Zaloguj się, aby obserwować  
stilgar

Belarus z EURO I czy EURO II?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
stilgar    1

Witam. Mam zamiar kupic nowego mtz'a i chcialbym poznac wasze opinie na ten temat. Z tego co sie orientuje to na dzien dzisiejszy nie ma problemuz zarejestrowaniem ciagnika z silnikiem EURO I.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    317

więc jeżeli niema problemu to co ? na stronie pronara silniki z euro 2 mają o wiele lepsze parametry techniczne moc co prawda 1-2 KM mniej ale za to moent obrotowy znacznie większy z 300 do 400 nawet Nm i przy niższych obr zatem spalanie mniejsze i dynamiczniejszy, no i euro 2 ma jeszcze filtr powietrz suchy tzn wkład papierowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

posiadam 4 lata belarusa 920.3 z EURO2 . Moim zdaniem ten silnik jest lepszy od tego bez turbiny - można spokojnie pracować już przy 1300 obr\min , jest bardzo dynamiczny moment obrotowy wynosi 420nm , spala chyba nawet mniej od tego bez turbo a moc w moim to 90 km , wystarczy mu 30 l na cały dzień z rozrzutnikiem no i ten piękny gwizd od turbiny ,zaczyna się zaraz po zapaleniu i tra nonstop .Kiedy usłyszałem ten głos, to od razu wybrałem ten ciągnik i do dziś nie żałuje tego , a słuchać go z daleka to słychać tylko lekki świst i ogólnie jest cichszy .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ferdek07    71

Tutaj różnicę są nie tylko w samych silnikach ale i belarus z euro 2 jest dużo ciężejszy i ma troche inne rozwiązania tak samo jak pronary 1 i pronary II jest prawie różnica 1 tony w masie własnej i z ero 2 jest duzo dłuższy chyba :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

tu się mylisz FERDEK07 bo belarus 820 i 920 są tej samej wagi i wielkości a różnią się dodatkiem turbiny i intelkulera do silnika, a tak to to samo wiem bo u mnie w wiosce są trzy belarusy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    71

Dobra, może nie znam się na numeracji belarusa, ale tak jak pronary 2giej generacji są już inne tak samo jest z belarusami :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bel920    8

belarus tego samego symbola może mieć kilka w cieleń , bo wersji wyposażenia mają ogrom , tak że można wybierać i dobierać jak się chce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Pawelek01111111
      Podnośnik w moim belarusie po rozgrzaniu oleju opada zwłaszcza z ciężkimi maszynami. Lecz nawet na pusto gdy zgaszę miejac go na górze rano jest na dole  gdzie szukać przyczyny?
    • Przez Krzysiek12345
      Witam, mam dość poważny kłopot, wczoraj po zakończeniu pracy wracałem z pola i wyłączyłem przedni napęd a potem zmieniłem na szosowe. Następnie stała się dziwna rzecz - bieg wyskoczył a potem nie mogłem żadnego wbić. Są teraz tylko dwa -najwolniejszy terenowy do przodu i wsteczny - obojętnie czy chcę wrzucić 1,2,3 to i tak wchodzi ten sam. Nie było przy tym żadnych zgrzytów ani chrobotów. Nie mogę też ustawić dźwigni w położenie N któro umożliwia zapłon. Sam drążek lata luźno nawet gdy bieg jest wrzucony. Co to może być? Już sobie umówiłem się z mechaniorem. Miał tak ktoś kiedyś?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez rbit
      Czy tak ma być, że na rozgrzanym oleju na jałowych obrotach ciśnienie spada do ok. 1,2 bara a przy obrotach na biegach dochodzi max. tak do 3,5 bara? Jakoś od nowości nie zwracałem na to uwagi szczególnej, ale wydaje mi się, że na początku było więcej na minimalnych obrotach. Ciągnik ma dopiero zrobione 670 godzin a ma już 8 lat więc dużo nie robi a przebojów różnych z nim miałem od nowości. Nie wiem też czy to może głupie z mojej strony, ale jeśli przy tak małych przebiegach rocznie ostatnie dwa razy wymieniałem olej raz na 2 lata - nie wiem czy nie wrócić do rocznej wymiany? Na bagnecie patrzyłem to wcale nie jest jak smoła tylko brązowawy. Czy przy tym bąku/filtrze są jakieś śruby regulujące ciśnienie oleju - patrzyłem to są jakieś 3 na korpusie filtra u dołu, ale dostęp do nich jakiś dziwny jest. Czy w tym bąku może się coś zepsuć co ma wpływ na ciśnienie i jak to poznać?  Gdzie tam dokładnie w 820 jest pompa wspomagania układu kierowniczego bo świeci mi się już od dłuższego czasu kontrolka - czy ja trzeba wymienić?
    • Przez darkowe1
      Witam mam problem chyba z rozdzielaczem . Sam podnosi podnośnik nieważne w jakiej jest pozycji . Macie jakieś pomysły ? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj