Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
stilgar

Belarus z EURO I czy EURO II?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
stilgar    0

Witam. Mam zamiar kupic nowego mtz'a i chcialbym poznac wasze opinie na ten temat. Z tego co sie orientuje to na dzien dzisiejszy nie ma problemuz zarejestrowaniem ciagnika z silnikiem EURO I.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

więc jeżeli niema problemu to co ? na stronie pronara silniki z euro 2 mają o wiele lepsze parametry techniczne moc co prawda 1-2 KM mniej ale za to moent obrotowy znacznie większy z 300 do 400 nawet Nm i przy niższych obr zatem spalanie mniejsze i dynamiczniejszy, no i euro 2 ma jeszcze filtr powietrz suchy tzn wkład papierowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    7

posiadam 4 lata belarusa 920.3 z EURO2 . Moim zdaniem ten silnik jest lepszy od tego bez turbiny - można spokojnie pracować już przy 1300 obr\min , jest bardzo dynamiczny moment obrotowy wynosi 420nm , spala chyba nawet mniej od tego bez turbo a moc w moim to 90 km , wystarczy mu 30 l na cały dzień z rozrzutnikiem no i ten piękny gwizd od turbiny ,zaczyna się zaraz po zapaleniu i tra nonstop .Kiedy usłyszałem ten głos, to od razu wybrałem ten ciągnik i do dziś nie żałuje tego , a słuchać go z daleka to słychać tylko lekki świst i ogólnie jest cichszy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    62

Tutaj różnicę są nie tylko w samych silnikach ale i belarus z euro 2 jest dużo ciężejszy i ma troche inne rozwiązania tak samo jak pronary 1 i pronary II jest prawie różnica 1 tony w masie własnej i z ero 2 jest duzo dłuższy chyba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    7

tu się mylisz FERDEK07 bo belarus 820 i 920 są tej samej wagi i wielkości a różnią się dodatkiem turbiny i intelkulera do silnika, a tak to to samo wiem bo u mnie w wiosce są trzy belarusy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

Dobra, może nie znam się na numeracji belarusa, ale tak jak pronary 2giej generacji są już inne tak samo jest z belarusami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    7

belarus tego samego symbola może mieć kilka w cieleń , bo wersji wyposażenia mają ogrom , tak że można wybierać i dobierać jak się chce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×