Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Domin902

Układy olejenia silników spalinowych

Polecane posty

Domin902    2

Witam.Mam takie nie typowe pytanie tak jak w temacie jakie są układy olejenia silnika???

Oglądałem nie dawno filmik na YouTube z remontu silnika SW-400 i koleś odpalił go bez pokrywy głowicy i możecie mi wytłumaczyć z jakiej racji nie tryskało olejem skoro nie było pokrywy???????

Bo przecież np. gdybym odpalił moją trzydziestkę bez pokrywy to jak się dobrze orientuję to by pryskało olejem we wszystkie strony!!!!

Czy się mylę proszę was wytłumaczcie mi to pozdrawiam!!!!!


Kierownicę ujął w dłoń, Przeżegnał się, beret na skroń, W stacyjce kluczyk raz i dwa, I spalin kłąb i silnik gra. Już na polu za łanem łan, I wykonany za planem plan. A w sercu radość albo gniew. Słoneczko mu gdzieś zza drzew!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    2

jak pojechałem starem z silnikiem leylanda na przeglą po naprawie głównej do Iławy to mechanik regulował zawory podczas pracy silnika na postojowych obrotach i nic nie tryskało z klawiatury może po dodaniu gazu olej będzie tryskał z silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domin902    2

Ciekawe albo tak jak mówisz jak na wolnych obrotach to nie ma takiego ciśnienia i nie wywala oleju albo Leylandy tak mają bo SW-400 to też silnik z rodziny Leylandów.

Pamiętam że jak z znajomym kiedyś jak byłem dzieckiem rozbierałem Poloneza i właśnie żeśmy ściągali pokrywę głowicy to mi mówił że trzeba ją skręcić z powrotem i dopiero potem go odpalić bo inaczej by wywalało olej!!!


Kierownicę ujął w dłoń, Przeżegnał się, beret na skroń, W stacyjce kluczyk raz i dwa, I spalin kłąb i silnik gra. Już na polu za łanem łan, I wykonany za planem plan. A w sercu radość albo gniew. Słoneczko mu gdzieś zza drzew!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

xsc    54

takie OT jak mozna ustawic zawory na odpalonym silniku? W sumie jak sie podczas pracy silnika otworzy " klapke" do wlewania oleju to niewidac zeby tam gdzies tryskal olej...


Nie matura, lecz chęć szczera zrobi z Ciebie oficera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZETORRRRRR    3

To normalne że nie w\bryzga olejem na prawo i lewo na wolnych obrotach przy podniesionej głowicy. Ja w swoim władku przy ściągniętym deklu głowicy swobodnie go odpalam swojego passata też ale w nim już troche bardziej bryzga ale nie ma aż tak strasznego ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Nie wiem o czym piszesz, jakiej podniesionej głowicy, jakie normalne. Są różne konstrukcje i różnie bywa z ilością oleju wypływającej spod klawiatury i zdolnością jego odprowadzenia do misy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    8

Ma ktoś namiary na tego mechanika w Iławie? Chciałbym zobaczyć jak sie reguluje luz zaworowy na pracującym silniku :)

 

A w temacie j.w., zależy to od konstrukcji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Wojtek026
      Czy stosujecie ceramizery do oleju silnikowego w ciągnikach, jeżeli tak to w jakich, osobiście zalałem ceratec liqui molly do 1,9tdi i widzę samę zalety, w c330 mam zalany oil additiv z MOS2 z liqiu molly i są łatwiejsze starty lżej kręci, czy zalać ceratec do agrofarma?
    • Przez Sadownikx2
      Witam.
      Dlaczego nowe silniki z euro 3 lub 4 to totalne?
      Słyszałem,że jest w nich za wczesny kąt wtrysku celem mniejszego zadymienia.
      A jakie są objawy za wczesnego kąta wtrysku?
      Ostatnio kolega bronował Ursusem C380 Perkins 4.4 litra,ciągał je na jedynce bo na dwójce brak mocy z powodu niemożności osiągnięcia obrotów 1500 czyli włączanie turbiny.
      Te same brony ciągała sześćdziesiątka na 4 z efektem zadymy na całą wieś.
      Nowe C380 robią z silnikiem 2,9litra przecież to ma tyle siły co MF 255.
      Ogólnie te nowe silniki dużo palą mało robią i mocy nie mają to co to za normy euro skoro spali dwa razy więcej niż starszy silnik.
      Ktoś coś wie  jak odmulić te nowe silniki?
    • Przez lajkzxc
      Witam. Panowie jak to jest z pneumatyką w ładowarkach? Aby użyć jej do hamulców w przyczepie.   Chodzi mi o to żeby można nią było w miarę bezpiecznie prrzeciągnąć przyczepę np z nawozem na pole.   
    • Przez lukasx21
      Witam
      Od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie temat dodatkowej działalności poza rolniczej, usługi koparko ładowarką, na razie jest to tylko w fazie pomysłu ale mam pytanie do osób które mają jakieś doświadczenie w tym temacie, jak jest z taką działalnością czy dużo jest formalności związanych z rozpoczęciem takiej działalności?, ile trzeba wyłożyć $$ żeby kupić jakiś sensowny sprzęt bo ceny są dosyć zróżnicowane, powiedzmy te 25-30 tys kupi się już jakiś starszy ale sprawny sprzęt czy wyjechanego trupa którego ciągle będzie trzeba naprawiać? i czy wogóle sama koparka jest opłacalna czy trzeba mieć szerszy zakres usług żeby coś z tego było?
      pozdrawiam
    • Przez AdrianFanDeutz
      Gdzie mozna kupic ile kosztuje obciaznik do ciagnika na przedni tuz waga jaka mnie interesuje to ok 800kg
×