Zaloguj się, aby obserwować  
asior14

Luzy w kierownicy MTZ-82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Mtz-82
kobra89    66

Tez mam ten problem z serwem i juz ja czego nie robiłem i tak po jakimś czasie znowu jest to samo. Niestety nie da się tego luzu zlikwidowac no chyba że zmienic serwo.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    112

na tej kolumnie wspomagającej jest śruba z nakrętką to należy ją wkręcić z jakąś siłą i odkręcić o 1/8

 

u mnie popuszcza się wąs pod kolumną co trzyma 2 drążki (zepsute zabezpieczenie) i wystarczy oraz mam luz na frezach na wałku od kierownicy (nad chłodnicą) to smarnąłem klejem

 

no i teraz prawie dobrze (no i jeszcze końcówki dociągnąć trzeba no chyba że już do wymiany)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

Wieczny problem z układem kierowniczym...

u mnie niestety to samo ale ostatnio bratu przypadkiem udalo sie zlikwidować luzy ... jednak nie ma nic za darmo, nie ma luzów koła nie lataja ale za to kierownica cieżej chodzi nie tak strasznie ale juz gałką byloby cieżko ..

a wiec jeśli ktoś sie zdecyduje to niech zdejmie pokrywe z kolumny i dokręci ten 'ślimak' poziomy no i przy okazji można zobaczyć na łożysko...jeśli łozysko bedzie dobre a ślimak dokręcony to nie bedzie luzów ale jak mówie kierownica bedzie cieżej chodzic ...


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

trzeba dokręcic was pod kolumna ile ma sie siły i niema luzów tak jak to było w moim przypadku ciągnołem klucz dwumetrowom rura i dokręciłem na hama i luzów niema

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asior14    4

a wiecie może co morze być powodem że w lewą stronę koła skręcają mocniej a w prawiej słabiej. co to może być :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

a wiecie może co morze być powodem że w lewą stronę koła skręcają mocniej a w prawiej słabiej. co to może być ;)

U mnie jest tak samo..


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

Ja miałem taki sam problem wMTZ czyli brakło szosy no i ręce można było pourywać.

Jedyne wyjście z tej sytuacji to przerobienie całego układu kierowniczego .Koszt to

min.1500-1800zł.Zakup noewj kolumny kierowniczej, orbitrolu, przewodów,siłownika ,wsporników

itp.Po przerobieniu na orbitrol problemu z lataniem naprawde niema.Ja mam tak już 6 lat

i szczeże polecam.Najtańsze części można kupić w Narwi u producenta lub w Czarnej

Białostockiej (nazwy niepamientam ale jest dzieś na alegro)

http://www.allegro.pl/item808123570_wspomaganie_na_orbitrol_mtz_belarus_pronar_kpl.html

to rozwiąże problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielo89    0

u mnie w belarusie 820 jest inny problem a dokładnie to kierownicą kręci sie praktycznie tylko w prawą stronę. po przejechaniu 100m po drodze to kierownica trzeba wykonać ze 2 pełne obroty w prawo .także jazda polega praktycznie na ciągłym odbijaniu w prawo . mam w nim wspomaganie na siłownik ale co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

może orbitrol wysiadł? Nic nie było dłubane w orbitrolu?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz95
      Witam. jestem zainteresowany kupnem belarusa. i czytałem ze jedne maja taka skrzynie a drugie taka. czym sie rózni skrzynia zsynchronizowana od niezsynchronizowanej. i która jest lepsza?
    • Przez BAD80
      Witam,
      posiadam mtz-82 z 96r. jestem jego drugim włascicielem. W ciągniku po dokonaniu zakupu zauwazyłem, że brakuje na spodzie ciągnika pokrywy tu pod tarczą sprzegłową.
      Dopiero podczas pracy uświadomiłem sobie z jakiego powodu - ciągnik jak się rozgrzeje to przez ten otwór wycieka olej. Jak chwilę postoi to pod spodem tworzyła się mała kałuża z oleju bo kapało. Widocznie nie ma tej pokrywy bo inaczej olej by się gromadził i by zaolejał tarcze sprzegłową ( tak myslę sam) Ostatnio musiałem zrobić przegląd, więc postanowiłem dorobić tą pokrywę tymczasowo, tak by nie nakapało na stacji;) Po powrocie i krótkiej pracy w polu zauważyłem, że olej zaczyna wyłazić naokoło szczeliny tu gdzie jest złączony przód ciągnika z tyłem ( tak myśle, że pewnie obracające się sprzegło tak rozbryzgało aż szczelinami olej wyszedł?), postanowiłem wykrecić tą pokrywe pod sprżegłem i wtedy wylało się sporo oleju i dosłownie ciurem się leje teraz jak jest rozgrzany i zwłaszcza wtedy gdy jest załączony WOM, natomiast na tej pokrywce zostało sporo syfu - tylko po jednym dniu. Moje pytanie jest takie skąd on się tam bierze i co mogło puścić? najpewniej przedostaje się ze skrzyni biegów bo tam stwierdzam ubytek oleju. Od spodu widzę, że olej gdzieś z góry wycieka i chyba bez rozpoławiania ciągnika nie da się stwierdzić gdzie jest defekt. Czy ktoś się już spotkał z czymś takim? Może ktoś posiada jakieś rysunki/katalog części gdzie jest narysowane co tam po kolei jest? W załączeniu kilka fotek... Z gory dziękuję za pomoc, mam ten ciągnik od niedawna, więc dopiero się go "ucze"

    • Przez ceston
      Czy jest możliwość kupienia samej gwiazdy na 8 szpilek do mtz 820 na przednie kola?
    • Przez MazurTOP
      Witam!!!
       
      Mam problem w MTZ 82 wyskakuje mi co jakis czas po trasie 9wiątka co jest???. skrzynia cicho pracuje
    • Przez johenek
      Witam
      Przepraszam jeśli temat się powtaża ale zalerzy mi na szybkiej odpowiedzi, a nie mogę nigdzie znaleźć podobnego tematu
       
       
      Mianowicie mam problem z odpalaniem mojego Belarusa, gdyż czasami odpala normalnie z kluczyka, a czasami słychać tylko takie tyknięcie przekaźnika po przekręceniu kluczyka i trzeba odpalać na zwarcie.
      Nie wiem co może być popsute ponieważ nie znam się dobrze na elektryce.
      Może ktoś się już z takim problemem spotkał i wie co trzeba wymienić
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.