Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
mario509

Problem z NH TD80D

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mario509    0

zaciął sie rewers i nie mozna zmienic kierunku jazdy.może ktoś wie co jest przyczyna.z góry dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarioS    1

ile masz mth??

czy jak zmieniałeś kierunek jazdy to sie dobrze zatrzymywałeś czy podczas jazdy??

normalnie Ci wchodzą biegi??

i czy włącza ci sie wałek??

sprawdź poziom oleju

 

jeżeli wałek Ci sie nie włącza i biegi jakaś ciężko chodzą to pewnie sprzęgło, albo niski poziom oleju albo jego brak.

 

albo po prostu kawałek trybu sie ukruszyło i przyblokowało

 

 

 

 

 

napisz co było powodem i jak go rozwiązałeś ja naprawisz


Wole polskie gówno w polu niż fiolki w Neapolu!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denzel    12

mi raz pod kabina rozloczyla sie dzwignia i nie moglem zmienic kierunku jazdy

ale teraz rewers od wstecznego zgrzyta trzeba sie zatrzymac i dopiero wlaczyc do przodu jest OK

mam dopiero 1300 i zime bedzie rozbieranie skrzyni pewnie:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mario509    0

ja mam 3tys mth a olej jest w skrzyni.jak zmieniam kierunek jazdy to trzeba dobrze sie zatrzymac zeby nie zgrzytalo. w wtorek ma serwis przyjechac to bede wiedzial co jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
denzel    12

napisz nam ile ciagnika ci rozebrali zeby dojść do synchronizatora i jaki koszt takiej usługi

 

Nie cytuj poprzedniego posta

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rafix255
      Witajcie koledzy. Pisze do was bo mam problem w swoim NH TD5 105. Mianowicie jakis czas (zimą) zauważyłem kałuze oleju na lewym tylnym kole ze zwolnicy. Nadmienie że ciagnik ma na dzisiaj równiuskie 500 godzin, nie ma tura a był na zime umyty i postawiony w garazu i nagle wywaliło olej ze zwolnicy. Dolałem tego multi g na stan i wycieka ten olej w nieduzym stopniu ale wtedy dolałem pona 1l czyli tyle wyleciało. Druga zwolnice jak poluzowałem korek od wlewu to poszło cisnienie. czy to mozliwe ze ściagło mi oring (uszczelniacz) ze zwolnicy zeby uszło ciścienie??? czy ktos z was miał ta usteke?? czy myslicie ze musze sciagac koło i to robć czy to ustanie??
    • Przez pawlo694
      Witam. Chciałbym wam zaprezentować nowego New Hollanda TD5.115.










      Myślę ze jest ładniejszy od TD5000 troche dziwi mnie dlaczego zegarów nie zmienili no ale może to poprawią
    • Przez Lukas85
      Mam problem z podnosnikiem w moim TD90. Z podnoszeniem nie na zadnego problemu ale podczas opuszczania ramiona opuszczaja sie bardzo wolno. Nawet pod duzym, obciazeniem podnosnik opada bardzo powoli. Co dziwne nie zawsze tak sie dzieje ale ostatnio coraz czesciej. Przy podnoszeniu/opuszczaniu podnosnika za pomocą przycisku na prawym błotniku wszystko działa jak należy.
      Moze ktos ma pomysł dlaczego tak sie dzieje?
    • Przez reazer
      witam
      miał ktoś taki przypadek że pekła mu sprężyna od pedału sprzęgła w td5050?
      jak sie zabrac za rozebranie tych plastików "deski rozdzielczej"?
      odkręcilem 2 sruby 17 z boku. i jedna 10tke z przodu i dalej wszytstko siedzi
       
    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
×