Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Łożyska igiełkowe mogły wylecieć i wałki dostały luzu poprzecznego.Miałem tak samo podczsa wożenia obornika, szybka redukcja z 3 na 2 pod górą z obciązeniem i wycie skrzyni gotowe. Remont skrzyni już mie długo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom1988p    0

Witam.

 

Mam taki problem że potrzebuje wymienić wałek biegu wstecznego (ten dodatkowy w bocznej części skrzyni), wiem że muszę wyjąć do tego celu główny wałek napędu ale nie wiem jak do tego dojść najprostszą drogą. Nie wiem czy mam całkiem odłączyć skrzynię od silnika i od mostu czy od samego mostu lub silnika.

 

Proszę o wskazówki jak ten wałek wyciągnąć.

 

Pozdrawiam

Tom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davidsonn    1

Witam wszystkich. Mamy z ojcem taki problem w naszej 60siadce. Od jakiegoś czasu na 3 biegu puka no i mamy teraz trochę czasu i zabraliśmy się do naprawy z myślą że tryb jest wyszczerbiany albo coś takiego zdjęliśmy pokrywę skrzyni no i tryby wyglądają w porządku tylko powstał luz na tym wałku co jest ten tryb od 3-2 biegu no i ojciec zdiagnozował że jakieś łożysko igiełkowe co jest pomiędzy wałkiem 2 a 1 stopnia. No i nie wiemy czy uda nam się wyjąć wałek sprzęgłowy przekaźnika. No i w ogóle jak czy jak coś wymienić ten tryb 3-2 biegu od strony sprzęgła czyli przodu ciągnika. No bo na obecna chwile nie jesteśmy w stanie odkręcić nakrętki na wałku koła atakującego ponieważ jest zaspawana. A z całym tym mechanizmem różnicowym w środku nie mam dojścia diaksem żeby ją pitolić. Krótko mówiąc trzeba zrobić aby jak najmniej rozebrać aby się dobrać do wszystkich tych trybów na górnym wałku..

 

Był walnięty tryb 3-2. wymieniliśmy go na oryginalny URSUSA i wałek główny łożyska igiełkowe no i wałek pierwszego stopnia i jeszcze jakieś łożyska., reszta trybów wyglądała na zdrowe. No i po tym lekkim remoncie wszystko działa jak potrzeba biegi nie wyskakują nie blokują się, reduktor tez dobrze działa. Już przelatał po remoncie wszystkie roboty w polu i jest dobrze to myślę że już powinno być ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tom1988p    0

Witam ponownie.

 

Po wymianie wałka, posiadam wiedzę że nie jest konieczne odłączenie skrzyni od silnika. W sumie sam odłączyłem ją od silnika ale nie miało to większego wpływu na remont. Praktycznie nic nie robiłem "od przodu". Jedynie to że lżej chodziła skrzynia, ale po naciśnięciu sprzęgła bym miał podobny efekt. Igiełki na głównym wałku zabezpieczyłem jeszcze jak był zdemontowany, zabezpieczenie to była taśma izolacyjna plastikowa.

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kalmidias    0

Witam! Mam taki problem gdyż przy cięższych pracach polowych tj.orka wybija mi drugi bieg.Nie wiem co może być tego przyczyną? Bardzo proszę o pomoc:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zonk28    1

Wymień sobie sprężynki w wodzikach ,Druga sprawa możesz mieć już koła zębate wyrobione w co wątpie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3Perkins    0

U mnie w 3p też tak było i wodzik nie pomagał, w trybie nie było 5 ząbków i wyskakiwał bieg, nie duży koszt ale dużo roboty przy tej zmianie koła zębatego :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boryss    7

sciagnij dekiel od skrzeni i bendziesz widział albo wodzik(50zl) albo zużyty tryb blizniak 2/3(około100zł) albo zużyty tryb na dolnym wałku (50zł) albo wszystko razem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janusz20    106

Mi w 3P też wyskakuje przy orce na przykład i najlepsze jest to że zawsze w tym samym miejscu pola wyskakuje (pole równe). więc wnioskuje że mam tryb wlbo dwa walnięte i jak te dwa uszczerbki przy którymś tam obrecie na siebie trafiają to wtedy klik i stoimy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
uursus    1

U mnie to tylko R zakleszcza jak się śpiesze i niewysprzęgle dobrze no i wajcha od biegów polnych i drogowych wrzuca mi się na środek ale to wina wodzika bo już wyrobiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Mi tez cos stuka w skrzyni ale jak wysprzegle to cicho.Wywaliłem wszystkie tryby,zalożyłem nowe i dalej to samo.Łozysko na wale sprzegłowym sprawdałem i jest ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ale mi to stuka na postoju tez a jak wcisne sprzegło to przestaje.Jak rozbierałem skrzynie to rekami pokreciłem tryb i własnie słychac bylo lekkie stukanie i myslałem ze gdzis jest moze uszczerbek.Po wymianie kół juz nie kreciłem rekami bo myslałem ze załoze wszystko nowe i bedzie chodził jak nalezy a tu lipa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dom612    4

panowie mam problem wyskakiwał mi 3 bieg w c-360 wiec wziąłem sie i rozpołowiłem ją wyjąłem gorny wałek oba tryby zcięte ze szok i wałek do wymiany jedyne czego nie mogę zrobić to zbić dolnego wałka z trybami stałego zazębienia gdyż tryb od 3 biegu chyba sie przyciął na wałku zaznaczam ze zdjąłem wszystkie zabezpieczebnia i kliny co mam zrobić?? prosze o jak najszybsze podpowiedzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

a ten dolny wałek masz całkowity ,czy dwuczęściowy?

Bo jeśli jednoczęściowy (taj jak w c-355 i pierwszych c-360) to go nie wyjmniesz bez odkręcania mostu :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dom612    4

odjehcałem i mostem tak ze jest w 3 częściach a wałek składa sie z jednego długiego z kołami stałego zazębienia i kródki który wchodzi w tylni most

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
antonio86    39

to znaczy ,ze masz nowy typ!

A wyjąłeś tego segera który jest przed kołem stałego zazębienia?(między łożyskami )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj