Polecane posty

ursus55    11

Prawdopodobnie uszczelniacz ci poszedł na wałku WOM o wymiarach 48*72*12 i najlepiej odrazu wymienić pierścień oporowy i manszete o wymiarach 27,5*30,5*5 taki malutki trzeba wydłubać taki p-ń który jest pomiędzy wałkiem sprzęgłowym a wałkiem WOM i tam pod tym pierścionkiem on się skrywa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtas4    0

Kolego MAT912 , to ze ktoś akurat był pierwszy to niech nie uważa ze jest najmądrzejszy!!!!!!!!!!. Sorry ze nie w temacie pisze ale tu i tak panuje b....l . Na odpowiedz na pytanie które mi zmazałeś !!! nie czekam bo skand mógł byś to wiedzieć

 

Post nie na temat , jeżeli masz jakieś pretensje do moderatora to pisz na PW , nie zaśmiecaj forum - razor275

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BizonFan321    374

Czy jest bieg szybszy od 2 szosowej ale wolniejszy od 3 ? Chodzi mi który z polowych ? 5 polowa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Levis    10

Raczej nie. 5 polowa jest między 1 a 2 szosową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie ma między tymi biegami żadnego innego.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Zatrzask wodzików sprawdż może jest już wytarty bądz też wodzik też jest wytarty lub też masz pekniety ząb na kole i Ci wyskakuje odkrędż pokrywę skrzyni i zobaczysz


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to co może być przyczyną tego , że mi 3 wybija ?

Kolego, a gdy wyrzuca Ci tą trójczyne to cicho czy jest takie stukniecie? Bo jesli słychac stukot to wycięty ząb na trybie. A jeśli wyskoczy samo z siebie czyli po cichu bez stuku to albo podrobiły Ci się już zęby na kole zębatym, albo tak jak napisał kolega powyżej masz wyrobiony wodzik albo zatrzask nie trzyma:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kar0711    1

Witam panów. Mam problem z skrzynią biegów w 355. Bardzo ciężko wchodzą (trzeba się naszarpać aby wbić) ;[ Nadmieniam że stała nieużywana przez kilka lat. Radźcie?!!! :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1514

Zmień olej leć na pole i rozgrzej skrzynie i bedzie git! ;)

 

Cytowanie poprzedniego posta. Nie cytujemy!

Edytowano przez przemrolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Też mi się tak wydaje zmienić olej i spróbować go na szosie niech wszystko się wyrobi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roii    0

Witam w mojej c360 praktycznie co dzień zakleszczają się biegi różnie R II III sprzęgło podciągniete ale to nic nie daje. Wsteczny cziężko wybić. Czyżby skrzynia szła już do remontu? I czy lepiej zrobić ją samemu czy kupić już po remoncie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

wykręć zatrzaski wodzików(klucz 13) i zobacz czy nie są za mocno przykręcone.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zatrzaski nawet jakby były za mocno zakrecone to by sie objawialo tylko tym ze ciezko by sie biegi zmieniało. jesli sie kleszczy to będa wytarte te łapki wodzików które przesuwają koła biegów w skrzyni, mogą mieć juz luz i nieprzesuwają kół biegów w odpowiednie miejsce( niewyłączają biegu do końca) a wtedy przy włączeniu nastepnego biegu moze sie kleszczyć, ewentualnie mogą być tez wybite te rowki na listwach w ktore wchodza zatrzaski. proponuje pierw zajżec pod pokrywe skrzyni i sprawdzic wodziki ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Mam pytanie kontrolne. Dzisiaj jak robiłem orkę to na glinie mnie mocno zatrzymało na 2 biegu i coś gruchnęło w skrzyni, zapewne to tryb 2i3 biegu. Trochę pogruchotało ale postanowiłem jechać dalej, później gruchotanie ustało, ale czuć było drgania w skrzyni i lekkie wycie. Na postoju (PRZY WYŁĄCZONYM WOM ) słychać jakby chodził WOM ale to chyba koło obrotów niezależnych lub co innego ale w takim razie co? Wiem że na sam początek ściągnę pokrywę i zobacze co tam jest nie halo. a według was co tam poszło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Łożysko by poszło dopiero przy obciążeniu? No możliwe no jak nie zdejmę pokrywy to się nie dowiem, ale muszę jeszcze uprawić i zasiać 3,5ha mam nadzieje że jeszcze wytrzyma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian2011    113

Raczej szykuj się na rozpołowianie mnie jak poszło igiełkowe i tryb to 3 bieg hałasował porobiłem jeszcze kilka godz tyle że 2 bieg bo na 3 nie szło taki rupot ale potem i tak rozpołowianie przód i tył

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Jeszcze takie pytanie poszło mi to w C355 z 72r. mówią że stary typ wałka głównego, sprzęgłowego i atakującego jest słabszy, ale dodam że ten ciągnik zrobił przez wszystkie lata sporo kilometrów i hektarów. Więc moje pytanie przerobić na nowy typ czy zostawić na igiełkach? Chciałbym usłyszeć kilka opini kolegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gores    0

Ja bym zostawił na starym typie i z tego co pamietam to musial bys wymienic i ten krotki walek od ataku co wiazalo by sie z wymiana calego ataku bo na pewno bys go juz dobrze nie ustawil oba musza byc o pary

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus55    11

Liczę się z tym że wymienić będe jeszce atak i wałek sprzęgłowy, ale skoro taki układ jest wytrzymalszy to nie ma co się czaić i zakładać no niie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GoRAL1    63

Ale pamiętaj że jakość części zamiennych dziś odbiega od tego co było robione 40 lat temu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj