Skocz do zawartości
Tadeusz1212

Pomoc w zakupie Ursusa serii 2802-8024

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ferdek07    62

Rafal88 to chyba przeciętny wynik 6 tyś mtg, może rura doprowadzająca powietrze nie była szczelna, może w dużym kurzu pracował lub na krótkich dystansach na podjazdy że się silnik nie zdążał rozgrzewać lub odwrotnie był przegrzany to wszystki skraca żywota, ale i tak 6 tyś mtg nie jest złym wynikiem, pozatym masz szersze koła więc moc była wykożystana, kumpel w c360 z 87r nie dobił do 4 tyś mtg i silnik był tak wyciuchany jak by ze 3 razy taki przebieg miał a głowica tak słaba jak z plasteliny, cóż z końca produckji c360 to już nie było to.

 

Całą tajemnica wytrzymałości mf 255 to to że był montowany z gotowych części przywożonych z angliia a w ursusie tylko składany, a 3512 to już ciągnik z polskich częsci z polskich odlewni i polskiej stali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    10

Szerokie kola mam od niedawna wiec to raczej nie jest przyczyna <_< Ale fakt nie dziwie sie ze za duzo mth. nie nakrecil bo lubie sobie przycisnac w "gaz" <_< Poza tym duzo chodzil kiedys z ratacyjna wiec to tez troche go wymeczylo :lol: Mysle ze w sobote juz MF-ik bedzie sie docieral :lol: Juz nie moge sie doczekac kiedy znow wsiade i z "pelnej stopy" ruszy sie w ciezka rtobote :)

Ps. rura doprowadzajaca powietrze jest szczelna...czesto ja sprawdzam wiec to odpada :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja też nie mogę zbytnio chwalić mf 255. Kupiony był na 25 ha(nówka), jako pomocniczy bo była jeszcze c 360. Pracował tylko w lekkich pracach, w ciężkich sobie nie radził. Wykonywał pracę typu koszenie trawy, cyklop, siewy, brony 3 m, zgrabianie, orka dwuskibowym. Ciężkie prace wykonywała c 360( kultywator, orka na gorszych polach, brony 5 m, rozrzutnik). Po 3 tyś mth MF zaczął brać olej, ok 30 litrów na rok(robił wtedy 200 mth rocznie)...Nie był przegrzany,cały dolot szczelny, olej zmieniany na czas, ogólnie bardzo zadbany i nie przemęczony. Wg mnie przy tych pracach powinien wytrzymać ponad 10 tys mth, a nie wytrzymał nawet połowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

mój mf 255 od nowosci na 30 ha, bywały lata że nie stygł z rotacyjną na zarobkach, nikt go nie oszczędzał i deptał w opór, olej zaczoł brać dopiero po przegrzaniu po 3 tys mtg jak był zalany wodą i zamarzła na dole chłodnica, i tak wymiany pierścieni tłoków nie pomagały dopiero kompletny remont silnika pomógł od tamtego czasu nigdy nie dolewamy oleju a chodzi super od czasu remontu już ma bardzo dużo mtg nastukane i nic sięnie dzieje, największe problemy w tym ciągniku były z pompą paliwową i wtryskami ale moze to i od paliwa, niestety znajomi mieli problemy z pompą paliwa w 2 - 4 letnich 3512 podczas gdy w moim mf 255 jakiekolwiek problemy zaczeły sie po 7miu latach po tym przegrzaniu a pompa paliwowa i inne takie tam po 10ciu latach i jakichś 6-7 tyś mtg, więc jak ktoś miał 3512 itp zaraz dowiadywał się u mnie jak to jest z tymi perkinsami i niestety 3512 szybciej miały różne problemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MiRol    18

U mnie jest tak, że mają U 3512 i na nie nie narzekają i mają MF 255 i też nie narzekają. Tylko i ten i ten jest za lekki to cięższych robótek...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus5714    0

mam takie pytanie czy da się tak przerobic mf 255 na ursusa 3514 czy przedni naped bedzie pasował i ile to może kosztowac??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Przedni napęd w 3514 jest taki sam ja w 4514. Ale jak zgrasz przod z tyłem to nie wiem chyba lepiej kupić jakiś oryginalny 4x4 a nie kombinować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

sam kiedyśo czymś takim myślałem pierwszy problem to nie ma wyjścia ze skrzyni drugi to wspomaganie keirownicy no i tak wogóle to po co przód przy 47km, lepiej kupić felgi 28' jak masz 32 i dać coś ala 16,9, lub jak szalec to szaleś i np. 480/70/28 jak mały lamborghini lapo przy 50km da rady na takich to i mf powinien, no albo 460/70/28 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    26

Same kola nie dużo dadzą trzeba jeszcze troche dociążyć tył i będzie lepiej szedł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus5714    0

wiesz nie zalezy mi na mocy tylko na tym aby gdy robie z turem nie musiał czepiac dodatkowego obciazenia na tył a co do opon mam w nim 14,9/28 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W skrzyni jest wstawka taka z 20 cm, zrobię foty ;) gdyby się zaparł to nie problem, ja osobiście znam właściciela Zetora "bociana" z napędem na 4 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misko    0

Jest powiedzenie "Polak potrafi". Tylko po co kombinować? Lepiej od razu kupić mocniejszego Ursusa 4514. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
javorskyp    2
Jest powiedzenie "Polak potrafi". Tylko po co kombinować? Lepiej od razu kupić mocniejszego Ursusa 4514. :P

Najlepiej kup sobie ursusa 4514DT 80KM zarąbisty chodź by ten na allegro

za 59 000 z turem i przebieg 1300mtg. De lux:)

Tur sprzedasz za 19 000 jak Ci nie potrzebny i już masz taki traktor (prawie nowy) za 40 000zł. Pozdro

 

http://www.allegro.pl/item388509307_ursus_...turem_80km.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Ciekawe ;). W instrukcji od mojego 4514 to nawet nie ma wzmianki w wyposażeniu dodatkowym, że można było mieć EHR. Jak kupowałem 4514 to miałem okazje oglądać na placu 6014, ciągnik wiglądał tak troche masywniej (miał o wiele szersze opony) i miał inną kabinę (szyby klejone, a nie przykręcane na śrudy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg93    4

To jest ten sam ehr co teraz się montuje m in w forterrach.W którymś top agrarze to opisywali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szeryf    0

Witam

Dziś pojechałem zobaczyć ursusa 4512 r. 1994 (15lat), komfortowa kabina, tylne wąskie opony-nowe, układ kierowniczy bez spomagania.

Ciągnig z wyglądu wygląda w stanie BDB.

I ty mam pytanie:

Gośc mówił, że ciągnik ma 3300 MTG.

Nie chcę mi się coś wieżyć w to że ma taki mały przebieg, gdyż w ciągniku zastały wymienione opony tylne, przednie oraz w przekładni kierowniczej jest luz.

 

Ciągnik za 30 tyśiecy.

Czy warto brać taki ciągnik czy już lepij poszukać ze spomaganiem układu kierowniczege i szerokimi oponami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin92    0

Nie warto ponieważ mój znajomy ma taki o to ciągnik i bardzo na niego narzeka gdyż jest za ciężki na przodzie i ciężko się nim kieruje. Ja bym Ci radził 4514 nawet by mógł być starszy ale dołożysz i masz nieporównywalnie lepszą prace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

Ciekawe co twój znajomy powie o kierowaniu ciapkem z turem bez wspomagania z podkręconym udźwigiem?? Ja kieruje jedno ręką. Nie wiem jak się kieruje 4512 bo nigdy nie jeździłem nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szeryf    0

Tylko, że ja szukam bez przednigo napędu - nie ma takiej potrzeby.

Czy ktoś ma 4512 bez wspomagania? Jak w nim chodzi kierownica?

 

Czy wogóle 4512 miał wspomaganie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Dominik_1211
      Witam
      Mam okazje kupic ursusa 5024 z 2006 r na komfortowej kabinie 12/4 liczba biegow. Z racij tego ze nie za bardzo moge namierzyc jakis opinii na ten temat dlatego zakladam nowy temat. Czy warto kupic taki ciagnik mam obecmie 4512 ale chcialbym zmienic na 5024. Co w porownanoi z 4512 zostalo zmienione? Jak ze spalanie i awaryjnoscia? Czy to keszcze produkcja ursusa czy jakis skladak?
       
      pozdrawiam
    • Przez rolkam72
      Witam.Myślę nad kupnem ciągnika i z kilku wytypowanych przezemnie jest właśnie ursus 4512. Piszcie proszę opinie na temat tego ciągnika. Chodzi mi o zakup ciągnika głównego do cięższych prac które by odciazyly c 360. Pisać wszystko na jego temat. Proszę również o własne sugestie czy zakup takiego ciągnika to dobry pomysł.
    • Przez lukaso111
      Tak jak w temacie interesuje mnie zakup agregatu talerzowego z chydropakiem i siewnik do tego. Mój traktor to ursus 5714 z turem. Nie wiem czy mój ursus podniesie tak owy skład ze zbożem w siewniku. Może ma ktoś podobny skład i mi pomoże. Z góry dzięki.
    • Przez Kamilukowiak
      Witam jestem posiadaczem ursusa 4514 i planuje kupić do niego tura. Mam w nim jedną pompę do hydrauliki i zastanawiam się  czy da on sobie radę przy oborniku lub w balotach z sianokiszonki. Czy będzie trzeba dokładać drugą  pompę ?
    • Przez YeLoN3
      Witam !!
       
      Mam problem z turem w 330 a dokladnie tur podnosil sie powoli i rowno!! po wymienieniu papy na nowa tur podnosi sie stopniowo ale trochce szybciej!! olej jest w normie !! czym moze to byc spowodowane??
       
       
      Wszystkim z gory dziekuje i pozdrawiam!!
×