Polecane posty

rafff24    27

u mnie było kiedyś jajowate koło od WOM, to duże na przodzie, niby nowe, ale wadliwe, hałasuje zarówno przy włączonym jak i wyłączonym wałku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

Witam Robię C-360 na sprzedaż, została skrzynia biegów. Na aukcjach internetowych można znalezc wnętrznosci skrzyni za 300zł. U mnie najwiekszym problemem byl duzy wyciek z wałków z przodu, to musze zrobic i wyskakuje 5, a 3 jak sie wbije to wajcha leci na doł, zakleszcza sie bardzo latwo, pracuje skrzynia bardzo głośno. Rozkminiam że mozna kupic dobre czesci uzywane, bo jak ludzie robią skrzynie to wszystko nowe wstawiają, dobre nie dobre jest wymiana, bo jak tyle rozbierania i kosztow za mechanika. Tylko jak poznać, że te części są dobre? Czy wałki można pomierzyć i porownać z org? Tryby to chyba widać, że uszczerbane? Łożyska chyba też widać.. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    887

kup tylko to co koniecznie wymaga wymiany walki nawet Stare możesz pouszczelniac. co do tego że lewarek z 3biegu wpada na pozycje 5 to listwa od 3 Za daleko idzie




a na następny raz. nie chwal się ze robisz na handel bo większość użytkowników na af to konfidenci którym wiecznie wszystko przeszkadza i zaraz cię ogłoszą partaczem

Edytowano przez Borekk17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

mam taki napęd i się zepsuł to znaczy w dyfrze coś pękło i zgrzyta, charata  jadąc co parę metrów

da się coś rozkręcić od strony wału rozkręcić, popatrzyć?

post-166825-0-83853500-1485793687_thumb.jpg

post-166825-0-89889100-1485793725_thumb.jpg

post-166825-0-91285500-1485793743_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jakie macie sposoby na mycie skrzyni z pozostałości starego oleju? Oczywiście oprócz ropowania ropownicą na powietrze ;) mycie potrzebne, ponieważ zalewany był przepał z silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomaszek8504    52

A czemu nie ropownicą? Można pędzelek maczać w ropie albo najszybciej spsikać korpus chemią do mycia silników, odczekać i karcherem spłukać, nawet lakier schodzi jak dobry karcher

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7877

kolego jeśli rozbierzesz do zera skrzynie tylko sama obudowa zostanie to możesz myć czym chcesz ale jeśli zostają jakies wałki a szczególnie łożyska to nie wiem czy karcher jest dobrym pomysłem w szczególności do łożysk igiełkowych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam zdjętą czapkę podnośnika i dekiel skrzyni biegów, dalej nie rozbieram, także różnego rodzaju dimery i karcher odpadają. Jeszcze się nie zabraliśmy za czyszczenie, ale myślę że ropownicą nie umyję tak jak trzeba (z grubsza jak najbardziej). Słyszałem, że aby dobrze odmyć zalewa się skrzynię ropą i robi rundę i wtedy samoczynnie się odmywa, ciekaw jestem jaki wpływ na tryby ma taka 'runda' ?

Edytowano przez Mateusz19980916

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Daruj sobie czyszczenie i tak łożysk już nie ma. 

Edytowano przez hubertb

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tumek19    5

Mycie ropą jest dobrą metodą. Robiliśmy tak jak zmienialiśmy olej gospodarzowi na lepszy. Można również na chwilę włączyć pompę hydrauliczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stempos1980    7877

Mateusz aie co cie podkusiło żeby lać przepalony olej silnikowy do skrzyni.predzej czy później i tak takie rzeczy się mszczą.podobnież dobry jest olej transformatorowy do takich czyszczeń.ja osobiście takim olejem czyściłem skrzynie w staże 266 w wojsku.spuszczało się stary olej i zalewało się tym star  trasę i powrót na warsztat i spuszczanie syfu i zalewanie nowego oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Teraz pomoże to jak umarłemu kadzidło, zalej najtańszy przekładniowy i tyle. Jak się rozleci do końca naprawić i myć jak trzeba. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekdwm    0

witam wszystkich mam problem może ktoś mi pomoże czytałem tutaj dużo ale nie znalazłem odpowiedzi miałem robioną skrzynie (4011) wymienione były łożyska koło 3 . 2 biegu wałek dolny długi i jeszcze parę rzeczy problem jest następujący jak skrzynia się rozgrzeje po 1 godzinie pracy w polu wtedy coś chrobocze na luzie jak wcisnę sprzęgło 1-szego stopnia to jest cisza gdy dodam gazu też jest cisza gdy włączy się bieg (którykolwiek) też jest cisza można nim pracować nic się nie dzieje tylko na luzie jest głośno rano jak zapale zimny jest cicho może ktoś się spotkał z tym.

Edytowano przez jacekdwm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacUś4321    0

witam mam problem z 4 biegiem w c 360 podczas jazdy na tym biegu słychać stuki na innych biegach jest cisza, oraz na luzie na obrotach około 400obr/min słychać też stuki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arofelgi    0

Witam, nie wiem czy już był post jeśli tak to przepraszam. mam problem w c-360 3p  wyje strasznie 5 bieg aż daje po uszach  jak w większości tych ciągników  reszta biegów bardzo cicho czy jest wg jakaś możliwość poprawienia tego żeby tak nie wył, koło talerzowe mam od zetora i most nie wyje super sprawa, ale ten 5 bieg psuje to wszystko cały urok, dużo osób mówi ze c-4011 były ciche a c-360 nie, sąsiad ma c-355 i c-360 to mówi ze woli ta c 355 pod każdym względem i to ze tez jest cicha ,czy jest wg możliwość lub czy ktoś przerabiał 4 i 5 bieg synchronizowany od zetora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1574

A co ci da ta synchronizacja przecież ci wyje most a nie skrzynia .
Może ustawienie odpowiedniego luzu by pomogło .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Cezar81
      Pod uwagę biorę :
      https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-rolniczy-same-rubin-150-CID757-IDzM5um.html
      nowy świeżo zamieszczony i z wyglądu mało sponiewierany, zastanawiam się również nad:
      https://www.olx.pl/oferta/case-cvx-130-tuz-sprowadzony-CID757-IDzFYYG.html
       
      nad którym lepiej się zastanowić - do końca miesiąca muszę coś wybrać więc dla mnie zabawa się skończyła, będę bardzo wdzięczny na wszelkie rady
       
      Ewentualnie https://www.olx.pl/oferta/mccormick-xtx-185-xtra-speed-sprowadzony-orginal-mtx-tylko-5000-godzin-CID757-IDzFAnf.html
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj