emilchaja

MF 698 delikatny dym z odmy silnika

Polecane posty

emilchaja    24

Witam,przed żniwami nabyłem mf 698 cały ten okres ciągnik pracował bez zarzutów(talerzowanie głęboka orka) tz.nie kopci ładnie się wkręca na obroty.W sobotę pod koniec orki stojąc obok ciągnika zauważyłem że z odmy silnika delikatnie wydobywa się dymek. I tu moje pytanie czy jest to rzecz normalna czy świadczy moze o jakiejś usterce np. zużyte pierścienie lub prowadnice zaworów.Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Raczej nic się nie popsuło.Pewnie ma parę set motogodzin i zaczyna kopcić.Jak będzie ostro kopcił będzie słabszy to kapitałka silnika się należy. Nie masz się czym martwić :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Wydaje mi się że to para ponieważ jest to widoczne tylko wtedy gdy ciągnik jest ustawiony pod słonice

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

Kapie olej z odmy? Gdyby dawało prawie jak z rury wydechowej to możesz się martwić, a tak to naturalne zjawisko, możesz na wszelki wypadek sprawdzić luzy za zaworach może wydechowe zawory mają mały luz, a jesli nie ubywa oleju to jest OK :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emilchaja    24

Ferdek07 olej z odmy nie kapie i oleju z silnika też nie ubywa, luz na zaworach wydechowych sprawdzę tylko nie wiem jaki powinien być ?tak jak w mf 255 0.30mm? jeśli ktoś wie jaki ma być w mf 698 to niech napisze.Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
congo    0

Luz na zaworach powinien być taki: 0,3mm na zimnym a 0,25mm na ciepłym na wdechu i wydechu. (Dla silnika A4.318)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qba333    14

a jezeli kapie z odmy i oleju ubywa to co wtedy?? jakie moga byc przyczyny? Dodam ze ciagnik nie kopci pod obciazeniem az sam sie dziwie jedynie troche przy dodaniu gazu ale to chyba normalne :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
    • Przez luki08
      Witam zastanawiam się nad zakupem agregatu do mojego ferdka i tu pytanie czy użytkuje ktoś podobny agregat i mógłby się podzielić opinią.  Pole i tak uprawiałbym wstępnie  agregatem na wąskim zębie z podwojnym wałkiem strunowym a ten byłby do ostatniego przejazdu z siewnikiem 

       Ten agregat nie ma hydropaka ale jest lekki około 250 kg i "krótki " myślę że jak z przodu dorzuce 100kg powinno się dać tym pracować.  
      Będę wdzięczny za każdą poradę.
    • Przez Dabek321
      Witam ostatnio często Massey nie chcę wogule ruszyć ni nic wchodzą dwa biegi, 1 i 3 wtedy rewers ani nic nie reaguje massey nie chce ruszyć trzeba odczekać jakiś czas żeby to minęło dość długo. Czy ktoś miał podobny problem?
    • Przez Piotrpiotrek89
      Cześć,
      Gdzie znajdę dane dot. Dmc przyczepy z hamulcem? Niestety wymagają tego przy rejestracji, a nigdzie nie mogę znaleźć takiej informacji. Z góry dziękuję.
    • Przez 35bogus
      Witam, 
      Potrzebuje ustawić pompę wtryskową w MF690 1983r. Odebrałem pompę i wtryski od fachowca. Chcę ustawić prawidłowo pompę wtryskową ale nie mam pewności czy dobrze się do tego zabieram. Zaraz po świętach chce to zrobić. 
      Od początku. Kręcę kołem zamachowym, pojawiają mi się dwa znaki jeden po drugim, wnioskuję że to moment wtrysku, dalej kręcę mam jedną kreskę podejrzewam GMP 1 tłoka. Cofam do tych pierwszych dwóch znaków ale nie wiem na który ustawić. Bo jak ustawiam na drugim to w pompie nie mogę ustawić znaku C na koniec segera. Pompa była u dobrego fachowca. Może ja na zły znak ustawiam. Proszę o poradę czy ustawiać na tym pierwszym z tych dwóch czy na dym drugim z tych dwóch. Będę wdzięczny za podpowiedź jak ustawić koło zamachowe żeby potem ustawić pompę.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj