Zaloguj się, aby obserwować  
asior14

Luzy w kierownicy MTZ-82

Polecane posty

asior14    11

Czy wie ktoś może jak zniwelować luzy w kierownicy bo się na drodze zmieścić nie mogę.... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kobra89    71

Tez mam ten problem z serwem i juz ja czego nie robiłem i tak po jakimś czasie znowu jest to samo. Niestety nie da się tego luzu zlikwidowac no chyba że zmienic serwo.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

na tej kolumnie wspomagającej jest śruba z nakrętką to należy ją wkręcić z jakąś siłą i odkręcić o 1/8

 

u mnie popuszcza się wąs pod kolumną co trzyma 2 drążki (zepsute zabezpieczenie) i wystarczy oraz mam luz na frezach na wałku od kierownicy (nad chłodnicą) to smarnąłem klejem

 

no i teraz prawie dobrze (no i jeszcze końcówki dociągnąć trzeba no chyba że już do wymiany)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    15

Wieczny problem z układem kierowniczym...

u mnie niestety to samo ale ostatnio bratu przypadkiem udalo sie zlikwidować luzy ... jednak nie ma nic za darmo, nie ma luzów koła nie lataja ale za to kierownica cieżej chodzi nie tak strasznie ale juz gałką byloby cieżko ..

a wiec jeśli ktoś sie zdecyduje to niech zdejmie pokrywe z kolumny i dokręci ten 'ślimak' poziomy no i przy okazji można zobaczyć na łożysko...jeśli łozysko bedzie dobre a ślimak dokręcony to nie bedzie luzów ale jak mówie kierownica bedzie cieżej chodzic ...


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

trzeba dokręcic was pod kolumna ile ma sie siły i niema luzów tak jak to było w moim przypadku ciągnołem klucz dwumetrowom rura i dokręciłem na hama i luzów niema

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asior14    11

a wiecie może co morze być powodem że w lewą stronę koła skręcają mocniej a w prawiej słabiej. co to może być :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

a wiecie może co morze być powodem że w lewą stronę koła skręcają mocniej a w prawiej słabiej. co to może być ;)

U mnie jest tak samo..


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    80

Ja miałem taki sam problem wMTZ czyli brakło szosy no i ręce można było pourywać.

Jedyne wyjście z tej sytuacji to przerobienie całego układu kierowniczego .Koszt to

min.1500-1800zł.Zakup noewj kolumny kierowniczej, orbitrolu, przewodów,siłownika ,wsporników

itp.Po przerobieniu na orbitrol problemu z lataniem naprawde niema.Ja mam tak już 6 lat

i szczeże polecam.Najtańsze części można kupić w Narwi u producenta lub w Czarnej

Białostockiej (nazwy niepamientam ale jest dzieś na alegro)

http://www.allegro.pl/item808123570_wspomaganie_na_orbitrol_mtz_belarus_pronar_kpl.html

to rozwiąże problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielo89    0

u mnie w belarusie 820 jest inny problem a dokładnie to kierownicą kręci sie praktycznie tylko w prawą stronę. po przejechaniu 100m po drodze to kierownica trzeba wykonać ze 2 pełne obroty w prawo .także jazda polega praktycznie na ciągłym odbijaniu w prawo . mam w nim wspomaganie na siłownik ale co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

może orbitrol wysiadł? Nic nie było dłubane w orbitrolu?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez kris148a
      Witam, kupiłem nowy rozdzielacz ten pod kierownicę i pracował dobrze, bylem z niego zadowolony chodź przełączanie z kolejnych pozycji było trochę odporne. Po 3 miesiącach przestała odbijać wajcha gdy ramiona doszły do samej góry, oraz nie mogę delikatnie opuścić ramion bo jest opór a potem zaraz ostro ramiona z maszyną opadają i uderza o ziemię a przedtem mohlwm powoli opuszcza. Ma ktoś na to jakiś patent? Odesłał bym ale uziemnie ciągnik a jakie znowu za jakiś czas stać się to samo to jeśli jest jakiś sposób naprawy tego ro wolę ja to zrobić. Pomoże ktoś?
    • Przez Tomasz3p
      Witam Panowie.
      Otóż mam taki problem po remoncie silnika gdy się silnik nagrzeje do przez wydech idzie oliwa. Pierścienie na tłokach są dobrze pozakładane Czy to może być wina pękniętej głowicy? Czy może być jakaś jeszcze inna przyczyna?
    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez kordzio14
      Cześć. Mam problem z Wladimircem. 
      Wyskakuje pierwszy i drugi bieg. Po wrzuceniu biegu i puszczaniu sprzęgła od razu wyskakuje. Nie zdążę nawet puścić pedału sprzęgła. Nie da sie ruszyć ciągnikiem. Ruszę z miejsca tylko wtedy, gdy przytrzymam dźwignie biegów, żeby nie odskoczyła. 
      Gdzie można szukać rozwiązania problemu? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj