Polecane posty

asharot    446

Chociaż most nie był robiony to po takim remoncie dobrzy by było sprawdzić ustawienie koła ataku względem koła talerzowego.Chodzi o luz między tymi dwoma kołami.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrz    0

Na 3-cim biegu już słychać most? To musi nieźle chrobotać. A wymieniałeś łożyska na wałku ataku? Bo jeśli tak to tam są podkładki dystansowe między łożyskami, trzeba tak dobrać aby po dokręceniu wałek lekko się obracał. Jeśli wymieniałeś te łożyska to pojawiła się też nowa odległość wysunięcia trybu ataku, bo nowe łożysko zawsze minimalnie się różni od starego produkowanego dawno temu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klo444    1

witam

Panowie właśnie zacząłem remont swojej skrzyni i mam pytanie do was w jaki sposób wyciągnąć wałek pośredni czy trzeba wcześniej wyciągnąć wałek reduktora w jaki sposób to zrobić w instrukcji napraw do tego celu jest podany specjalny ściągacz którego niestety nie posiadam w jaki sposób można go zastąpić ?

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrz    0

Najpierw trzeba wyjąć wałek przekaźnika (który chodzi w wałku pośrednim), potem wałek reduktora i następnie wałek pośredni. Wyjdzie też bez ściągacza, młotek i pobijak wystarczy, tylko trzeba wiedzieć gdzie i jak mocno uderzać żeby czegoś nie uszkodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klo444    1

Wałek przekażniki mam juz wyciągnięty wyszedł bez żadnych problemów kolego mógł być podzielić się tą widzą gdzie i w którym kierunku puknąć żeby to wszystko wyciągnąć ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrz    0

Wałki reduktora i pośredni wychodzą w stronę tylnego mostu. Trzeba najpierw wybić wałek reduktora, ten duży tryb na wałku reduktora jest na klinie i po zbiciu wałka z przedniego łożyska zejdzie do przodu. Wtedy wałek reduktora można wyjąć. Następnie odkręcamy nakrętkę wałka pośredniego znajdującą się od przodu skrzyni i wybijamy wałek pośredni (też do tyłu), tylko tutaj kolejno będą ściągać się z klinów tryby. Ja robiłem takie coś już dawno i nie pamiętam aż tak dokładnie wszystkiego. Aby nic nie uszkodzić można pukać przez jakieś drzewo.

Edytowano przez piotrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klo444    1

ok spróbuje wiem już mniej więcej o co chodzi. A jeszcze jedno pytanie w jaki sposób czym najlepiej umyć obudowę skrzyni wewnątrz i zewnątrz (mrozu u nie umożliwiły mi umycie skrzyni zewnątrz i muszę przyznać ze jest lekko usyfiona) słyszałem że dobre efekty daje pistolet do rapowania na sprężone powietrze z racji tego ze takiego sprzętu nie posiadam chciałbym się zapytać was o radę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dom612    4

"klo444" z zewnątrz możesz ją tanim kosztem delikatnie oczyścić nawet i śrubokrętem a później spryskać "dimerem" odczekać 10 minut i woda opłukać zapewniam 100% działa nawet na mrozie wyschnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

Mam problem z 3 biegiem w C-360. Mianowicie od jakiegoś czasu podczas jazdy na trójce słychać było charakterystyczne zgrzytanie, chrobotanie, które zwiększało swoją częstotliwość wraz ze zwiększeniem prędkości podczas jazdy. Ostatnio do tych objawów doszło jeszcze to, że trója "wylatuje" podczas jazdy, po wrzuceniu mogę przejechać tylko kilkanaście metrów pod jakimkolwiek obciążeniem, nawet lekkim. Przytrzymując drążek 3 nie wyskakuje, ale czuje "kopnięcia" drążka. Teraz pytanie do Was: jakieś sugestie przyczyn? sposoby, koszty naprawy? Z góry dzięki za odpowiedź.


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1146

proponuje remont calej skrzyni, jesli dawno nie bylo, bo i tak bedziesz musial rozwalac cala, pewnie padlo ktores lozysko


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

Wiem, że tak byłoby najlepiej. Ja jednak potrzebuje rozwiązać ten problem taniej. Po prostu nie mam teraz na to kasy. Dodam jeszcze że cała reszta chodzi naprawdę bez zarzutu. Z innymi biegami nie ma problemu.


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
klo444    1

bzyku123456 ja miałem ten same objawy co u ciebie zdejmij pokrywę skrzyni i wszystko będziesz wiedział ale szykuje ci się wydatki na pewno uszkodzony cały 3 bieg a co było tego przyczyną u mnie uszkodzone łożyska między wałkiem głównym a sprzęgłowym i dzięki temu że nie zrobiłem tego od razu chciałem dokończyć orkę nie było zbytnio czasu dzisiaj mam obydwa wałki do wyrzucenia. Ale moja skrzynie swoje już przeszła wiec aktualnie robię jej remont kapitalny i mam do was pytanie w jaki sposób powinno być ułożyskowanie między wałkiem sprzęgłowym a wałkiem sprzęgłowym przekaźnika ( łożyskowani na samum początku jak powinno wyglądać między nimi ) ogólnie w ursusie miałem łożysko igiełkowe w koszyczku gościu w sklepie powiedział ( obydwa wałki zostały wymienione ) że powinny być tam igły dlatego że są to wałki nowego typu. jak to powinno być waszym zdaniem jeżeli nie było by różnicy wolał bym łożysko w koszyku dużo łatwiejszy montaż. A i czym odróżnić skrzynie stary a nowy typ rok produkcji 1982

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bzyku123456    0

Dzięki wielkie asharot :) Swoje teorie filozoficzne możesz zatrzymać dla siebie.


3 marca 2010r. ------->> 3 lata na AgroFoto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik360    0

Witam.Miałem to samo w tym roku przy agregatowaniu tylko nie wyskakiwał mi bieg(3).Takie same odgłosy tylko mi jeszcze waliło w pokrywę (tam gdzie się włącza wom,polne i szosowe)więc zredukowałem na 2 bieg,jak kończyłem uwrocia to włączyłem przez przypadek 3 i przestało już walić oraz wydawać te dziwne odgłosy. :blink: cud? :unsure:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    157

bzyku123456 ja miałem ten same objawy co u ciebie zdejmij pokrywę skrzyni i wszystko będziesz wiedział ale szykuje ci się wydatki na pewno uszkodzony cały 3 bieg a co było tego przyczyną u mnie uszkodzone łożyska między wałkiem głównym a sprzęgłowym i dzięki temu że nie zrobiłem tego od razu chciałem dokończyć orkę nie było zbytnio czasu dzisiaj mam obydwa wałki do wyrzucenia. Ale moja skrzynie swoje już przeszła wiec aktualnie robię jej remont kapitalny i mam do was pytanie w jaki sposób powinno być ułożyskowanie między wałkiem sprzęgłowym a wałkiem sprzęgłowym przekaźnika ( łożyskowani na samum początku jak powinno wyglądać między nimi ) ogólnie w ursusie miałem łożysko igiełkowe w koszyczku gościu w sklepie powiedział ( obydwa wałki zostały wymienione ) że powinny być tam igły dlatego że są to wałki nowego typu. jak to powinno być waszym zdaniem jeżeli nie było by różnicy wolał bym łożysko w koszyku dużo łatwiejszy montaż. A i czym odróżnić skrzynie stary a nowy typ rok produkcji 1982

 

Witam, jakby to najlepiej wytłumaczyć ja u mnie też wymieniałem obydwa wałki sprzęgłowe na nowe i na samym przodzie tych wałków gdzie masz wielowypusty(frezy) mam łożysko igiełkowe,natomiast z drugiej strony w skrzyni mam igiełki bodajże 23 szt. (ale dokładnie nie pamiętam) i wydaje mi się że jak teraz masz łożysko igiełkowe w koszyczku to nie założysz na ten wałek luźnych igiełek, ponieważ ta końcówka wałka ma inne zakończenie, jak jest pod igiełki to ma taki rant zaraz z brzegu aby igły się trzymały w tym 'rowku'. A jak jest przy łozysku w koszyczku to niewiem bo nie widziałem osobiście.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek1992    145

Na allegro jest skrzynia nowy typ z okienkiem. I tu moje pytanie o co chodzi z tym okienkiem i nowym typem skrzyni ?

 

http://allegro.pl/sk...1479944417.html

 

 

 

Edytowano przez bartek1992

Sprzęt rolniczy Zetor 7211 -U-R-S-U-S- C-360 Władymirec T25A2+tur
Massey Ferguson 186 Anna Z-644
Hesston 5540

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Chodzi mu o podstawę pod układ kierowniczy która wygląda jak okienko... a nim nie jest.

 

Nie wiem czemu napisał nowy typ do 60-ki skoro w nich innej nie było. Stara była tylko w 4011 z obudową układu kierowniczego odlaną na skrzyni.

 

 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jesli @bartek 1992 chodzi o okienko to raczej oto okienko w którym widac wieniec koła zamachowego C-355 tego nie miały i chyba pierwsze C-360 też nie.Przez to okienko można obracać wałem np. podczas regulacji zapłonu itd.

Edytowano przez MAT912

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek456788    0

zależy jak mocno jest zablokowany u mnie w 3p jak jest na listwie nie wycięty to musze rozbierać pokrywe od liwarka a dopiero pózniej odkrecam korki na skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomcio87    8

Witam moze ktos wie co to moze byc jak na 5biegu tak cos wali? niedawno skrzynia byla robiona czyzby znow tryb poszedl?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A jaki masz typ skrzyni? Jak ten starszy to może koszyk się rozleciał. U mnie 3 lata ostatnio wytrzymał wiec teraz nowy typ założyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam, jestem nowy na tym forum, chciałem zapytać co to moze byc ze w skrzyni cos stuka jak ciagnik stoi i jak sie jedzie na małych obrotach, na wyzszych juz tego tak niesłychac. jest to taki dzwiek jakby wział mlotek i pukał w obudowe skrzyni. Drugi problem to takie charatanie kiedy sie jedzie na 4-ce i 5-tce, ciagnik sie wtedy tak zachowuje jakby sie tam miało cos rozsypac zaraz, tak jakby zazebiało cos tam w środku.. prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ArekJD1177    11

Mam pytanko, czy wie ktoś jaką prędkość ma c-360-3p na 3 biegu szosowym i przy 2tyś obrotów silnika?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj