Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mateo21

łącznik przedniego napędu z silnikiem mtz 82

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mateo21    0

Witam wszystkich

mam pytanie czy ktos posiada takową część jak na zdjęciu i jak wyciągnąć te sworznie zannaczyłem na zdjęciu czy je się wykręca czy wyciąga

nie moge dodac zdjęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

chodzi Ci o przedni most napędowy jak jest połączony z ramą wahliwie. Bo chcesz wymienić tulejki (a sworznie dobre?) one się wyciągają (nie są wkręcone) mają gwint w środku by je wyciągnąć na zewnątrz (w żadnym razie nie wbijaj do środka mostu ich) a wkręcić możesz końcówki od cięgła górnego/centralnego od tylnego TUZu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo21    0

tak chodzi mi o tą rame chce ją wymienic całą bo jest pęknięta pytam bo może ktoś taką posiada używaną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

K1ROVEZ    0

Ja bym to jednak radził wymienić, to szkielet ciągnika, poza tym spawanie żeliwa w warunkach 'słabo warsztatowych' raczej nie przyniesie oczekiwanych efektów.

Pięć stów to nie tak znowu dużo za taki odlew, jeśli to białoruski orginał...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pynczor    2

mi nie chodziło żeby spawać tylko u mnie w MTZ'tach robi sie taki szkielet zespawany (taki prostokąt bez jednego boku) pasowny na rame no i sie skreca na chyba 10 srubach jak sie nie myle, tyle juz jezdzimy po lesie i w polu i nie pękł ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo21    0

Witam

z jednej strony pękło już całkiem a z drugiej naderwane już jest, dobrze że tylko tyle się stało poza małą dziurką w chłodnicy.która powstała po włączeniu przedniego napędu dopchało chłodnice do wiatraka ,myślałem też to jakoś poskręcać ale jednak wymienie na nowe, dzięki wielkie za zainteresowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez bekba
      Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
×