Tadeusz1212

Pomoc w zakupie Ursusa serii 2802-8024

Polecane posty

Ferdek07    75

Rafal88 to chyba przeciętny wynik 6 tyś mtg, może rura doprowadzająca powietrze nie była szczelna, może w dużym kurzu pracował lub na krótkich dystansach na podjazdy że się silnik nie zdążał rozgrzewać lub odwrotnie był przegrzany to wszystki skraca żywota, ale i tak 6 tyś mtg nie jest złym wynikiem, pozatym masz szersze koła więc moc była wykożystana, kumpel w c360 z 87r nie dobił do 4 tyś mtg i silnik był tak wyciuchany jak by ze 3 razy taki przebieg miał a głowica tak słaba jak z plasteliny, cóż z końca produckji c360 to już nie było to.

 

Całą tajemnica wytrzymałości mf 255 to to że był montowany z gotowych części przywożonych z angliia a w ursusie tylko składany, a 3512 to już ciągnik z polskich częsci z polskich odlewni i polskiej stali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal88    13

Szerokie kola mam od niedawna wiec to raczej nie jest przyczyna <_< Ale fakt nie dziwie sie ze za duzo mth. nie nakrecil bo lubie sobie przycisnac w "gaz" <_< Poza tym duzo chodzil kiedys z ratacyjna wiec to tez troche go wymeczylo :lol: Mysle ze w sobote juz MF-ik bedzie sie docieral :lol: Juz nie moge sie doczekac kiedy znow wsiade i z "pelnej stopy" ruszy sie w ciezka rtobote :)

Ps. rura doprowadzajaca powietrze jest szczelna...czesto ja sprawdzam wiec to odpada :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

Zawsze lepszy nowszy niz starszy. Ja bym bral 3512. <_<


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Ja też nie mogę zbytnio chwalić mf 255. Kupiony był na 25 ha(nówka), jako pomocniczy bo była jeszcze c 360. Pracował tylko w lekkich pracach, w ciężkich sobie nie radził. Wykonywał pracę typu koszenie trawy, cyklop, siewy, brony 3 m, zgrabianie, orka dwuskibowym. Ciężkie prace wykonywała c 360( kultywator, orka na gorszych polach, brony 5 m, rozrzutnik). Po 3 tyś mth MF zaczął brać olej, ok 30 litrów na rok(robił wtedy 200 mth rocznie)...Nie był przegrzany,cały dolot szczelny, olej zmieniany na czas, ogólnie bardzo zadbany i nie przemęczony. Wg mnie przy tych pracach powinien wytrzymać ponad 10 tys mth, a nie wytrzymał nawet połowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

mój mf 255 od nowosci na 30 ha, bywały lata że nie stygł z rotacyjną na zarobkach, nikt go nie oszczędzał i deptał w opór, olej zaczoł brać dopiero po przegrzaniu po 3 tys mtg jak był zalany wodą i zamarzła na dole chłodnica, i tak wymiany pierścieni tłoków nie pomagały dopiero kompletny remont silnika pomógł od tamtego czasu nigdy nie dolewamy oleju a chodzi super od czasu remontu już ma bardzo dużo mtg nastukane i nic sięnie dzieje, największe problemy w tym ciągniku były z pompą paliwową i wtryskami ale moze to i od paliwa, niestety znajomi mieli problemy z pompą paliwa w 2 - 4 letnich 3512 podczas gdy w moim mf 255 jakiekolwiek problemy zaczeły sie po 7miu latach po tym przegrzaniu a pompa paliwowa i inne takie tam po 10ciu latach i jakichś 6-7 tyś mtg, więc jak ktoś miał 3512 itp zaraz dowiadywał się u mnie jak to jest z tymi perkinsami i niestety 3512 szybciej miały różne problemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus5714    0

mam takie pytanie czy da się tak przerobic mf 255 na ursusa 3514 czy przedni naped bedzie pasował i ile to może kosztowac??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Przedni napęd w 3514 jest taki sam ja w 4514. Ale jak zgrasz przod z tyłem to nie wiem chyba lepiej kupić jakiś oryginalny 4x4 a nie kombinować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

sam kiedyśo czymś takim myślałem pierwszy problem to nie ma wyjścia ze skrzyni drugi to wspomaganie keirownicy no i tak wogóle to po co przód przy 47km, lepiej kupić felgi 28' jak masz 32 i dać coś ala 16,9, lub jak szalec to szaleś i np. 480/70/28 jak mały lamborghini lapo przy 50km da rady na takich to i mf powinien, no albo 460/70/28 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pablo21    29

Same kola nie dużo dadzą trzeba jeszcze troche dociążyć tył i będzie lepiej szedł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus5714    0

wiesz nie zalezy mi na mocy tylko na tym aby gdy robie z turem nie musiał czepiac dodatkowego obciazenia na tył a co do opon mam w nim 14,9/28 <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W skrzyni jest wstawka taka z 20 cm, zrobię foty ;) gdyby się zaparł to nie problem, ja osobiście znam właściciela Zetora "bociana" z napędem na 4 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kolejorz    3

A nie lepiej od razu kupić 3514 ?


John Deere 6830 Premium | John Deere 6920 S - my dream's
Lech Poznań - Duma i tradycja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misko    0

Jest powiedzenie "Polak potrafi". Tylko po co kombinować? Lepiej od razu kupić mocniejszego Ursusa 4514. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
javorskyp    8
Jest powiedzenie "Polak potrafi". Tylko po co kombinować? Lepiej od razu kupić mocniejszego Ursusa 4514. :P

Najlepiej kup sobie ursusa 4514DT 80KM zarąbisty chodź by ten na allegro

za 59 000 z turem i przebieg 1300mtg. De lux:)

Tur sprzedasz za 19 000 jak Ci nie potrzebny i już masz taki traktor (prawie nowy) za 40 000zł. Pozdro

 

http://www.allegro.pl/item388509307_ursus_...turem_80km.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Ciekawe ;). W instrukcji od mojego 4514 to nawet nie ma wzmianki w wyposażeniu dodatkowym, że można było mieć EHR. Jak kupowałem 4514 to miałem okazje oglądać na placu 6014, ciągnik wiglądał tak troche masywniej (miał o wiele szersze opony) i miał inną kabinę (szyby klejone, a nie przykręcane na śrudy).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
greg93    4

To jest ten sam ehr co teraz się montuje m in w forterrach.W którymś top agrarze to opisywali.


Ursus & JD Rulezzzz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szeryf    0

Witam

Dziś pojechałem zobaczyć ursusa 4512 r. 1994 (15lat), komfortowa kabina, tylne wąskie opony-nowe, układ kierowniczy bez spomagania.

Ciągnig z wyglądu wygląda w stanie BDB.

I ty mam pytanie:

Gośc mówił, że ciągnik ma 3300 MTG.

Nie chcę mi się coś wieżyć w to że ma taki mały przebieg, gdyż w ciągniku zastały wymienione opony tylne, przednie oraz w przekładni kierowniczej jest luz.

 

Ciągnik za 30 tyśiecy.

Czy warto brać taki ciągnik czy już lepij poszukać ze spomaganiem układu kierowniczege i szerokimi oponami?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin92    0

Nie warto ponieważ mój znajomy ma taki o to ciągnik i bardzo na niego narzeka gdyż jest za ciężki na przodzie i ciężko się nim kieruje. Ja bym Ci radził 4514 nawet by mógł być starszy ale dołożysz i masz nieporównywalnie lepszą prace.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    535

Ciekawe co twój znajomy powie o kierowaniu ciapkem z turem bez wspomagania z podkręconym udźwigiem?? Ja kieruje jedno ręką. Nie wiem jak się kieruje 4512 bo nigdy nie jeździłem nim.


Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym.
ani każdym innym następującym po tym terminie.Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny :D

bullet_black.png

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szeryf    0

Tylko, że ja szukam bez przednigo napędu - nie ma takiej potrzeby.

Czy ktoś ma 4512 bez wspomagania? Jak w nim chodzi kierownica?

 

Czy wogóle 4512 miał wspomaganie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez emtecc
      Witam
      Użytkuje ktoś siewnik stopkowy Agro Masz 2.5m z ursusem 3512. Ma to sens czy tylko męczenie się? Sama waga (590kg) siewnika nie napawa optymizmem 
    • Przez TomaszN
      Witam czy może ktoś posiada komplety przedni napęd od ursusa 5314 ?
    • Przez Bandziornoo
      Witam wszystkich jestem nowym posiadaczem ursusa 3512  97r  nieznam się zbytnio na tych traktorach  ale podczas jazdy z górki jest cichutki jak chybryda ale już pod górkę  coś wyje tak jakby Między silnikiem a skrzynią biegów  mam tylko nadzieję że to nie będzie skrzynią biegów  a zwolnic tam nie ma  ?? Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Piotr5314
      Witam posiadam 5314 z 96r i prosze abyście napisali coś na jego temat tylko obiektywnie <_<
    • Przez Jamalek
      Witam,
      Zwracam się z prośbą o podpowiedź w dwóch tematach
      1) Nasz ursus zaczął w ostatnim sezonie dość mocno kopcić na czarno szczegolnie podczas pracy pod obciążeniem. Od czego może to być. Oleju nie bierze, słaby nie jest, czy pali więcej nie wiem nie sprawdzaliśmy leję się i jedzie. Może trochę ciężej pali na zimnym silniku szczególnie teraz w zimę- one ogólnie ciężko pala zimą ale teraz jakby trochę bardziej. Dwa sezony temu miał robione wtryski, ale czy sa ok to nie wiem. Wyciągać je do sprawdzenia czy szukać gdzieś indziej.
      2) Co się dzieje jak linka od ssania na ciepłym silniku nie chce się wcisnąć, na zimnym wciska się bez problemu. 
       
      Dziękuję za wszystkie podpowiedzi 🙂
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj