Polecane posty

tommy66692    2239

wodziki nie odpowiadają za to że biegi wyskakują, tzn. wodziki się mówi potocznie a zapewne chodzi Ci o te sruby, otóż u mnie w zetorze był problem z wyskakującymi biegami, kupiłem nowe wodziki dokręciłem dobrze i co? i nic dalej wyskakiwały :)

teraz jak jest nowy ten "przesuwak" w skrzyni i tryb, to te sruby mogę miec wykręcone a bieg nie wyskoczy, przykładowo mogę wykręcic srubę od dwójki, wrzucić dwójkę i jechać z górki i nie wyskoczy

 

jak hałasuje to tryb wyjechany, ale nie spodziewałbym się w tej skrzyni dobrych łożysk i wałka głównego-ogólnie remont generalny nie unikniony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miszka31    31

te śruby co onich piszecie to są zatrzaski z góry w deklu tak? powodem wyskakiwania biegów jest zużyte koło zembate a kokretnie zemby są nie równo wytarte, przy wymianie kół zembatych należy je wymieniać parami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arek116    3

z tego co się orientuje to wałek wom od c4011 można załozyć do skrzyni c 360 a co do kolumny kierowniczej to mam już założoną od c 360. i pojawia się problem bo prawdopodobnie łożysko od górnego wałka ma luz w obudowie bo jak kiedyś miałem pokrywę ściągniętą to się temu przyglądałem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asus5    0

Proszę o pomoc...

mam ursusa c-360 i w skrzyni biegów coś bardzo głośni stuka (szczególnie jak ruszam z 3 biegu i jak na 4 biegu jade) wszystkie inne są w pprządku, to znaczy nic nie stuka..

a ostatnio jest to taki huk że strach jeździć.... :P

proszę o pomoc

z góry dziękuje :)

pozdrawiam wszystkich :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

Mi w ursusie c-355 też stukało tylko na 5, to był tryb walnięty, obudowa w środku poluzowana i chyba coś jeszcze :P najlepiej odkręć górną pokrywę i posprawdzaj, tylko jak odkręcisz pokrywe to też nie zobaczysz wszystkiego umnie wszystko ładnie wyglądało a po rozebraniu skrzyni prawie każdy tryb był do wymiany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie w C360 w skrzyni coś jakby stuka jak mam wysoki bieg i jadę wolno ale to już chyba normalne jak ciągnik ma 7tyś mtg.


Podziwiać należy wielkie czyny, a nie wielkie słowa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzys924    0

jak u mnie urgotało to po rozebraniu okazało sie ze to łozysko na wałku głównym sprzegłowym i u mnie działo to sie na biegu 4 i 5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piciaj    31

Jak jest regularne pukanie co pewien moment na 4 biegu, i słychac miałczenie, to najpewnie jeden ząb sie obłamał z dolnego trybu i daje taki efekt, spotkałem sie z tym juz w 3 ciagnikach :)


znalazłem to czego szukałem ..:)))

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzsiek1312    1

krzys924 no kolego jak łorzyska na górnym wałku to maławo oleju w skrzyni było na pewno ???

asus5 a tobie kolego to radzę już nią nie jeździć bo od tokiego walenia obudowy nawet potrafią pękać miałem taki przypadek u jednego gościa co robiłem w kole zębatym pękł ząb i trochę kosztowało klienta niesteke

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzsiek1312    1

Chyba :D to pewny nie jesteś zawsze lepiej jak jest więcej( górny stan ) niż za mało tym bardziej jak się ma górki

To widocznie już na dosyć :D jak ja to mówię się skończyła się skrzynia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrus19    8

W ciągniku c-360 stuki na 4 biegu w skrzyni.Wypracowana obudowa skrzyni Jak to uszczelnić żeby zlikwidować luz. Da się coś z tym zrobić? Jeśli ktos wie proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

Witam, mam mały problem bo kiedy redukuje z 4 na 5 bieg to bardzo skrzypi na pozostałych juz nie... olej w skrzyni mam tyle ile powinno byc

rozpędzam sie na 4(np. z przyczepka)i redukcja na 5 i trzasssk!

da się to jakoś wyregulować?;|


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mickas092    499

Eee ale redukcja to by była w przypadku schodzenia z 5 na 4 :( Czyli nizej a nie wyzej :) Ale moge sie mylić :)

Moze mocniej sprzęgło wciskaj przy zmanie biegów?? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

U mnie jest podobnie. Ale pomaga jak robię tak: rozpędzam na 4, sprzęgło wyrzucam z biegu, wciskam ponownie sprzęgło i wrzucam 5. Zgrzyt mało spotykany w takim razie.

A kiedy wymieniałeś wodzik? Bo może jeszcze słabo wyrobiony jest to trzaskać może. W sumie ja sie tym bardzo nie przejmuje w koncu to C-360 trzaskanie przy wrzucaniu biegu nie jest niczym anormalnym.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

@mickas092 Chyba nawet masz racje:D... sprzęgło wciskam do oporu(na maxa)

@milanreal1 wodzik?? chyba od nowości nie był wymieniany:D... spróbuje jutro twoja metodą:(


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
milanreal1    319

Nie wciskaj na maxa. II stopień sprzęgła służy do WOMu a nie biegów. Do włączania biegów używaj I stopnia czyli do ok polowy.


Zapraszam na swój profil
Pozdro :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

2 razy po sprzęgle, tzn. sprzęgło>luz>sprzęgło>bieg. zawsze pomaga.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon15    1

@milanreal1 and @kielbasa macie racje teraz już tak robie jak mówicie i pomogło:)


Wszystko co dobre jest nielegalne, niemoralne,itp,itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
versus    27

Podwójne wysprzęglenie pomaga, ale najlepiej utrzymać dość wysokie obroty w momencie obydwu wysprzęgleń. Wtedy rozpędza się skrzynię mówiąc po chłopsku, jeśli zejdziesz z o obrotów w momencie gdy ciągnik jest na "luzie" to może nie pomóc :) Ja ciągne wysoko na 4 biegu, a później przy normalnym, pojedynczym wysprzęgleniu wrzucam 5 przy niskich obrotach i też wchodzi cicho. A60tka jak to 60tka musi sobie poradzić z tym co ciągnie;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

jeszcze co do naszych wypowiedzi o sprzęgle, trudniej jest zdusić ciągnik przy takim zmienianiu biegów.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

@Darious, normalnie, to przekładnia nie powinna wydawać żadnych nieartykułowanych dźwięków. Mało wyeksploatowana skrzynia wydaje owe odgłosy tylko poprzez brak synchronizatora.


"Na forum zawsze się znajdzie jakiś smutny fajfus, który będzie mówił co trzeba robić i jak trzeba żyć, bo akurat wstał lewą nogą albo zaczepił chu...em o sprężynę w materacu."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj