Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
asior14

Luzy w kierownicy MTZ-82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MTZ-82
kobra89    66

Tez mam ten problem z serwem i juz ja czego nie robiłem i tak po jakimś czasie znowu jest to samo. Niestety nie da się tego luzu zlikwidowac no chyba że zmienic serwo.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    64

na tej kolumnie wspomagającej jest śruba z nakrętką to należy ją wkręcić z jakąś siłą i odkręcić o 1/8

 

u mnie popuszcza się wąs pod kolumną co trzyma 2 drążki (zepsute zabezpieczenie) i wystarczy oraz mam luz na frezach na wałku od kierownicy (nad chłodnicą) to smarnąłem klejem

 

no i teraz prawie dobrze (no i jeszcze końcówki dociągnąć trzeba no chyba że już do wymiany)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

Wieczny problem z układem kierowniczym...

u mnie niestety to samo ale ostatnio bratu przypadkiem udalo sie zlikwidować luzy ... jednak nie ma nic za darmo, nie ma luzów koła nie lataja ale za to kierownica cieżej chodzi nie tak strasznie ale juz gałką byloby cieżko ..

a wiec jeśli ktoś sie zdecyduje to niech zdejmie pokrywe z kolumny i dokręci ten 'ślimak' poziomy no i przy okazji można zobaczyć na łożysko...jeśli łozysko bedzie dobre a ślimak dokręcony to nie bedzie luzów ale jak mówie kierownica bedzie cieżej chodzic ...


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

trzeba dokręcic was pod kolumna ile ma sie siły i niema luzów tak jak to było w moim przypadku ciągnołem klucz dwumetrowom rura i dokręciłem na hama i luzów niema

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asior14    4

a wiecie może co morze być powodem że w lewą stronę koła skręcają mocniej a w prawiej słabiej. co to może być :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

a wiecie może co morze być powodem że w lewą stronę koła skręcają mocniej a w prawiej słabiej. co to może być ;)

U mnie jest tak samo..


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

Ja miałem taki sam problem wMTZ czyli brakło szosy no i ręce można było pourywać.

Jedyne wyjście z tej sytuacji to przerobienie całego układu kierowniczego .Koszt to

min.1500-1800zł.Zakup noewj kolumny kierowniczej, orbitrolu, przewodów,siłownika ,wsporników

itp.Po przerobieniu na orbitrol problemu z lataniem naprawde niema.Ja mam tak już 6 lat

i szczeże polecam.Najtańsze części można kupić w Narwi u producenta lub w Czarnej

Białostockiej (nazwy niepamientam ale jest dzieś na alegro)

http://www.allegro.pl/item808123570_wspomaganie_na_orbitrol_mtz_belarus_pronar_kpl.html

to rozwiąże problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielo89    0

u mnie w belarusie 820 jest inny problem a dokładnie to kierownicą kręci sie praktycznie tylko w prawą stronę. po przejechaniu 100m po drodze to kierownica trzeba wykonać ze 2 pełne obroty w prawo .także jazda polega praktycznie na ciągłym odbijaniu w prawo . mam w nim wspomaganie na siłownik ale co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

może orbitrol wysiadł? Nic nie było dłubane w orbitrolu?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Karwan91tdi
      Witam kupiłem ostatnio mtz 82 z 1984 r usterki w nim to nie działający przekaźnik wom oraz z hydraulika gdyż siłownik podnosi tylnie cięgła do góry a po powrocie dźwigni w pozycje 0 cięgła samoczynnie opadają . Czy ktoś może mi poradzić jakie mogą być przyczyny podanych usterek?
    • Przez Lukasz9696x
      Witam kupiłem ciągnik jumz ktory poprzednio był koparko spycharką przerobiłem go na ciągnik rolniczy i mam problem ktory dotyczy przeglądu mianowicie jest napisane ze to pojazd specjalny i nie moge nigdzie w okolicy zrobić przeglądu czy mozna coś z tym zrobić ?
    • Przez emergency12
      Witam, Planuje kupić belarusa 952.6 (identyczny jak 952.5 tylko z podwójnym wtryskiem ad blue). Jak oceniacie ten ciągnik? 952.5 kosztował 123 tys brutto, 95km. warto dokładać pieniędzy do lepszego ciągnika na 20ha?
    • Przez czesio200
      witam mam problem z ładowaniem w moim mtz 82 z 2000r ładowanie jest ale słabe wymieniłem regulator na nowy i dalej jest to samo czyli bez świateł jako tako ładuje a na światłach wcale. miernikiem wyszło że ładuje na 11 z groszami i na zegarze pokazuje podobnie. co może być przyczyną jeśli alternator to jaki kupić nowy tzn są różnej mocy 700 i 1000W który kupić? do alternatora ida tylko 2 kable gruby i cienki. Aku są 2X 12V 125ah
    • Przez Marcin1987
      Mam pytanie skierowane do właścicieli Mtz-ów i nie tylko czy przy ujemnej temperaturze macie problemy z uruchomieniem silnika bo podobno ruskie ciężko odpalają zimą chyba że ktoś ma rozrusznik ''planetarny'' to jest dużo łatwiej ja swojego mam na tym fabrycznym i mam go dopiero od lutego czekam na wasze wypowiedzi Pozdrawiam
×