Polecane posty

izydor6280    1154

podstawa ostrówek 162 czy c362, cena straszna za kawałek blachy 80-100zł (1620110600)

do tego kompletna dźwignia z 330 lub dłuższy drążek z ostrówka

jak już wspomniał seweryn wypadałoby dać nowy pulpit, choć przy odpowiednim wygięciu można zmieścić

 

biegi podobno lżej wchodzą, bez zgrzytów i ciężej zablokować skrzynię


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fendt308lsa    425

Biegi zawsze wchodzą lekko jeśli umiejętnie się je wrzuca, trzeba wyczuć miejsce na odpowiedni bieg i delikatnie biegi wchodzą bez żadnego zgrzytu... skrzynia też się zablokuje przy nie umiejętnym posługiwaniu się, taka przeróbka to kompletny bezsens raz że niewygodnie garba idzie dostać to jeszcze koszty po co to komu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

chociażby do ładowacza, gdzie prawą ręką musisz obsługiwać sterowanie a lewą w tym samym czasie wbijać biegi


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Jakiego garba? To nie 30-stka że trzeba się schylać lewarek masz pod ręką.Biegi będą lżej wchodzić bo jest dłuższe ramie proste prawa fizyki  a że się blokuje skrzynia jak raz mówilem wina kierowcy że się nie trzyma do 0.Na tablicy jest kompletna taka wajcha z obudową ale i cena spora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam nowy kokpit i nową kabinę, nie dostanę garba bo w zetorze 7140 jest tak samo i się włącza elegancko wystarczy odpowiednio długa dźwignia, dzięki za podpowiedź ze od ostrówka pasuje coś bede musiał poszukać i kupic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Garba to od wajchy przy kierownicy idzie dostać szczególnie gdy ktoś jest wyższy. Biegi na bank wchodzą lepiej ale żeby to jakieś kolosalne ulepszenie było.... nie bardzo. Raczej kwestia gustu.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ACoCieTo    99

A ja tego kompletnie nie rozumiem. Właśnie mam 3P i zetora 7245 i jedna z zalet perkinsa to właśnie dźwignia przy kierownicy, przy pracy z turem od tej w podłodze w zetorze to mnie coś zaczyna delikatnie mówiąc, brać...  ;[  A w 3P mam nowe siedzenie (nie wiem czy to ma coś do rzeczy) i dosyć przysunięte że i pedały sie idelanie wciska i biegi też sie świetnie przełącza, tylko te zgrzyty... 

Nie rozumiem dlaczego zetor zrezygnował z tych dźwigni... To było o wiele bardziej wygodne, a przy wsiadaniu to też człowieka coś bierze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FROG1979    11

Garba idzie od tego dostać. Chociaż w 60-ce biegi w podłodze trochę lepiej ale szału nie robi.

https://www.olx.pl/oferta/dzwignia-zmiany-biegow-c-360-ostrowek-CID757-ID5u6Rz.html

Problem jest taki że wypadało by jeszcze przerobić deskę rozdzielczą przesuwając ją za kierownicę bo z trupa wyleźć nie idzie.

 

Bardzo łatwo można oryginalną blache wykręcić nad kierwonicę. Ja tak zrobiłem ale nie umiem(nie chce mi się) dodać tutaj zdjęcia. Polega to na odkręceniu od zbiornika. Odkręceniu trójkątu z zegarami. Należy odkręcić linkę obrotomierza i linkę termy. Kolejno należy wyciąć mały kwadrat w blasze nad kierownicą bo tamtendy przejdzie linka i terma. Teraz pozostaje przymocować zdjętą blachę nad kierownicą(np za pomoca blachwkrętów) tak, że stary dół idzie do przodu - stacyjka jest na szczycie, poluzować zegary i przekręcić je w "trójkącie" o 180stopni bo będą do góry nogami, przeciągnąć linkę obrotomierza i termy nad bakiem do zegarów. Pozwala to nauzyskanie więcej miejsca do wychodzenia. Zegary są super widoczne, zaglądanie do skrzyni, dolewanie oleju kolumna kierownicza i dzwignia do biegów super dostępna.  Dla wymagających można zabudować to estetycznie kawałkiem blachy. Polecam   

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Taką deską gotową z tworzywa można kupić kosztuje około 250 zeta. Faktycznie jest to o wiele wygodniejsze położenie zegarów niż w oryginale.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawa wygląda tak, jak jest olej zimny w skrzyni to wszystko wchodzi jak w masło. Dodam też, że biegi nie zgrzytaja gdy zmieniam np z wstecznego na trójkę tylko w momencie gdy przykładowo orze wyjdę z ciągnika wchodzę wciskam sprzęgło i zgrzyta masakrycznie jak przerzucam z 3 na 4 czy na 5 to jest dobrze. Stawiamy na regulację sprzęgła, ponieważ mechanik powiedział że tarcze sprzęgła są dobre a w dodatku nie slizga się sprzęgło. Co myślicie o tym? Chodzi o c360

Edytowano przez UrsusowyRolnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zależy jak to traktor moim zdaniem gdy byś zawsze przed włączniem biegu do ruszenia włączył jednyke i dopiero bieg to ograniczyłbyś zgrzyty moim zdaniem pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przetastuj tak jak napisałem zawsze najpierw 1 a potem wsteczny lub jaki kokwiek bieg
nie doczytalem przepraszam a masz wolne obroty ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak najszybciej to muszę zrobić bo nie da się jeździć,oby to była tylko regulacja 

A po tej regulacji zmieni się wysokość brania sprzęgła na pedale?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Sprawa wygląda tak, jak jest olej zimny w skrzyni to wszystko wchodzi jak w masło. Dodam też, że biegi nie zgrzytaja gdy zmieniam np z wstecznego na trójkę tylko w momencie gdy przykładowo orze wyjdę z ciągnika wchodzę wciskam sprzęgło i zgrzyta masakrycznie jak przerzucam z 3 na 4 czy na 5 to jest dobrze. Stawiamy na regulację sprzęgła, ponieważ mechanik powiedział że tarcze sprzęgła są dobre a w dodatku nie slizga się sprzęgło. Co myślicie o tym? Chodzi o c360

To że tarcza wygląda na dobrą wcale nie znaczy że taka jest, może być równie dobrze zwichrowana i regulacja nic nie pomoże,  może nie przesuwać się lekko na wałku i nie rozłącza, może być zwichrowana tarcz dociskowa sprzęgła. No ale trzeba zacząć najpierw od regulacji, każda łapka pierwszego stopnia  4mm od łożyska oporowego, drugiego 8mm.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To że tarcza wygląda na dobrą wcale nie znaczy że taka jest, może być równie dobrze zwichrowana i regulacja nic nie pomoże,  może nie przesuwać się lekko na wałku i nie rozłącza, może być zwichrowana tarcz dociskowa sprzęgła. No ale trzeba zacząć najpierw od regulacji, każda łapka pierwszego stopnia  4mm od łożyska oporowego, drugiego 8mm.

To powiem Ci Sean zaskoczyłeś mnie,ale oczywiście zgadzam sie z Tobą ze moze coś takiego u mnie występować. Powiem szczerze,ze jezeli ta regulacja nie pomoże to i trzeba bedzie go przepaławiać i robić sprzęgło to chyba mnie krew zaleje z tą niby Polską mocą 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Mechanik sprawdzał że tarcze są proste? A może robił po partacku jak większość że zamiast osadzać sprzęgło na wałki sprzęgłowe i dojeżdżać silnikiem do skrzyni to założył sprzęglo do koła zamachowego i tak dojeżdżał do skrzyni a wystarczy 0,5 cm różnicy poziomie przy dojeżdżaniu dwóch podzespołów i mamy gotową wybrzuszoną tarczę I stopnia.Wyreguluj i zobacz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Można dojeżdżać ze złożonym sprzęgłem, tylko trzeba  złożyć na starym wałku sprzęgłowym. Zwichrowanie tarczy może mieć miejsce przy wyrobionej tarczy dociskowej sprzęgła i nie radzę nikomu czasem jakiegoś przetaczania tej tarczy, zużyta tarcza dociskowa sprzęgła podlega tylko wymianie na nową.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czym się różni stary i nowy typ wałka głównego skrzyni? Walki sprzęgłowe też są różne w zależności od wałka głównego?

Poza tym że skrzynie trzeba całą wykręcić to jeszcze jeszcze coś przeszkadza przy wyjęciu tego wałka?

Ponawiam pytanie kolegi. Co możecie powiedzieć na ten temat? Lepiej założyć nowy czy stary typ podczas remontu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    890

Jeśli masz skrzynie starego typu to zakładasz stary typ a jak nowego to nowy bo samego wałka głównego np. Nowego typu do skrzyni starego typu nie wsadzisz musisz cały komplet czyli wałek atakujący główny i sprzęgłowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak wiem to, tylko ze względu na budowę(pracę) pytam czy w razie konieczności wymiany pełnego zestawu to lepiej zostać przy starym typie czy założyć nowy typ pacjent to c355, znajomy mechanik mówił żeby lepiej zostać przy starym typie a jestem ciekawe co wy sądzicie :) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj