Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

To masz tak samo jak u mnie.Ja już remont skrzyni skończyłem teraz kończymy tylni most. Krótki wałek wyjąłeś, łożyska wybiłeś?Spróbuj przesunąć kliny na dolnym wałku (są jeden za drugim).

Edytowano przez milanreal1
orty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dom612    4

takwyjąłem te kliny i wogule wszystko co mogło trzymać te tryby no ale udało mi sie siła przecinaka zbić je w koncu wał miałem skrzywiony i strasznie wyżłobiony (mam ciagnik ten od roku) i raczej pół skrzyni musze wymienić tylko chyba kiedy wymieniam np dolny tryb to i górny musze??bo zauwazyłem ze łozyska wałka który idzie na mechanizm różnicowy też mam wyrobone ... nalezy przetoczyć tez wał wraz z załozeniem nowych łożysk??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gizbern26    0

Muszę wymontowac i rozebrać skrzynie biegów C-360.

Oprócz kluczy płaskich i nasadowych jakie muszę mieć specialne narzędzia,ściągacze,wybijaki itp.?

Czy potrzebna jest prasa?

Czy muszę do wyjecia skrzyni ściągać kabinę.

W jakiej kolejnośći wymontować podzespoły,czy najpier silnik ze skrzynią od mostu i odjechać i odkręcić skrzynie od silnika,

czy silnik od skrzyni a później skrzynie od mostu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

Sciągasz kabine,maske ,błotniki odjeżdzasz silnik i masz skrzynie na wierzchu!

młotek to podstawa :lol: jeszcze segery będą potrzebne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja za krótki wałek dolny, wałek górny, wałek sprzęgłowy i wszystkie koła zębate oprócz koła reduktora i WOM-u a także łożyska zapłaciłem 1300 zł części Skropol Siennica. Przetoczenie wałka nic ci nie da bo zmniejszysz jego średnicę i koła zębate będą miały za duży luz. Wymień go na nowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dom612    4

dzieki za podpowiedź bo nie ma mi kto doradzić bo każdy myśli ze młody głupi przynajmniej u nas silnik sam sobie zrobiłem bo miał straszne luzy na wale tak ze to nie było problemem tylko ta skrzynia dzieki za rady przydadza sie napewno

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dom612    4

cześć mam jescze jeden problem mianowicie w jaki sposób mam wbić tryby stałego zazębienia w c360 na wałek ? został mi tryb 1-szego biegu na wałku i nie wim czy mam go zbić i po kolei od strony mostu wsuwać go w poszczególne zbatki ? a i kiedy kliny mam bbić ? prosze o podpowiedź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Mam pytanie: jak zlikwidować stukanie na wstecznym(trwa to dłuższy czas a chciałbym teraz to naprawić). Prawdopodobnie zużyty jest tryb i ośka. Czy w obudowie skrzyni trzeba też przetoczyć otwory? Spotkał się ktoś z podobnym problemem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dom612    4
Napisano (edytowany)

taki metaliczny dźwięk słyszysz? od momentu wrzucenia wstecznego? i w jakim ciągniku?

Edytowano przez Dom612

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

W czasie jazdy na wstecznym, szczególnie na wysokich obrotach. Dźwięk podobny do stukania młotkiem w obudowę skrzyni w okolicach prawej skrzynki od aku. Ciągnik to C360.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dom612    4

całkiem możlize ze masz wyrobiona zembatkę koła wstecznego biegu na skrzyni masz trakie wybrzuszenie z prawej strony skoro mówisz ze tam ci grzechocze i w tym wybrzyuszeniu znajduje sie tenze wałek najlepiej mozesz sie przekonaćo tym czy to jego wina odkręcając pokrywe skrzyni biegów (zdemontój sobie piramidkę od drązka zmiany łatwiej bedzie) później pare śrób i dekiel do góry ci pódzie to jes chwila roboty a gdybys nie widział nic to radze zlać olej ze skrzyni ułatwi ci to wszyskto bo mozesz mić wyrobiony tez tryb na wałku stałego zazebienia...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Dom612 Ja koła zębate wbijałem na zewnątrz skrzyni na kowadle i odrazu wkładane były kliny. @jaco512 jeżeli masz takie objawy to łożyska igiełkowe ośka i możliwe ,że koła wstecznego biegu są do wymiany , nie wymienisz ich jeżeli nie wyjmiesz wałka górnego skrzyni biegów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipo    15

Witam Panów.

Mam problem ze skrzynią biegów w c360. A dokładniej chodzi o 3 bieg. od jakis paru lat na 3 biegu bardzo hałasowała skrzynia, więc postanowiłem zrobic remont. Zostały wymienione zębatki, wszystkie łożyska i ten główny wałek na które wchodzą zębatki biegów. Poza tym jeszcze tuleja od Womu i jeszcze pare drobiazgów.

Ale niestety po złożeniu okazało sie że problem nie zniknoł.Na 3 biegu nadal hałasuje moze troche mniej ale jednak, szczególnie np. jak dzisiaj jechałem pod góre z załadowanym turem to mocno hałasowało. Co to może byc? Pomóżcie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipo    15

nowy wlałem tylko troche mi abrakło to jakies 5 litrów starego dolałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipo    15

3 wchodzi dobrze, tak samo jak i inne biegi. A wodzik nie widziałem zeby miał luzy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po prostu skrzynia musi się dotrzeć. U mnie jak wszystko zostalo wymienione na nowe to jest bardzo głośno. Z czasem hałas się zmniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrrek    0

wtrące się z moim pytaniem :

kupiłem niedawno c 360 z 81 roku, w okolicach korka od skrzyni biegów wycieka olej , facet od którego go kupiłem zapewnia że wlał za dużo płynu i przez to ciągnik go gubi , to jest możliwe ? bo nie chce mi się w to wierzyć , a pozatym za tym patyczuk od sprawdzania poziomu płynu pokazuje jakby było tylko z 5 mm płynu

proszę o odpowiedź

dodam że korek jest bardzo mocno dokręcony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris82    77

załóż podkładkę miedzianą pod korek może coś pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
360    0

Witam, mam podobny problem jak wcześniej pisali koledzy, mianowicie stuka mi coś na 3-biegu jak jest na wolnych obrotach to nawet nie, ale jak dodam gazu to stuka coraz głośniej,pozostałe biegi są w porządku, a czy przyczyna może być to że źle odkleszczyłem skrzynie na 3-biegu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damix    2

@360 Stało ci sie to tak nagle czy przy jakieś robocie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ramzes360    0

witam , mój problem polega na tym iż po remoncie skrzyni w C 360 zaczął strasznie wyć tylny most, wyje tak głośno że nie da się jechać na 3 , 4 i 5-tce. Sam remont skrzyni zaczął się od stuków na 4 i 5-tce, do wymiany poszły wszystkie łożyska tryby 4 i 5-tki, tryb od wstecznego ( ten podwójny) , wałek 1 i 2 stopnia, biegi wchodzą elegancko bez zgrzytów . Czy możliwe że podczas składania za mocno skręciłem zębatkę na wałku atakującym i ścisnołem łożyska na tym wałku i tak wyje??????

Edytowano przez Ramzes360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj