Zaloguj się, aby obserwować  
stilgar

Belarus z EURO I czy EURO II?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
stilgar    1

Witam. Mam zamiar kupic nowego mtz'a i chcialbym poznac wasze opinie na ten temat. Z tego co sie orientuje to na dzien dzisiejszy nie ma problemuz zarejestrowaniem ciagnika z silnikiem EURO I.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

więc jeżeli niema problemu to co ? na stronie pronara silniki z euro 2 mają o wiele lepsze parametry techniczne moc co prawda 1-2 KM mniej ale za to moent obrotowy znacznie większy z 300 do 400 nawet Nm i przy niższych obr zatem spalanie mniejsze i dynamiczniejszy, no i euro 2 ma jeszcze filtr powietrz suchy tzn wkład papierowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

posiadam 4 lata belarusa 920.3 z EURO2 . Moim zdaniem ten silnik jest lepszy od tego bez turbiny - można spokojnie pracować już przy 1300 obr\min , jest bardzo dynamiczny moment obrotowy wynosi 420nm , spala chyba nawet mniej od tego bez turbo a moc w moim to 90 km , wystarczy mu 30 l na cały dzień z rozrzutnikiem no i ten piękny gwizd od turbiny ,zaczyna się zaraz po zapaleniu i tra nonstop .Kiedy usłyszałem ten głos, to od razu wybrałem ten ciągnik i do dziś nie żałuje tego , a słuchać go z daleka to słychać tylko lekki świst i ogólnie jest cichszy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Tutaj różnicę są nie tylko w samych silnikach ale i belarus z euro 2 jest dużo ciężejszy i ma troche inne rozwiązania tak samo jak pronary 1 i pronary II jest prawie różnica 1 tony w masie własnej i z ero 2 jest duzo dłuższy chyba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

tu się mylisz FERDEK07 bo belarus 820 i 920 są tej samej wagi i wielkości a różnią się dodatkiem turbiny i intelkulera do silnika, a tak to to samo wiem bo u mnie w wiosce są trzy belarusy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Dobra, może nie znam się na numeracji belarusa, ale tak jak pronary 2giej generacji są już inne tak samo jest z belarusami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

belarus tego samego symbola może mieć kilka w cieleń , bo wersji wyposażenia mają ogrom , tak że można wybierać i dobierać jak się chce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj