Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ursusc385    519

My robiliśmy remont skrzyni w c-355, 8 trybów nowych, pare wałków nowych i nowe łozyska co było dobre to mechanik zostawił a co złe to wstawił nowe :) remont skrzyni + hamulce + sprzęgło wyniosło nas to wszystko 3500 zł. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    10

wodziki nie odpowiadają za to że biegi wyskakują, tzn. wodziki się mówi potocznie a zapewne chodzi Ci o te sruby, otóż u mnie w zetorze był problem z wyskakującymi biegami, kupiłem nowe wodziki dokręciłem dobrze i co? i nic dalej wyskakiwały :)

teraz jak jest nowy ten "przesuwak" w skrzyni i tryb, to te sruby mogę miec wykręcone a bieg nie wyskoczy, przykładowo mogę wykręcic srubę od dwójki, wrzucić dwójkę i jechać z górki i nie wyskoczy

 

jak hałasuje to tryb wyjechany, ale nie spodziewałbym się w tej skrzyni dobrych łożysk i wałka głównego-ogólnie remont generalny nie unikniony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    29

te śruby co onich piszecie to są zatrzaski z góry w deklu tak? powodem wyskakiwania biegów jest zużyte koło zembate a kokretnie zemby są nie równo wytarte, przy wymianie kół zembatych należy je wymieniać parami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

arek116    3

z tego co się orientuje to wałek wom od c4011 można załozyć do skrzyni c 360 a co do kolumny kierowniczej to mam już założoną od c 360. i pojawia się problem bo prawdopodobnie łożysko od górnego wałka ma luz w obudowie bo jak kiedyś miałem pokrywę ściągniętą to się temu przyglądałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asus5    0

Proszę o pomoc...

mam ursusa c-360 i w skrzyni biegów coś bardzo głośni stuka (szczególnie jak ruszam z 3 biegu i jak na 4 biegu jade) wszystkie inne są w pprządku, to znaczy nic nie stuka..

a ostatnio jest to taki huk że strach jeździć.... :P

proszę o pomoc

z góry dziękuje :)

pozdrawiam wszystkich :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    519

Mi w ursusie c-355 też stukało tylko na 5, to był tryb walnięty, obudowa w środku poluzowana i chyba coś jeszcze :P najlepiej odkręć górną pokrywę i posprawdzaj, tylko jak odkręcisz pokrywe to też nie zobaczysz wszystkiego umnie wszystko ładnie wyglądało a po rozebraniu skrzyni prawie każdy tryb był do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys924    0

jak u mnie urgotało to po rozebraniu okazało sie ze to łozysko na wałku głównym sprzegłowym i u mnie działo to sie na biegu 4 i 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

Jak jest regularne pukanie co pewien moment na 4 biegu, i słychac miałczenie, to najpewnie jeden ząb sie obłamał z dolnego trybu i daje taki efekt, spotkałem sie z tym juz w 3 ciagnikach :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzsiek1312    1

krzys924 no kolego jak łorzyska na górnym wałku to maławo oleju w skrzyni było na pewno ???

asus5 a tobie kolego to radzę już nią nie jeździć bo od tokiego walenia obudowy nawet potrafią pękać miałem taki przypadek u jednego gościa co robiłem w kole zębatym pękł ząb i trochę kosztowało klienta niesteke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzsiek1312    1

Chyba :D to pewny nie jesteś zawsze lepiej jak jest więcej( górny stan ) niż za mało tym bardziej jak się ma górki

To widocznie już na dosyć :D jak ja to mówię się skończyła się skrzynia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus19    6

W ciągniku c-360 stuki na 4 biegu w skrzyni.Wypracowana obudowa skrzyni Jak to uszczelnić żeby zlikwidować luz. Da się coś z tym zrobić? Jeśli ktos wie proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

Witam, mam mały problem bo kiedy redukuje z 4 na 5 bieg to bardzo skrzypi na pozostałych juz nie... olej w skrzyni mam tyle ile powinno byc

rozpędzam sie na 4(np. z przyczepka)i redukcja na 5 i trzasssk!

da się to jakoś wyregulować?;|

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    325

Eee ale redukcja to by była w przypadku schodzenia z 5 na 4 :( Czyli nizej a nie wyzej :) Ale moge sie mylić :)

Moze mocniej sprzęgło wciskaj przy zmanie biegów?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

U mnie jest podobnie. Ale pomaga jak robię tak: rozpędzam na 4, sprzęgło wyrzucam z biegu, wciskam ponownie sprzęgło i wrzucam 5. Zgrzyt mało spotykany w takim razie.

A kiedy wymieniałeś wodzik? Bo może jeszcze słabo wyrobiony jest to trzaskać może. W sumie ja sie tym bardzo nie przejmuje w koncu to C-360 trzaskanie przy wrzucaniu biegu nie jest niczym anormalnym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

@mickas092 Chyba nawet masz racje:D... sprzęgło wciskam do oporu(na maxa)

@milanreal1 wodzik?? chyba od nowości nie był wymieniany:D... spróbuje jutro twoja metodą:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    290

Nie wciskaj na maxa. II stopień sprzęgła służy do WOMu a nie biegów. Do włączania biegów używaj I stopnia czyli do ok polowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
versus    16

Podwójne wysprzęglenie pomaga, ale najlepiej utrzymać dość wysokie obroty w momencie obydwu wysprzęgleń. Wtedy rozpędza się skrzynię mówiąc po chłopsku, jeśli zejdziesz z o obrotów w momencie gdy ciągnik jest na "luzie" to może nie pomóc :) Ja ciągne wysoko na 4 biegu, a później przy normalnym, pojedynczym wysprzęgleniu wrzucam 5 przy niskich obrotach i też wchodzi cicho. A60tka jak to 60tka musi sobie poradzić z tym co ciągnie;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

jeszcze co do naszych wypowiedzi o sprzęgle, trudniej jest zdusić ciągnik przy takim zmienianiu biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez michal8899
      jestem na kupnie valtry a72 na 20 hektarowe gospodarstwo plus troche usług i jestem ciekawy jak sprawuje sie ten ciągnik przy pługu, agregacie, talerzówce, kosiarce itd.
    • Przez MrJareczek
      Chodzi mi głównie o to jak pasowałaby do gospodarstwa o areale około 20 hektarów - czyli około 80 KM. Pytam się bo mam dylemat między New Hollandem, Casem a Valtrą, a poza tym Valtra kojarzy mi sie zawsze z pracą w lesie
    • Przez fendt1992
      Witam. Mam problem ze skrzynia w Traktorze Valtra 8450. mam pytanie czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem i czy coś z tym dało się zrobić?. podczas przełączania pół biegów słuchać wyraźne trzaski w skrzyni.a na pierwszym pół biegu coś wyraźnie puka w skrzyni.najmocniej słuchać to gdy szybko sie przełącza z drugiego na trzeci pół bieg i na odwrót(z trzeciego na drugi i tak w kółko) .Dzieje sie to na postoju nawet gdy skrzynia mechanicznie jest zluzowana. dzieje sie to juz od samego kupna. dodam ze skrzynia była naprawiana na zachodzie.prawdopodobnie kosze był spalone. Skrzynie miałem rozebrana i wszytko wygląda na sprawne. nie ma żadnych wyraźnych luzów.po złożeniu nie ma poprawy dodam ze na jednym z koszów był wyraźny luz po zmienieniu jednej z tarczki luz zniknął. Czekam za jakas podpowiedzia, bo juz brakuje mi siły.Może kostka sterująca albo komputer?? co myślicie. czekam za jakimiś pomysłami. Fendt1992.
×