Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
asior14

Luzy w kierownicy MTZ-82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
MTZ-82
kobra89    66

Tez mam ten problem z serwem i juz ja czego nie robiłem i tak po jakimś czasie znowu jest to samo. Niestety nie da się tego luzu zlikwidowac no chyba że zmienic serwo.


Modernizacja gospodarstwa juz w trakcie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sebe1033    78

na tej kolumnie wspomagającej jest śruba z nakrętką to należy ją wkręcić z jakąś siłą i odkręcić o 1/8

 

u mnie popuszcza się wąs pod kolumną co trzyma 2 drążki (zepsute zabezpieczenie) i wystarczy oraz mam luz na frezach na wałku od kierownicy (nad chłodnicą) to smarnąłem klejem

 

no i teraz prawie dobrze (no i jeszcze końcówki dociągnąć trzeba no chyba że już do wymiany)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

Wieczny problem z układem kierowniczym...

u mnie niestety to samo ale ostatnio bratu przypadkiem udalo sie zlikwidować luzy ... jednak nie ma nic za darmo, nie ma luzów koła nie lataja ale za to kierownica cieżej chodzi nie tak strasznie ale juz gałką byloby cieżko ..

a wiec jeśli ktoś sie zdecyduje to niech zdejmie pokrywe z kolumny i dokręci ten 'ślimak' poziomy no i przy okazji można zobaczyć na łożysko...jeśli łozysko bedzie dobre a ślimak dokręcony to nie bedzie luzów ale jak mówie kierownica bedzie cieżej chodzic ...


mtz82, mtz82,mtz82,mtz80,wladymirec,pronar 1221A nie ma to jak miec cały wschód pod domem :)
21 November 09 rok wejście w AF

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

trzeba dokręcic was pod kolumna ile ma sie siły i niema luzów tak jak to było w moim przypadku ciągnołem klucz dwumetrowom rura i dokręciłem na hama i luzów niema

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asior14    4

a wiecie może co morze być powodem że w lewą stronę koła skręcają mocniej a w prawiej słabiej. co to może być :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
saj    0

a wiecie może co morze być powodem że w lewą stronę koła skręcają mocniej a w prawiej słabiej. co to może być ;)

U mnie jest tak samo..


Mtz 82, Ursus c330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmermf    78

Ja miałem taki sam problem wMTZ czyli brakło szosy no i ręce można było pourywać.

Jedyne wyjście z tej sytuacji to przerobienie całego układu kierowniczego .Koszt to

min.1500-1800zł.Zakup noewj kolumny kierowniczej, orbitrolu, przewodów,siłownika ,wsporników

itp.Po przerobieniu na orbitrol problemu z lataniem naprawde niema.Ja mam tak już 6 lat

i szczeże polecam.Najtańsze części można kupić w Narwi u producenta lub w Czarnej

Białostockiej (nazwy niepamientam ale jest dzieś na alegro)

http://www.allegro.pl/item808123570_wspomaganie_na_orbitrol_mtz_belarus_pronar_kpl.html

to rozwiąże problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
danielo89    0

u mnie w belarusie 820 jest inny problem a dokładnie to kierownicą kręci sie praktycznie tylko w prawą stronę. po przejechaniu 100m po drodze to kierownica trzeba wykonać ze 2 pełne obroty w prawo .także jazda polega praktycznie na ciągłym odbijaniu w prawo . mam w nim wspomaganie na siłownik ale co to może być ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    20

może orbitrol wysiadł? Nic nie było dłubane w orbitrolu?


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez panmino
      Chciałbym przenieść rozdzielacz hydrauliczny bliżej panelu z dźwignią podnośnika w MTZ 1025, ponieważ jest on za daleko i niewygodnie się go obsługuje. Jak się do tego zabrać? Ktoś z Was przerabiał taki temat? Wiem tylko, że stary należy pominąć i założyć nowy. Trzy sekcje z pływaniem, jak w oryginale.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez panmino
      Podczas czyszczenia filtra oleju skrzyni biegów w swoim nowo kupionym 7-letnim Belarusie 1025 zauważyłem dużo opiłków w złotym kolorze. Mosiądz najprawdopodobniej, lub miedź oczywiście. No i nie wiem, czy już się zacząć martwić, czy na coś szczególnie zwrócić uwagę? Skrzynia biegów raczej bez zarzutu działa, ale dopiero kilka godzin nim jeździłem, więc mogłem nie zauważyć problemu. Traktor ma 2500mth, i wiem , że poprzedni właściciel nie czyścił filtra a powinien być myty regularnie. Co mogę sprawdzić?
    • Przez ceston
      Witam kupilem nowy alternator do mtz 820 problem w tym ze zaraz na starcie po odpaleniu wedlug obrotomierza mam 2000 obrotow po przygazowaniu spada I sie podnosi co moze byc przyczyna.
    • Przez ursusek94
      witam, podpiąłem do mtz pług 4x35 w celu sprawdzenia czy podnośnik trzyma, podniosłem i tak z pół godziny trzymał i zaczął powoli opadać, ale tym sie nie martwię, po jakimś czasie zauważyłem olej pod siłownikiem, co znaczy że cieknie pewnie na uszczelniaczu, co znaczy że musze wymieniać uszczelniacz? no i jeszcze olej cieknie dużo mocniej z pompy hydraulicznejz lewej strony, co sie dzieje, czy to jest normalne w mtz? jakiego oleju używacie do hydrauliki w swoich MTZ? zakładam nowy temat o hydraulice bo nie znalazłem nigdzie odpowiedzi. proszę o szubką pomoc, bo zaraz w pole trzeba ruszać.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.