Zaloguj się, aby obserwować  
Tomasz S

Orbitrol

Polecane posty

mtracz    76

Przy zgaszonym silniku praktycznie nie da sie skrecić kierownicą na orbitolu, a gdy jest serwo bedzie ciężko ale sie da.

Orbitol jest w pełni hydrauliczny wiec bez działajacej pompy nie działa. Wspomaganie na orbitol składa sie z orbitolu(rozdzielacza) do którego jest przykęcona kierownica, pompy i siłownika, no i przewodów.

 

Serwo natomiast. Z serwa wystaja oba drążki kierownicze. Do serwa przykręcona jest kierownica. Serwo to przekładnia kierownicza ale wspomagana hydraulicznie (elektrycznie).Do serwa także potrzebna jest pompa hydrauliczna i przewody.

Taka jest moja wiedza na temat wspomagania. A czy prawidłowa??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

w 7211 serwo wspomaga znaczy tak drążek łączy ramię z przekładni kierowniczej z kołem (czyli jak bez ) ale dodatkowo w tym ramieniu przekładni kierowniczej jest miejsce na 2 drążek na którym jest siłownik a druga jego strona jest na sztywno kadłuba z przodu ,no i do tego ramienia przekładni jest dołączony jeszcze 3 drążek :lol: który jest polączony z zaworem który jest na siłowniku i każdy ruch kierownicą powoduje że on się przymuka i otwiera i steruje siłownikiem w efekcie czego kierownica kręci się leciutko.

 

A elekryczne wspomaganie jest tylko w samochodach ,i pewnie w dużych ciągnikach ale nie wspomaganie a sterowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

xxxxxxxxx

Edytowano przez klocek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
barol    0

Ale czy siłownik od orbitrolu jest montowany przy osi a siłownik od serwa jest montowany przy drążku kierowniczym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piasek186    1

Witam !

Potrzebuje informacji jak wyregulowac wspomaganie orbitrol tzn. ustwaić żeby podczas kręcenie kierownicą było mniej obrotów . W prawą stronę kręcę 5 obrotów, a w lewą 4,5. Jest to denerwujące bo kierownica jest duża i do tego tyle obrotów :angry: .

Prosze o pomoc ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

tego nie reguluje się masz oryginał czy przeróbkę ,nieznam się ale może to wynikac z tego żę masz za duży siłownik albo prędzej za mąłą wydajność pompy czy coś z przepustowością orbitola

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piasek186    1

no chyba oryginał to jest, ale siłownik jest w miare duży moze dlatego. Jak kupowałem ciagnik to nic nie mówił żeby było nieoryginalne.A co mogę zrobić żeby lepiej się kręciło wymienić siłownik o mniejszej pojemnośći czy pompę o większej wydajności ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    29

orbitrol daje określoną ilość oleju na obrót i zmiana pompy nic nie da są orbitrole które dają 100cm sześcienne na obrót a są i takie po 180 czyli prawie dwa razy więcej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez t-tas
      pytam Was jako praktyków jakie lejecie oleje do skrzyni biegów w ciagnikach Ursus,Zetor.Osobiście niemam ciągnika ale czasem zdarza mnie się grzebnąć(ostatnio długa walka z zetorem 7245) i zastanawiam się jaki olej lejecie do skrzyń skoro olej ten zasila układ hydrauliczny. wiem,że olejem który można lać do skrzyni i hydrauliki jest Boxol ale ludzie leją hipol-ostatnio przez hipol w skrzyni zetora nauczyłem się rozbierać i składać na czas podnośnik i rozdzielacz zetora i to z zamknietymi oczami
    • Przez MFargo
      Witam poleci ktoś zamienik oryginalnego filtra paliwa do claasa ? 
      2008r
    • Przez artur04c
      Witam
      Czy stosował ktoś olej do skrzyni MANNOL Multifarm STOU 10W-40 chcę zrobić jako zastępczy fusch agrifarm 10w40, ale może ktoś ma doświadczenie z mannol ?
    • Przez seba2017
      Witam. Chciał bym przejść na jeden olej we wszystkich ciągnikach  ( starszych) bo teraz używam w każdym inny. Firma wykonująca remont silnika polecała mi Mobil Delvac 15w40 lub lepszy. Zauważyłem że polski olej Platinum Ultor Plus 15w40 ma te same klasy jakościowe  API: CI-4/CH-4/CG-4/ SL/ SJ    w ACEA też podobnie: E7/ E5 /E3/B4 /B3 /A3. Czy będzie różnica w ochronie silnika w ciężkiej pracy w wysokiej temperaturze stosując jeden i drugi olej. Jeżeli byłaby podobna jakość to wybrał bym polski olej z racji patriotyzmu zakupowego. O różnicę w cenie mi nie chodzi. Jakie jest Wasze zdanie: nie będzie za dużej różnicy między tymi olejami czy Mobil jest zauważalnie lepszy ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj