Polecane posty

ursus1991    10

tak jak kolega wyżej pisze

nr. 1 to WOM, nr2. 4-5 bieg, nr 3 to 2-3, nr 4 to 1-2 i nr 5 to zając- żółw- luz, no i musiż zawsze ustawić na środkowej kresce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

Witam. Mam problem z moim 23 letnim ursusem C-360 3P. Problem ten nie jest od dziś tylko od kilku ładnych lat, ale wcześniej mi to nie przeszkadzało bo nie pracowałem nim. A mianowicie strasznie łupie nie wyje tylko tak łupie ciężko to określić słowami. Skrzynia po remoncie i tylny most też. Dzisiaj rozebraliśmy lewą zwolnice bo to jest wina raczej lewej strony. No ale okazuje sie że tryby i łożyska nie są w takim złym stanie. Jeśli ktoś spotkał się już z takim problemem i wie co może być przyczyną to proszę o pomoc. Mechanik mówi że już nie wie co mu może być. Jeśli była by potrzeba to moge wrzucić filmik z pracy tego traktora na którym słychać o co mi chodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

to ok wrzyce jakieś ujęcie na którym będzie słychać o co chodzi. Tak podejrzewam że to chyba będzie wałek ataku :P

 

http://www.youtube.com/watch?v=qJV92jAMmps

 

 

Najbardziej słychać na 4 i 5 biegu. Na 3 tylko pod obciążeniem. Hałas powtarza się cyklicznie. Zdaje się nam że wałek ataku w nim nie był wymieniany ale skrzynia jest po kapitalce więc odpada. proszę o pomoc bo już brakuje pomysłów i chęci do grzebania w nim :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Masz rozdupcone tryby albo łożyska w zwolnicy albo nigdy , luzu tam nie kasowałeś, to co pisałeś o wałku atakującym nie do końca dyferencjał na wskutek normalnego zużycia zaczyna wyć , przenikliwie wiercąc dziure w uszach, chyba że był źle ustawiony przy składaniu


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

No właśnie że zwolnica jest ok bo nawet mam rozebraną. łożyska w porządku tryby też. To tylnego mostu jak zaczął tak łupać to był rozbierany i łożyska wymienione. Mechanik sprawdzał i niby wszystko ok. No ale chyba będzie trzeba rozebrać jeszcze raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he jak by zamiast oleju kamienie były wrzucone. Zwolnice łatwo sprawdzisz. d*pa w góre i luzu szukaj na kołach. Jak nie ma to nie są to zwolnice. Nie da się tam kasować luzu na zębatkach. Kręć kołami i sprubuj ocenić z jaką częstotliwością to wali po tym ocenisz gdzie to może być. Im wali szybciej to bliżej skrzyni bo od kół w stronę sprzęgła wszystko kręci się coraz szybciej. Mi ta raczej wygląda na dyferencjał lub luz w skrzyni. Wałki odsunięte od siebie powodują że tryba nie pracują pełną powierzchnią. A fakt że na 4 oznacza że to na początku skrzyni bo tam są jej tryba a 5 to znów bardziej na tył i fruwajace koło ataku. Uważam że coś nie tak z remontem twojej skrzyni lub tylnego mostu. Coś przeoczyliście.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

A od razu po remoncie tak łupało czy później, nakrętke na wałku atakującym dokręciliście, zabezpieczyliście? zaspawaliście? ustawialiście wogóle luz tam między trybem ataku a kołem talerzowym? o luz w zwolnicy oczywiście chodziło mi na piaście czyli kole, ten co kasuje się go nakrętkami.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
masseyf30    82

Remontu sami nie robiliśmy, tylko mechanik. łupanie był długo przed remontem. Ale remontowana była tylko skrzynia, wałek ataku nie był wymieniany, ale tata mówi że patrzyli tam i niby wszystko jest ok. Może to rzeczywiście mechanizm różnicowy. Najgorsze jest to szukanie. Jak bym wiedział co konkretnie to rozbieram i robie a tak to nie wiadomo od czego zacząć. To walenie słychać tylko podczas jazdy.

Edytowano przez masseyf30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matysek160    0

Prawdopodobnie przyczyną tego cyklicznego hałasu jest koło talerzowe mechanizmu różnicowego.Podejrzewam ,że ukruszyły się niektóre zęby w całości bądź częściowo powodując ten właśnie hałas. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

Witam

Mam problem z 4011.

Zakleszczył się 3 bieg. Jeden spec wykręcił wszystkie bezpieczniki wodzików i coś tam podłubał.

Podobno bieg został odkleszczony ale traktor nie jedzie na żadnym biegu. Tak jakby był na luzie.

Czy jest możliwe aby ten spec przesunął wodzik dźwigni szosowe-terenowe na środek i tak się działo?

Jestem na wyjeździe i nie chcę aby mi tam spece grzebali bo zanim wrócę to pół traktora będę miał rozebranego, a żadnej sensownej informacji nie mogę wycisnąć.

I drugie pytanie. Do czego są skrajne bezpieczniki wodzików? Zmiana szosowe-terenowe i sterowanie pompą/WOM?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

na reduktorze pewnie przestawil na luz, prawa dzwignie pociag do gory

bezpieczniki sa wlasnie od tych dzwigni, a dokladnie przesowek/wodzikow

zobacz strone wczesniej, pisalem jak odblokowac skrzynie

nastepnym razem sam sobie poradzisz

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kzarczyn    0

OK dzięki.

Odkleszczyć skrzynię to potrafię, tylko że jestem poza domem a traktor jeździ i tam już cała komisja do spraw naprawy ciągników się zebrała i medytują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dykon    73

kilka lat temu robiliśmy generalkę skrzyni w c4011 wszystko wymienione oprócz listw . jeździliśmy przez jakiś czas bez kabiny i nic nie było słychać , gdy ją założyliśmy to na wstecznym i na 2 było słychać takie gruchoty, jak by jeden tryb o drugi się ocierał , daliśmy go do mechanika i trzeba było wymienić tylko łożysko i wszystko wyglądało w porządku jak by nic się nie działo . po złożeniu ciągnika to i tak nie ustąpiło lecz pojawiło się na 3 i 4 biegu :( co to może być ?? i sprzęgło nie było wymieniane .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

Wygląda na to, ze masz gdzies za duzy luz któregos z kół przesównych, albo któregos z wałów. Te chrupanie, występuje podczas postoju? Jest regularne ciągłe, czy tylko przez jakis czas? A i tylko na 3 i 4 biegu zgrzyta?

Wyłącz jazde, wajcha od reduktora w srodkowe połozenie.I napisz czy tez bedzie zgrzytac. Pewnie bez zaglądania w skrzynie się nieobedzię.

 

pozz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dykon    73

podczas postoju tez lecz tylko czasem. ale najgorzej na wstecznym i na drugim biegu . na reszcie nie aż tak . i mechanik sie patrzył i mówił że żadnego luzu nie ma . wymieniliśmy tylko łożysko jedno to chyba igiełkowe było. tata mówi ze to mogą być listwy ;/ bo nie chcemy znów rozbierać połowy ciągnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    983

Sprawdź czy nie ma wyłamanych lub uszkodzonych zębów w trybach na dolnym wałku (pośrednim), miałem podobną sytuację z 3 biegiem, po zdjęciu pokrywy okazało się że tryb miał wyszczepany jeden ząb.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dykon    73

no ale pisałem ze mechanik oglądał skrzynię i wszystko ok było. tylko łożysko wymieniliśmy. A i tak to nie ustąpiło . Wszystkie tryby są całe. teraz chyba wymienimy listwy bo obudowa jest od nich porysowana mocno. Jak to nie pomoże to trzeba będzie ciągnik rozbierać cały ;/ ale to w zimę jak nie będzie potrzebny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Możliwe ze ci się nakrętka odkręciła na wałku atakującym dyferencjalu


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mar56cin    8

Jezeli zęby i luzy są poprawde, to tak jak mówisz, będą to wodziki.

Jak nawet CZASEM na postaju chrupie...Moim zdaniam będzie maiła wine listwa od nawrotu. A jak jedziesz na 2 to chrupie, jak zmienisz podczas jazdy na 3 to juz nie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marrus    0

A co się mogło stać że na 1 ciągnikowi brakuje ? Bo się mi zakleszczył to od kleszczyłem i puszczam sprzęgło i na 1 ciągnik nie jedzie do przodu ( nawet kołem nie ruszy ) tylko spada z obrotów . Ciągnik stoi pusty . Proszę o szybką odpowiedź ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

kolego a czy na pewno odblokowales??

sproboj ruszyc kolem czy jest na luzie


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FanUrsusa    0

W zetorach serii 5211-7721 była opcja skrzyni 20/4 . Jak przerobić w c-360 aby taką zrobić ?

A i mam jeszcze jedno pytanie mianowicie co może się dziać ? Bo niekiedy c-360 tak dziwnie się blokuje że nie można ruszyć . Opiszę to : Cofam z grabiarką , hamuję delikatnie , zmieniam bieg na 2 , puszczam sprzęgło i ciągnik momentalnie spada z obrotów , wciskam sprzęgło żeby zmienić bieg ale nawet na siłę nie da rady ruszyć wajchy . No to gaszę ciągnik i niekiedy to wtedy da się zmienić biega , a nie kiedy to trzeba kombinować . Gdy się tak zablokuje to nawet gdy jest na sprzęgle i z górki to nie drgnie . Co to może być i czy skrzynia wytrzyma te 100mtg , bo tyle planuję jeszcze nią zrobić w tym roku a potem w zimie remont .

Edytowano przez FanUrsusa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj