Polecane posty

tomacha001    5

ja sie dołączam do pytania jak włączę I to później nie mogę jej wyłączyć i blokuje mi się wodzik czy ktoś wie czemu się tak dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal29    9

A sprawdzałeś przy składaniu skrzyni czy koło 2 biegu(i reszta kół)po wrzuceniu biegu zazębia sie cała szerokoscią z kołem na wałku pośrednim ,bo jak nie to moze ci wyskakiwac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    4

Witam, mam taki problem, wyskakuje mi drugi bieg gdy ciagne np pług albo załadowana przyczepe, przejezdzam na nim ok 200 metrow poczym wajcha od biegów sama sie cofa i wyskakuje bieg, niewiem co moze byc przyczyna ? wodziki nowe, wszystkie zebatki w skrzyni nowe, czekam na pomoc i sugestie, sprawa dotyczy c360 pozdrawiam

Ja miałem podobny przypadek z 30stke i wystarczyło kupić nową wajcha ponieważ stara była juz wytarta i nietrzymała biegu.Myśle ze 60tcke może być podobnie ,kup nowa wajche i zobacz a to nie jest straszny wydatek:)


.

 

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiek84    2

Może to być wina że widełki nie siedzą sztywno na wodziku, w C360 3P tak mieliśmy że wyskakiwał bieg z ciężko go było wrzucić i wyłączyć, po rozebraniu okazało się że widełki mają lekki luz na wodziku, po naspawaniu i przetoczeniu wodzika,tak żeby widełki siedziały sztywno, problem znikł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtekk2103    0

a gdy jest na luzie, dzwignia nie drży gdy jest w środkowym położeniu?

Nie drzy, z tym to jest ok, jak pociepleje to sciagne pokrywe sprawdze te zatrzaski i widełki, dzieki wszystkim za sugestie, pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomacha001    5

A sprawdzałeś przy składaniu skrzyni czy koło 2 biegu(i reszta kół)po wrzuceniu biegu zazębia sie cała szerokoscią z kołem na wałku pośrednim ,bo jak nie to moze ci wyskakiwac.

było dobrze złożone nie dawno mi się od wajchy biegów ułamał się widlak i nie mogę dojść do ładu z jedynką i po założeni nowego widlaka nowego tak mam już ze ja wrzucę jedynkę to się zakleszcza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
max2505    1

moim zdaniem problemem jest zużyta końcówka wałka choinki bądź wysypane łożysko igiełkowe znajdujące się na końcówce tego wałka, dlatego 3 nie wyskakuje ponieważ 3. bieg zazębia 2 wałki (przedni i tylni), 2 natomiast łączy dwa koła zębate górnego i dolnego wałka dlatego przy tych zużyciach 2 będzie wyskakiwała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    656

Witam; mam problem ze skrzynią w 60-tce, otóż na 5-biegu i tylko na szosowych zaczyna mi trajkotać, gdy jest zimny lub ma lekko np. z górki wtedy jest cicho. Wszystkie biegi wchodzą bardzo leciutko bez żadnych zgrzytów. Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam.


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sdamigo6    0

Więcej danych Skąd słychać to trajkotanie ? Skrzynia czy most,a może w miejscu łączenia skrzyni i mostu. Miałem taki przypadek ale nie zagłębiałem się w to i po roku siadło łożysko na ataku Sam miałem dwa dni roboty.Spuść olej zdejmij pokrywę skrzyni (jeśli z tamtąd słychać ) ew.podnośnik jeśli dalej i szukaj luzów . Stawiam na luz na moście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek3220    656

trudno określić skąd dochodzi trajkot ale to jest gdzieś jak tył skrzyni


" No to po małym " - powiedział rolnik wyciągając jaja z sieczkarni.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stiepan    0
Napisano (edytowany)

podobnie jest i u mnie ja nie ma obciążenia to jest cichutko na 5-ce, jak się pojawi jakaś góreczka zwiększa się opór i zaczyna się warczenie...no jak narzazie już drugi rok jeżdżę i narzazie się kręcą koła:), też jestem ciekaw jaka jest tego przyczyna???

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

w 3P było to samo i nie wiem dokładnei z kąd, stuka mocno. A wogóle to to powino byc w dziale C-325--C-362 Tam wiecej ludzi od ursusa zagląda


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jurass    0

Mi też tak kiedyś trajkotało.Jeździłem tak przez cale żniwa do czasu głębokiej orki. Zerwało mi gwint na półośce i rozwaliło pół zwolnicy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
turtojs    436

ja miałem to samo tylko ze w moim juz nie szło nawet na 3 trojce jechac bo tak rąbało a reszta biegow normalnie. rozpołowilismy traktor wtedey bo po prostu zęby na trybie urwało z poczatku poszedł jeden a z czasem pare innych wiadomo i kiedy na szło tam gdxzie nie było zebow to trzaskoło bo nie szło płynnie po zebatce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzegorz92    66

jest to możliwe gdy łożysko igiełkowe się rozleciało na wałku sprzęgłowym lub górny wałek i tryb atakujący

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Matey    885

U mnie było podobnie, może to okaże się głupie, ale ojciec dolał oleju do skrzyni i jak narazie nie stuka już pół roku :)

 

przenosze do ursusa


KS Falubaz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukejro   
Gość lukejro

Ja miałem podobny przypadek w c-330. Też wydawało się, że stuka skrzynia na najwyższym biegu. Okazało się jednak, że to nie skrzynia tylko atak w tylnym moście :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Są trzy wyjścia:

-koła zębate w skrzyni,

-któreś łożysko,

-dyferencjał.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

u nas w 355 na 3 biegu pod obciązeniem stukało i się okazało ze lekko wyszczerbiony zab był na trybie a taki chałas to robiło. wzielismy się a wymiane tego koła zębatego i przy okazji tego odbiorczego bo zadawcze było wyszczerbione i tak wymienialiśmy ze 800zł wyszła nam skrzynia dolnu wałem 4 bieg prawei cały nowy dół był na górnym chyba tytlko 2 tryby łzyska dobre były. jak się otworzyło skrzynię to nie było widac co jest nie teak prócz tej 3 a jak była na stole to wyszło planowane wydatki 100 zł a wyszło 800 :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4

u mnie w 355 też 2 wyskakiwała i raz po raz wom hałasował skrzynia aktualnie rozkuta do gołego górny tryb 2 zjechany w ok 1/3 (końce wytarte) z 3 górną podobnie dolne w lepszym stanie ale i tak z tego co wiem jak wymienic to tryby parami. na górnym wałku od strony skrzyni duże wżery i brak jakiegokolwiek śladu po łożysku igiełkowym i mam pytanie nie mam katalogu skrzyni do 360-355-4011 ma ktoś takowy jeśli tak to był bym zobowiązany o wysłanie schematu budowy skrzyni na czarny80@onet.eu


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

U mnie w C-330 wyskakuje 5 jak sieję. Skrzynię robił mi nową fachowiec (Tur w ciapku da wszystkiemu radę :unsure: )i jak się później okazało źle założył czy dał jakąś złą sprężynkę, która była tego przyczyną ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
black08    4

skrzynia prawie że złożona koszt naprawy 1300zł ;[ i to nie wszystkie tryby i wałki


kujawy to jes to!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Filipoo    14

mi remont skrzyni wyzedł 800 zł ale bez łozysk. zanim zamkniesz skrzynie sprawdz czy poszczegolne tryby zachodza na siebie całe my jak składaliśmy to nie patrzyłem załozylismy zamkłem ja odpaliłem wyjechałem a ty ;[ wsteczny sam sie właczał właczam 3 a coś blokuje otworzyłem skrzynie i musiałem wszystkie tryby na dolnym wałku poprzesówac a to nie jest łatwe bo dojscia nie ma wszystkie trzeba idealnie ustawić bo moga wyskakiwać biegi. jeszcze miesiac po remoncie jak stanąłem pod górke i trzymałem ciagnik na 2 lub 3 to mi sam wstecznty sie włączał sam się tryb przesówał ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elektrotech    6

I jak się okazuje -skrzynia to nie kraina bajek ..trzeba wszystko dokładnie powoli robić.Dobrze że nie doszło do zablokowania bo byś pocharatał na masło tryby..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj