Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
asior14

Luzy w kierownicy MTZ-82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MTZ-82
kobra89    66

Tez mam ten problem z serwem i juz ja czego nie robiłem i tak po jakimś czasie znowu jest to samo. Niestety nie da się tego luzu zlikwidowac no chyba że zmienic serwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    62

na tej kolumnie wspomagającej jest śruba z nakrętką to należy ją wkręcić z jakąś siłą i odkręcić o 1/8

 

u mnie popuszcza się wąs pod kolumną co trzyma 2 drążki (zepsute zabezpieczenie) i wystarczy oraz mam luz na frezach na wałku od kierownicy (nad chłodnicą) to smarnąłem klejem

 

no i teraz prawie dobrze (no i jeszcze końcówki dociągnąć trzeba no chyba że już do wymiany)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

Wieczny problem z układem kierowniczym...

u mnie niestety to samo ale ostatnio bratu przypadkiem udalo sie zlikwidować luzy ... jednak nie ma nic za darmo, nie ma luzów koła nie lataja ale za to kierownica cieżej chodzi nie tak strasznie ale juz gałką byloby cieżko ..

a wiec jeśli ktoś sie zdecyduje to niech zdejmie pokrywe z kolumny i dokręci ten 'ślimak' poziomy no i przy okazji można zobaczyć na łożysko...jeśli łozysko bedzie dobre a ślimak dokręcony to nie bedzie luzów ale jak mówie kierownica bedzie cieżej chodzic ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

trzeba dokręcic was pod kolumna ile ma sie siły i niema luzów tak jak to było w moim przypadku ciągnołem klucz dwumetrowom rura i dokręciłem na hama i luzów niema

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asior14    4

a wiecie może co morze być powodem że w lewą stronę koła skręcają mocniej a w prawiej słabiej. co to może być :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

a wiecie może co morze być powodem że w lewą stronę koła skręcają mocniej a w prawiej słabiej. co to może być ;)

U mnie jest tak samo..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

Ja miałem taki sam problem wMTZ czyli brakło szosy no i ręce można było pourywać.

Jedyne wyjście z tej sytuacji to przerobienie całego układu kierowniczego .Koszt to

min.1500-1800zł.Zakup noewj kolumny kierowniczej, orbitrolu, przewodów,siłownika ,wsporników

itp.Po przerobieniu na orbitrol problemu z lataniem naprawde niema.Ja mam tak już 6 lat

i szczeże polecam.Najtańsze części można kupić w Narwi u producenta lub w Czarnej

Białostockiej (nazwy niepamientam ale jest dzieś na alegro)

http://www.allegro.pl/item808123570_wspomaganie_na_orbitrol_mtz_belarus_pronar_kpl.html

to rozwiąże problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielo89    0

u mnie w belarusie 820 jest inny problem a dokładnie to kierownicą kręci sie praktycznie tylko w prawą stronę. po przejechaniu 100m po drodze to kierownica trzeba wykonać ze 2 pełne obroty w prawo .także jazda polega praktycznie na ciągłym odbijaniu w prawo . mam w nim wspomaganie na siłownik ale co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×