Skocz do zawartości
  • ×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

      Maksymalna ilość emotikon wynosi 75.

    ×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

    ×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

    ×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

  • Podobna zawartość

    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez Smoka
      Co powiecie na temat tych ciągników bo chcę go zakupić ?
    • Przez pawelus
      Witam . W weekend mam jechać oglądnąć ciagnik case cs 94  z 2002 roku . 
      Mam kilka pytań do Was dotyczących tego ciągnika . 
      -Jak się sprawuje ten model ?
      -Co się często w nim psuje ?
      -Jak z cześciami zamiennymi ?
      -Na co zwracac uwagę przy zakupie ? 
      -Strasznie mało ofert tego modelu na ogloszeniach . dlaczego ?
       
      Czekam na odpowiedzi  , Pozdrawiam 
       
    • Przez markur7
      Witam Panów,
      mam pytanie odnośnie zaworu trójdrożnego / trójdzielnego - nie wiem jak się fachowo to nazywa. Czy w przewodzie powrotnym (powrót niskiego ciśnienia do skrzyni) jest jakiś "dinx" który blokuje odpływ oleju z zaworu przy zgaszonym silniku? Pytam, bo z przeźroczystego przewodu od zaworu do pompek hamulcowych, po zgaszeniu silnika cofa się (grawitacyjnie) olej - zostaje tylko to co jest poniżej odpływu zaworu ( jak na zdjęciu).  Olej pozostaje na tym poziomie - czy to normalne???. Ciągnik był rozpoławiany z 12 mth temu, dokręciłem wszystkie przewody łączące się z zaworem, wymieniony i uszczelniony wężyk przeźroczysty. Po postoju zimowym zapowietrzone były hamulce - zostały odpowietrzone, sprzęgło też odpowietrzone. Delikatne ślady wilgoci są pod pompką sprzęgła.
       

    • Przez ursus485
      Witam ostatnio pracowałem trochę w lesie MF-em 3060 i podeszła mi gałąź pod spód zahaczając o czujnik ciśnienia oleju. Tu moja prośba o zweryfikowanie czy to jest na pewno czujnik ciśnienia oleju w skrzyni biegów oraz podesłanie linków gdzie można go kupić. Po tym zdarzeniu nie da się zmienić żółw - zając i rozłączyć przedniego napędu . Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi . pod spodem zdjęcia owego czujnika . Pozdrawiam   







×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.