michal20

zaczepy w t-25

Polecane posty

Piotruniu25    3164

Moje zaczepy i dodatkowy zbiornik oleju.Zdjęcia zaczepów są z przed 3-4 lat,na dzień dzisiejszy jest pręt wzmacniający zaczep górny i zbiornik oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Domino788    1

Witam mam takie pytanie! Jak zmodyfikowac zaczep gorny, bo kupillem z internrtu za ok 300zl i jak chce podnies np grabiarke tasmową to walka nie pusci zaczep, i co z tym zrobic. Prosze o odpowiedzi, Pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Geo    10

Możesz tak jak ja kupić za około 250 oryginalną belkę od jumza i dołożyć oryginalny zaczep do takiej belki. Ja mam akurat od DT-a, ale możesz kupić mniejszy. Zakładasz belkę i masz zaczep do przyczepy, zdejmujesz i możesz zaczepiać maszyny na wałek. Założenie belki trwa około 15 sekund z naciągnięciem łańcuchów. Tylko ciężka cholera :).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

Witam. Mam zrobić wspornik, do którego zakłada się śrubę rzymską . Wg katalogu to się nazywa "wspornik cięgła centralnego". Jeżeli ktoś ma wymiary fabrycznego (prawdopodobnie był na 4 otwory) to bardzo proszę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297

Ten zwykly jest kiepski, lepszy taki z zaczepem gornym (dostepny na allegro)


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fza    3

Obawiam się, że takie mocowanie zaczepu górnego jest ryzykowne - przy szarpnięciu wyrwie te śruby. U mnie trzeba by robić otwory gwintowane do przykręcenia od góry. Jednak będę robił tak jak w oryginale, na razie potrzebuje ten uchwyt zwymiarować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert25a    0

Witam. Proszę o pomoc. Poszukuję oryginalnego zaczepu z hakiem do T25 - 1985 r. - meksykańska czerwień - :) , woj. lubelskie. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez ZETORRRRRR
      Witam mam taki problem nie wiem co jest wymienialiśmy pompę olejową bo się klin wyrobił na nową silnik jest ustawiony jak mówi książka na 1,5 do 3,5
      jest ustawiony na 3 złapie lekko tem. i szaleje ciśnienie skacze i maleje.
      Co jest jak je dobrze ustawić co może być wadą może regulator. Piszcie czy mieliście takie problemy i jak mieliście jak je rozwiązaliście. Pozdrawiam
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj