Polecane posty

MartineZ    14

szymon15 wciskaj sprzeglo do konca i troche je przytrzymaj bo lej sie rozrzedza gdy jest goraca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawcio88    0

nie chciałem zakładać nowego tematu, ale mam pytanie czy da się spasować skrzynie biegów od zetorów do 60tki, jeśli tak to z jakich modeli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel929    0

hmm obudowy sa prawie podobne ale czy bebechy ? zetor ma odwrotnie biegi, pompę mozna załączyć osobno. podobne z wyglądu maja 52xx 72xx chyba 5011 moze jeszcze inne, nie miałem okazji innych zlukać. możliwe ze się mylę nie rozkrecałem nigdy skrzyni zetora. o/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

raczej tak bo był zetor 4011 i zniego kilka serii zetorów (po dziś dzień skrzynia 10/2 istnieje)

a ursus posiadał licencje na tegoż zetora (4011) i z niego tylko 355 i 360 powstała

 

różnice to mogą być prędkości a starsze serie zetorów też miały biegi przy kierownicy

 

 

 

raczej tak bo był zetor 4011 i zniego kilka serii zetorów (po dziś dzień skrzynia 10/2 istnieje)

a ursus posiadał licencje na tegoż zetora (4011) i z niego tylko 355 i 360 powstała

 

różnice to mogą być prędkości a starsze serie zetorów też miały biegi przy kierownicy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matt    0

witam mam problem ze skrzynią w 60ce otóż od pewnego czasu coś strasznie stuka w środku , że strach jeździć. Wszystkie biegi wchodzą normalnie, a żężenie i stukot słychać na każdym z nich niezależnie czy z reduktorem, wom-em, czy bez. Co może być przyczyną. Pomóżcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
look19    30

Najprawdopodobniej w pędzie zmieniłeś z polowych na szosowe lub jak zablokowałeś skrzynię, to za daleko przepchnąłeś widełkami tryb i go zgiąłeś i trzeba zdjąć pokrywę skrzyni wraz z wybierakiem, spuścić olej, wyciągnąć widełki i wszystko inne, ale przed tym wrzucić na luz. Czy im większa prędkość tym bardziej stuka?

 

Nie cytujemy poprzedniego posta!

Edytowano przez Matey

Jeśli chcesz poznać prawdę na temat Agromy pisz na PW. Na pewno odpowiem. Miałem z nimi do czynienia.

Nie polecam zgrabiarki firmy METAL-TECHNIK z powodu wad konstrukcyjnych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matt    0

im wyższe obroty tym bardziej stuka, a dodam że stukanie jest odczuwalne również przy włączonym sprzęgle gdy ciągnik jest na luzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

czyli prawdopodobnie coś z drugim stopniem-może jakiś tryb się wyszczerbił lub ułamał na napędzie pompy albo wom?


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

może wałek sprzęgłowy II stopnia-a własciwie coś na parze trybów, które się tam znajdują, czy te stuki są ruytmiczne-podobne do wyłamanego zeba na trybie od jakiegoś biegu? wiesz o co mi chodzi?


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matt    0

rzęzenie jest cały czas takie samo niezależnie od wrzuconego biegu czy luzu, po wyłączeniu sprzęgła ustaje, nasila się wraz ze wzrostem obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

a co rozumiesz prze z właczenie sprzęgła bo to czasem jest kwestia sporna(nawet w róznych oficjalnych naukowo-technicznych źródłach !!!):) lepiej mów wciśniete lub nie.

pisz jak jest to moze zaraz coś poradzimy;)


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

czyli łozysko wyciskowe odpada, mówisz o wciskaniu sprzegła do końca czy tylko I stopień. szczerze to sam sie mocno zastanawiam co to moze być, bo tłumaczenie przez posty jest mało relatywne ;/ ale co poradzić;/ mogły się sypnąć łożyska igiełkowe między wałkami sprzęgłowymi, albo któreś z łożysk na wałku w skrzyni, ale to nie powinno tak hałasowac...


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matt    0

dziś po zdjęciu pokrywy górnej okazało się , ża to koło 1 i 2 biegu na dolnym wałku jest wyjechane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

i juz wiesz co go boli;]

hmm-zdjąć pokrywę to pikuś, ale teraz trzochę poskaczesz żeby wymienić te koło- o ile odbrze pamiętam to ciągnik trzeba dzielić na trzy;)


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hektor2040    1

Witam mam pytanko małe cos mi trzeszczy w skrzyni biegów na 3 biegu w trakcie pracy. Co moze byc przyczyna tych zgrzytów????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
matt    0

zgadza się, skrzynia biegów c360 jest dobitnym przykładem na rozwiązania konstrukcyjne polskiej myśli technicznej inżynierów i żeby wymienić jedno koło zębate trzeba prawie cały ciągnik rozebrać na częsci pierwsze; szkoda słów, a robota w polu stoi :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

wyszczerbiony tryb?


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek123    0

Raczej się nie da, trzeba rozpołowić, ale zdejmij pokrywę to zobaczysz czy któryś tryb jest przycięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ahme999    116

i tak jest duzo prostsza w naprawach niż T25(władek;) , tam to jest dopiero kaszana by coś wymienić;] nie wspomne u licencyjnych srusrusach, gdzie do ustawienia zaworów trza ściągać 5-częsciową masę i ciasno obsadzony zbiornik paliwa;) a tak z innej beczki-przyznasz rację, ze to właśnie 60 zbudowała polską mechanizację -bo jaki inny ciagnik wytrzymywał pgr-y, gdy zaczęto wstawiać tam perkinsy, chodziły góra 3mies i remont, a tu-możesznalać wody z kałuży i WIO:PPB)


-----PRODUKCJA MASZYN ROLNICZYCH NA ZAMÓWIENIE-----

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj