schiefelbein1

zapowietrzanie sie skrzyni w 1614

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

witam mam problem w 1614 zapowietrza mi sie skrzynia i pali sie lampka powyzej kierownicy.Wymienilem juz odpowietrznik na nowy i dalej nic nie pomoglo. po godzinie pracy przedni naped zaczyna ciagnac. Dlaczego tak sie dzieje i jak temu zaradzic? oleju jest dosc na miarce w skrzyni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor10045    11

Możesz wstawić fotkę tej kontrolki? I przez to Ci się napęd nie chce włączać, ostatnio u mnie był podobny problem czyżby powodem tego było zapowietrzanie się skrzyni biegów... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

rozdzielacz to raczej nie. a ta kontrolka co sie zapala to jest od tego czujnika ktory jest na skrzni biegow(jak sie zdejmie pokrywe pod nogami kierowcy to widac)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    6

Więc to jest kontrolka od wzmacniacza momentu. U mnie w 912 też się zapalała ale wzmacniacz działał poprawnie,zawsze w okresie zimowym się zapalała, a latem gasła. W 1634 w tym roku też się zapalała ale po zgaszeniu silnika gasła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
agronom83    2

ta lampka jest od ciśnienia oleju w mikropompce odpowiedzialnej za działanie wzmacniacza, WOMu i przedniwgo napędu jeśli sie świeci to masz za małe ciśnienie w tym układnie i dlatego wzmacniacz, WOM lub przedni napęd mogą nie działać poprawnie. ćiśnienie powinno tam chyba być 8-12atm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przem
      Witam moze ktos z Was przerabial skrzynie z wolnej na szybka w ursusie, chce przerobic w 1014 i zastanawiam sie jaki jest koszt takiej przerobki i czy nie beda sie dzialy jakies dziwne rzeczy z przekladnia. Predkosci na ktorych biegach sie zmienia i czy nie zacznie brakowac biegow do prac polowych, np. teraz orze 4 terenowa, a jak to bedzie wygladalo po przerobce?
    • Przez Veq9
      Witam wszystkich serdecznie,
       
      Chciałbym się dowiedzieć jak 4 biegowa SZYBKA skrzynia spisuje się w pracach polowych. Ciągnik miałby wykonywać orkę, gruberowanie, bronowanie, sianie. Aktualnie miał zamontowaną 3 biegowa i brakowało biegów głównie pod brony i siane a przy obrotach 1800 na 1ii jechał prędkością 9km/h, 3 i wynosi 7km/h. Chciałbym wiec zamontować 4-biegowa szybka skrzynie, gdyż potrzebuje biegów poniżej 10km/h i powyżej co umożliwi mi 4i(połowa), stad tez moje zainteresowanie owa skrzynia.
      Mam wiec kilka pytań do was drogich użytkowników i prośbę by nie wysłać postów jeżeli nie macie w 100% pojęcia, interesują mnie czyste fakty, gdyż na ich podstawie zapadnie decyzja.
      A mianowicie:
      —> jakie sa mniej więcej prędkości na 4biegowej szybkiej skrzyni koła 38r chodzi o 3polowa, 4polowa, 1szosowa, 2szosowq
      —> czy wszystkie biegi 1,2,3 ( oprócz 4) są takie same jak jak w zwykłej wolnej szkrzuni biegów czy tez są duzi szybsze 
      —> czy można zamontować synchronizator do skrzyni 4 biegowej nie synchronizowanej która nie posiada owego synchronizatora np od 3 biegowej, lub nowo kupionej
      —> Ursus ten posiada sprzęgło hydrauliczne czy możliwe jest wiec wymontowanie całego osprzętu, który już posiadam do sprzęgła hydraulicznego, i przerobienie skrzyni która była na pedałach zwykłych ( nie na hydraulice, tak jak w ursusie 1614) 
      —> czy po prostu zamontować skrzynie 4 biegowa wolna tylko nie rozumiem o co chodzi z skrzynkami typu 25,30,35 i która z nich byłaby najlepsza 
      —> w 1634 posiadam oryginalny żółw który w pełni funkcjonuje mogę go zastosować w 4 biegowej czy musze kupić typowo pod 4 biegowa żółwia 
    • Przez Bartizi00m
      w mojej 80-ce biegi wchodza jak bym wlanczal biegi przy duzych obrotach co to moze byc? czy to sa starte zebatki czy co?
    • Przez EwelinaPitka
      prosze o podpowiedz jak mam zalozyc taka  tarcze sprzegla jak widac na  rysunku chodzi mi o  to ktora strona   do czego
      bardzo prosze o pomoc i pozdrawiam serdecznie  dodatkowow dodam ze tak jak widac na zdjeciu to ta strona zalozylem do silnika oraz mam luz na  pedale sprzegla 

    • Przez Folenka
      Mam pytanie - jak powinna być prawidłowo założona tarcza sprzęgłowa dłuższą stroną piastki do silnika czy do skrzyni biegów?
      Dodam, że to Ursus 912.
      Dzięki za odpowiedźi.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.