a później nagle spada i w ym momencie zapala się kontrolka ładowania. Lub też gdy ciągnik się zgasi to kontrolka ładowania się nie zapala wcale a obrotomierz albo spada albo się zawiesza na 1500 obrotów., albo tez obrotomierz wskazuje obroty tylko do 1500 i później w dół. Co może byc przyczyną i jakie jest powiązanie obrotomierza z ta kontrolką.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
proxy8441    72

obrotomierz z kontrolką ładowania ma tyle że będzie ona gasła przy pewnych obr. nie wiem już teraz przy jakich dokładnie, w moim 5320 nic takiego jeszcze sie mi nie działo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Henius91    577

mysle ze zawiesza sie slimak od linki obrotomierza, ale co ma wspolnego kontrolka z obrotomierzem...? nie mam pojecia, przeciez kontrolka jest polaczona z alternatorem i jak on straci obroty to kontrolka powinna sie zapalic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mizgus    1

Na moje oko wygląda to na winę alternatora odłącz go i sprawdź czy nadal obrotomierz wariuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizgus    1

Ten czujnik czyli prądniczka znajduje się z przodu silnika obok pompy wody są tam trzy przewody jeden do licznika motogodzin drugi obroty silnika a trzeci to masa, na pewno znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer7745    11

Od tego czujnika obrotomierza i alternatora biegnę przewody w jednej wspólnej wiązce, być może przetarły się gdzieś po drodze i gdy następuje zwarcie wspomniane odbiorniki warjują. Wiązka biegnie pod kolektorem ssącym i dalej do kabiny.Proponuję ja przejrzeć szczególnie w miejscu gdzie wchodzi do kabiny. Przyznaję że nie wiem czy obrotomierz i kontrolka ładowania mają jakieś wspólne podłączenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A więc napisze co było przyczyną bo być może u kogoś wystąpi ten sam problem. W alternatorze skończyły się 2 szczotki i to spowodowało miganie kontrolki i wariowanie opbrotomierza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×